Αντώνης Αλεξανδρίδης, ο παίκτης που από την πρώτη στιγμή της σαθρής τηλεοπτικής του παρουσίας είχε φροντίσει να εκφράσει πόσο μισογυνικά, ομοφοβικά και τραμπουκικά σκεπτόμενος είναι, είπε αυτό που όλοι οι τηλεθεατές του Big Brother- ακόμα κι αυτοί που το βλέπουν στη χάση και στη φέξη- έπρεπε να περιμένουμε ότι ο «λεβέντης» θα πει με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Σας παρακαλώ, μην κάνετε ότι εκπλήσσεστε, δεν σας τιμά.
Ο Αντώνης Αλεξανδρίδης είναι θύτης, είναι όμως και θύμα
Ήταν θέμα ελαχίστου χρόνου να σκάσει η βόμβα. Ο νεαρός παίκτης του Big Brother που έχει κάνει φυλακή για ξυλοδαρμό και όπως έχει παραδεχτεί κυκλοφορεί με μαχαίρι, κέρδισε τον τοξικό τηλεοπτικό χρόνο του με το σπαθί του. Εκείνοι που αποφάσισαν ότι έχει λόγο ύπαρξης μέσα στο σπίτι ήξεραν πολύ καλά ποιος είναι, τι πιστεύει και τι είναι ικανός να πει. Σύντομα θα ερχόταν κάτι βαρβάτο από εκείνον να ξεράσει πάνω στις οθόνες μας. Πήρε μέρος στο παιχνίδι σαν πιόνι, εξυπηρέτησε την παρτίδα και όταν χρειάστηκε, αποχώρησε ντροπιαστικά από το ταμπλό, ακριβώς όπως του άξιζε. Εξυπηρέτησε το σχέδιο, όπως και κάθε μέλος της ετερόκλιτης ανθρωπογεωγραφίας αυτού του Big Brother. Ήθελαν να μιλάμε γι' αυτόν. It's happening.Ύμνος στη διαφορετικότητα η επιλογή των παικτών; Βαθιά υποκρισία να λέγονται τέτοια πράγματα. Είναι τόσο κραυγαλέο ότι τα πάντα εκεί μέσα έχουν οργανωθεί για να τρελάνουν τα μηχανάκια, κι ας έρθει και το πρόστιμο από το ΕΣΡ, πρώτη φορά θα είναι άλλωστε; Έλα βρε ΣΚΑΙ που εκπλήσσεσαι κι εσύ!
«Εγώ δεν φοβάμαι έξω. Εγώ φοβάμαι εδώ μέσα, μήπως παραβώ τους κανόνες. Αν μου πει κανένας τίποτα, θα γίνει της π@@@@@@ς. Θα του βγάλω το λαρύγγι», έχει πει
Η παραγωγή του Big Brother, όσοι επέλεξαν να βάλουν τον «άντρακλα» Αντώνη μέσα στο σπίτι είναι βαθιά συνυπεύθυνοι. Κι αν περνούσε ο καιρός, θα βλέπαμε και χειρότερα σκηνικά ανάμεσα στον συγκεκριμένο και σε παίκτες που δεν του ταιριάζουν.Στο κλείσιμο της πρώτης εβδομάδας λοιπόν, η χυδαιότητα του Κρητικού παίκτη πρόλαβε κι έπιασε κόκκινο. Σε μια ψιθυριστή κουβέντα ο υπερδραστήριος σεξουαλικά Αντώνης με δύο άνδρες συμπαίκτες του πολύ χαλαρά και άνετα θα πει «με τις γκόμενες πάω κάθε μέρα σε μία να αδειάσω το πακέτο μου, αλλιώς έχει βιασμό». Από το ίδιο στόμα έχει βγουν βγει παρόμοιες τοποθετήσεις, όπως «εγώ τις χοντρές δεν τις υπολογίζω ως γυναίκες, δεν θέλω να με φλερτάρουν», «δεν γουστάρω να μου τρίβονται οι γκέι».
Ακόμα και ο τρόπος που επιλέχθηκε από τους αρμόδιους να προβληθεί το περιστατικό- σε στιλ όσα λένε οι άνδρες μεταξύ τους, προάγει υποσυνείδητα τον μισογυνισμό και την κουλτούρα του βιασμού, για την οποία όλες κι όλοι μιλάμε σήμερα. Υποδηλώνει πως τέτοιες κουβέντες γίνονται μεταξύ ανδρών «στην πλάκα» και δεν εννοούνται στ' αλήθεια. «Κανείς δεν θα βιάσει, αυτά λέγονται στ' αστεία».
YOU ARE READING
Girls 2
RandomHello, hello ! Καλώς ήρθες στην τρελοπαρέα μας ! Αν ψάχνεις κάτι girly βρίσκεσαι στο σωστό μέρος ! Ξεκινά να διαβάζεις λοιπόνννν Το πρώτο βιβλίο βρίσκετε στο προφίλ μου Τσέκαρε το !