Κάποιες ιστορίες είναι πολύ δύσκολο να ειπωθούν. Συνήθως, και προφανώς όχι τυχαία, είναι αυτές που πρέπει να ακούγονται πιο δυνατά απ' όλες. Ανάμεσά τους τοποποθετείται και η ιστορία της Γεωργίας Δ. Μια ιστορία που μου σήκωσε την τρίχα από θυμό και πόνο αρκετές φορές.
Η Γεωργία Δ. είναι μία μορφωμένη, δυναμική γυναίκα 40 ετών με σημαντική καριέρα, χωρισμένη και με παιδί. Η Γεωργία θα μας μιλήσει για κακοποίηση
Τη δική της κακοποίηση, σε όλες τις μορφές, από τον πρώην σύντροφό της, αφού η γυναίκα αυτή έπεσε θύμα επαναλαμβανόμενης βίας από τον άνθρωπο που είχε σχέση.
Η Γεωργία Δ. θα μπορούσε να είναι οποιαδήποτε από εμάς και διαβάζοντας την αφήγησή της θα το νιώσεις κι εσύ. Έως ποιο σημείο ταυτίζεσαι με τον τρόπο που το διαχειρίστηκε, δεν έχει καμία σημασία. Η έμφυλη βία είναι τυφλή. Η έμφυλη βία μάς αφορά όλες. Η πιο άθλια, σεξιστική πεποίθηση υπαγορεύει πως οι γυναίκες που υφίστανται κακοποίηση είναι είτε αδύναμες είτε εκείνες που την προκαλούν. Το προφίλ της κακοποιημένης γυναίκας είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που έχει ο κόσμος στο μυαλό του. Τα επίσημα στοιχεία αναφέρουν πως τα θύματα κακοποίησης, στην πλειονότητά τους είναι γυναίκες με ανώτερη ή ανώτατη μόρφωση.
Πως η καταγγελία του κακοποιητή είναι ο μόνος δρόμος.
Ακολουθεί η συγκλονιστική μαρτυρία της, με δικά της λόγια.
«Τον ερωτεύτηκα γρήγορα, νομίζω και εκείνος. Γνωριστήκαμε στα social media αλλά υπήρχαν και κοινοί γνωστοί, οι οποίοι έλεγαν για εκείνον τα καλύτερα. Ένας ωραίος άνδρας, ευκατάστατος, γενναιόδωρος, ευχάριστος στην παρέα, με χιούμορ, απίστευτα δοτικός. Κλασική περίπτωση τύπου που οι φίλες σου γνωρίζουν και πανηγυρίζουν για σένα. "Επιτέλους βρε Γεωργία, να ηρεμήσεις κι εσύ. Δείχνει μια χαρά, πόσο μαλάκας μπορεί να είναι;".
Αρχίσαμε να βγαίνουμε. Στην αρχή όλα ήταν απολύτως φυσιολογικά. Βρισκόμασταν παρέα με τα παιδιά μας- ήταν και εκείνος χωρισμένος με παιδιά, οπότε το δέσιμο μεταξύ μας ήρθε πολύ γρήγορα. Η πρώτη φορά που αντιλαμβάνομαι μια περίεργη συμπεριφορά από εκείνον είναι σε μια γενική συζήτηση γύρω από τον γάμο και τα παιδιά. Εγώ υποστήριζα κάτι εντελώς διαφορετικό από εκείνον. Δεν του άρεσε. Από τότε αρχίζει να αλλάζει, να γίνεται πιο απότομος, να με υποτιμά και στην πρώτη ευκαιρία μιας λογομαχίας να χρησιμοποιεί εκφράσεις που με προσβάλλουν. Δεν δίνω μεγάλη σημασία. Γενικώς τον δικαιολογώ αρκετά.
YOU ARE READING
Girls 2
RandomHello, hello ! Καλώς ήρθες στην τρελοπαρέα μας ! Αν ψάχνεις κάτι girly βρίσκεσαι στο σωστό μέρος ! Ξεκινά να διαβάζεις λοιπόνννν Το πρώτο βιβλίο βρίσκετε στο προφίλ μου Τσέκαρε το !