Πίστευε θα ζήσουν ευτυχισμένοι. Πίστευε θα φτιάξουν μία όμορφη οικογένεια. Πίστευε θα μεγαλώσουν τις κόρες τους με αγάπη. Πίστευε πως θα την αγαπά, θα την νοιάζεται και θα τη φροντίζει. Η Μελέκ Ιπέκ για 12 χρόνια ήταν θύμα συστηματικής κακοποίησης από τον σύζυγό της, Ραμαζάν Ιπέκ. Ένας ανηλεής κύκλος βίας χωρίς φως. 12 χρόνια υπόμενε τον δυνάστη της ζώντας σε μία κοινωνία που δεν επέτρεπε να σηκώσει κεφάλι.
Πριν λίγες ημέρες κατά τη διάρκεια ενός ακόμα βίαιου επεισοδίου ο άντρας της την ξυλοκόπησε μπροστά στα μάτια των δύο παιδιών τους. Σήκωσε το κυνηγετικό του όπλο και με την άκρη του της κατάφερε ένα βαθύ τραύμα στο πρόσωπο. «Κάνε την τελευταία σου προσευχή», της είχε πει κι εκείνη τον παρακάλεσε κλαίγοντας να μην τη σκοτώσει και να μην πειράξει τις κόρες τους.
Την έδεσε με χειροπέδες και την άφησε όλο το βράδυ γυμνή στο μπάνιο ενώ τη βίασε αρκετές φορές.
Οι απειλές του συζύγου της εναντίον της ίδιας και των παιδιών τους συνεχίστηκαν και το επόμενο πρωί πριν φύγει από το σπίτι, αλλά και όταν επέστρεψε.Η Μελέκ Ιπέκ κατάφερε, αν και δεμένη ακόμα με χειροπέδες, να πάρει στα χέρια της την καραμπίνα του συζύγου της, ζητώντας του να φύγει από το σπίτι. Ο ίδιος της επιτέθηκε με αποτέλεσμα η Μελέκ να πατήσει τη σκανδάλη και να τον σκοτώσει.
Αν δεν το είχε κάνει θα ήταν τώρα εκείνη η νεκρή, ίσως και τα παιδιά της. Κάλεσε μόνη της την αστυνομία.
Έτσι ακριβώς βρήκαν οι αστυνομικοί τη Μελέκ Ιπέκ στο σπίτι της
Η ανατριχιαστική περιγραφή της Μελέκ Ιπέκ
«Μου έδειξε το τουφέκι. Τον παρακαλούσα να μην μας σκοτώσει, να πάψει πια. Όταν συνειδητοποίησα ότι επρόκειτο να πυροβολήσει στ' αλήθεια, πήγα μπροστά από τα παιδιά μου. Οι δύο κόρες μου έκλαιγαν αγκαλιασμένες.Έσπρωξα το τουφέκι από τα χέρια του, στόχος μου ήταν να διώξω τα παιδιά μου από το δωμάτιο. Εν τω μεταξύ, αυτός πυροβόλησε κιόλας, η σφαίρα ευτυχώς βγήκε έξω από το παράθυρο. Ο άντρας μου μού έδειξε ξανά το τουφέκι και τον παρακάλεσα να μην πυροβολήσει ξανά. Αυτή τη φορά κατεύθυνε το τουφέκι προς τα παιδιά μας.
BẠN ĐANG ĐỌC
Girls 2
Ngẫu nhiênHello, hello ! Καλώς ήρθες στην τρελοπαρέα μας ! Αν ψάχνεις κάτι girly βρίσκεσαι στο σωστό μέρος ! Ξεκινά να διαβάζεις λοιπόνννν Το πρώτο βιβλίο βρίσκετε στο προφίλ μου Τσέκαρε το !