Χελοου χελοουυυ!
1η Σεπτεμβρίου σήμερα και αποφάσισα να επιστρέψω ! Χαίρομαι όταν κάνω μερικά διαλείμματα από αυτή την εφαρμογή γιατί μετά γυρνάω με πιο πολύ όρεξη .
Άρχικά θα ήθελα να πω συγχαρητήρια σε όλους αυτούς που έδωσαν πανελλήνιες φέτος και πέτυχαν τον στόχο τους αλλά ακόμα και σε αυτούς που δεν τους ήρθαν τα πράγματα έτσι όπως τα υπολογίζαν . Ήτανε μία αρκετά δύσκολη χρονιά με κλειστά φροντιστήρια , εστίαση, σχόλεια αλλά εκτός απ' αυτό ήρθε και η ελάχιστη βάση εισαγωγής και δυσκόλεψε ακόμα πιο πολύ το έργο σας ! Όπως και ναχει θα ήθελα να δώσω συγχαρητήρια σε όλους όσους μπήκαν στην διαδικασία των πανελληνίων και να τους πω καλή τύχη σε ότι κάνουν ! Και ακόμα και να μην περάσετε δεν τελείωσε η ζωή σας μπορείτε να ξανά δώσετε ή ακόμα μπορείτε να πειραματιστείτε με πράγματα και να ανακαλύψετε ενδιαφέροντα για τον εαυτό σας που δεν γνωρίζετε ότι είχατε!
Αυτό το καλοκαίρι λοιπόν που έλειπα από το wattpad ήταν ένα αρκετά ήσυχο καλοκαίρι . Παιδιά τι να σας πω αλήθεια δεν ήταν καθόλου έτσι όπως το είχα φανταστεί. ήταν υπερβολικά ήρεμο καλοκαίρι στα όρια του ξενερωτου καλοκαιριού γιατί ήταν ενα καλοκαίρι μετά από μία οκτάμηνη καραντίνα επιπλέον κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού εγώ είχα φροντιστήριο μέχρι 3 Αυγούστου οπότε τα πράγματα ήταν περιορισμένα . Μπορώ να πω ότι πέρυσι είχα περάσει πολύ καλύτερα υπήρχε πολύ καλύτερη διάθεση η πόλυ περισσότερο όρεξη ή περισσότερες βόλτες αλλά έτσι προς το τέλος του καλοκαιριού άρχισε να την παίρνω λίγο αλλιώς την κατάσταση . Σκεφτόμουν ότι είμαι πολύ τυχερή που έχω τη δυνατότητα να μένω δίπλα στη θάλασσα και ήμουνα κάθε μέρα εκεί πέρα και καθόμουνα και το βράδυ! Μπορεί να μην πήγα σε όσα μαγαζιά θα ήθελα αλλά είχα πάρα πολύ καλή παρέα δέθηκα με άτομα που δεν πίστευα ποτέ ότι θα ταίριαζα Και γενικά προσπαθώ να εστιάσω σε όλα τα θετικά! Εκτός από αυτό φέτος πέρασα το καλοκαίρι με τις κολλητές μου με τις οποίες δυστυχώς δεν πηγαίνουμε στο ίδιο σχολείο άρα δεν έχω τη δυνατότητα να τις βλέπω κάθε μέρα και τις τελευταίες μέρες που πηγαίναμε στο μαγαζί Που ήμασταν όλο το καλοκαίρι δηλαδή το στέκι μας Με έπιανε μία μελαγχολία γιατί ήμασταν όλο το καλοκαίρι μαζί και τώρα μου φαίνεται περίεργο που δεν θα τις βλέπω κάθε μέρα . Επιπλέον μπορώ να πω ότι φέτος δέθηκα συναισθηματικά με το συγκεκριμένο μαγαζί και θα μου λείψει και αυτό αλλά είπαμε ότι θα πηγαίνουμε μια φορά την εβδομάδα !
Η αλήθεια είναι ότι είχα αγχωθεί για τη Φετινή χρονιά όπως οι περισσότεροι ξέρετε δίνω πανελλήνιες . Ενώ στην αρχή είχα πάρει λίγο πιο ψύχραιμα την κατάσταση όλοι ήταν σε φάση ότι «Οχ δίνουμε πανελλήνιες » κλπππ οπότε στο τέλος κατέληξα να αγχωθώ και εγώ! Είδα και τις βάσεις φέτος και αγχώθηκα ακόμα παραπάνω αλλά σήμερα ξεκίνησα φροντιστήριο ήταν η πρώτη μέρα Και ηρέμησα λίγο Γιατί ήθελα πολύ να μπω σε ένα πρόγραμμα και να αρχίσω να διαβάζω
Επίσης ήθελα να σας πω ότι θα προσπαθήσω να ετοιμάζω όλα τα κεφαλαία το Σαββατοκύριακο ώστε να σας έχω υλικό μέσα στην εβδομάδα γράψτε μου κι εσείς τα σχόλια τι θέματα περίπου θα σας ενδιέφερε να δείτε το βιβλίο μου
Επιπλέον περιμένω να μάθω τα νέα σας πως περάσατε το καλοκαίρι αν πήγατε κάπου διακοπές αν ήμουν η μόνη που πέρασα ένα«ξενέρωτο » καλοκαίρι , αν είχαμε κάποιο καλοκαιρινό φλερτ 🤭 και οτιδήποτε άλλο θέλετε
Να είστε σίγουρες ότι μέσα στη χρονιά θα κάνουμε girl talk τουλάχιστον μία φορά την εβδομάδα θα συζητάμε ό,τι θέμα θέλετε ( αν και πιστεύω ότι απλά θα σας γκρινιάζω )
Και τέλος είχα στο μυαλό μου να κάνω κάποια κεφαλαία Για οργάνωση μετά τις διακοπές πώς να μπούμε σε πρόγραμμα τιπς για το διάβασμα στο σχολείο όπως κάνω κάθε χρονιά τέτοια εποχή οπότε πείτε μου αν θα σας αρέσε
Φιλάκια πολλά!❤️
BINABASA MO ANG
Girls 2
RandomHello, hello ! Καλώς ήρθες στην τρελοπαρέα μας ! Αν ψάχνεις κάτι girly βρίσκεσαι στο σωστό μέρος ! Ξεκινά να διαβάζεις λοιπόνννν Το πρώτο βιβλίο βρίσκετε στο προφίλ μου Τσέκαρε το !