Ποιες είναι οι σεξουαλικές φοβίες των ζωδίων;

153 20 2
                                    

Τι φοβίες έχει στο σεξ κάθε ζώδιο;

Ο φόβος είναι μια ενστικτώδης αντίδραση προς το άγνωστο. Κάθε ζώδιο έχει τις δικές του φοβίες και ανασφάλειες, έχει διαφορετικές εντάσεις και αντιδράσεις.

ΚΡΙΟΣ

Ο Κριός είναι εγωιστής. Φοβάται μήπως δεν ανταποκριθεί στις προσδοκίες της συντρόφου του. Ο έρωτας γι' αυτόν έχει να κάνει με την αυτοπεποίθηση, το πάθος, τη σωματική ικανοποίηση. Δεν δειλιάζει εύκολα και εμπλέκεται σε επικίνδυνες καταστάσεις. Προβάλλει το εγώ του σε κάθε ευκαιρία. Του αρέσει το σεξ σε άγνωστα και ανεξερεύνητα μέρη. Δεν αγαπά τη ρουτίνα. Δεν του αρέσουν οι άνθρωποι που φοβούνται, ούτε τα μούτρα και οι σκηνές. Είναι σαν τον άνεμο, δεν του βάζεις εύκολα χαλινάρι.

ΤΑΥΡΟΣ

Ο Ταύρος, μερικές φορές, προτιμά το σεξ της μιας βραδιάς, όμως, κατά βάθος, είναι ανασφαλής. Αρέσκεται στις μονογαμικές σχέσεις με έναν αξιόπιστο σύντροφο. Φοβάται μήπως κάνει λάθος επιλογή συντρόφου γιατί είναι ευαίσθητος και αισθησιακός. Δίνει μεγάλη σημασία σε ένα καλό γεύμα πριν την σεξουαλική πράξη και του αρέσουν τα σέξι εσώρουχα. Είναι επίμονος και υπομονετικός και απομακρύνεται από καταστάσεις που εμπεριέχουν ρίσκο. Φροντίζει να προστατεύει τα οικονομικά του, είναι εφιάλτης το να έχεις βάλει στο μάτι την περιουσία του.

ΔΙΔΥΜΟΣ

Ο Δίδυμος, η πεταλουδίτσα, φοβάται μήπως οι πράξεις του τον οδηγήσουν σε παγίδες. Δεν το δείχνει ποτέ αλλά φοβάται μήπως μετά από μια ονειρεμένη βραδιά, προκύψουν άσχημες καταστάσεις ή μια εγκυμοσύνη. Φοβάται επίσης, μήπως τον απομονώσεις από τους φίλους του, τον κοινωνικό του κύκλο ή μήπως επαναλαμβάνεις συνεχώς τα ίδια και τα ίδια. Θέλει επικοινωνία και δράση και όταν δεν τα έχει, πανικοβάλλεται.

ΚΑΡΚΙΝΟΣ

Ο Καρκίνος είναι ευαίσθητος, ανασφαλής και αμυντικός στο σεξ μέχρι να βρει τον άνθρωπο που θα δεσμευτεί μαζί του. Αναζητά σταθερότητα και εμπιστοσύνη. Μερικές φορές, πειραματίζεται με αγνώστους αλλά δεν νιώθει και πολύ άνετα. Προτιμά τις ανέσεις και τη χαλαρότητα που του προσφέρει το σπίτι. Δεν είναι λάτρης της υπέρμετρης ελευθερίας. Όταν προδοθεί, βουλιάζει και απομονώνεται με αρχική σκέψη να μην ξαναγαπήσει ποτέ. Όταν απειλείται υλικά ή συναισθηματικά, παθαίνει κατάθλιψη ή χάνει την ψυχραιμία του και κάνει ανεξέλεγκτες εκρήξεις.

Girls 2Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ