29

5.6K 655 838
                                    

Felix

Hyunjin ile öpüşmemizden sonra onun bir şey demesine fırsat vermeden koşarak eve girmiştim.

Şimdi ise yatağımda bir o yana bir bu yana dönüp duruyorum. Aklım hâlâ dün akşam olanlardaydı.

Ben gerçekten Hwang Hyunjin ile öpüşmüştüm. Yumuşak olan dudağını kendi dudağımda hissetmiştim.

Zihnime dolan o görüntü ile ellerim yine dün Hyunjin'in öptüğü dudaklarımı buldu.

Ben şimdi bugün okulda onun yüzüne nasıl bakacaktım ? Ahh tanrım, çok utanıyordum.

Telefonumdan yükselen alarm sesi ile az da olsa kendime geldim ve hızlıca alarmı kapatıp tuvalete gitmek için yataktan kalktım. Ne kadar utansam da okula gitmeye mecburdum.

Tuvalete gidip kısaca işlerimi halledip üstümü giyinmek için odama geri döndüm.

Üstümü de giyindikten sonra ayak üstü bir kaç şey atıştırıp okula gitmek için evden çıkmıştım.

--

Okula ulaştığımda etrafa hiç bakmadan direk sınıfıma doğru yönelmiştim. Sınıfa ulaştığımda ben harici bir kaç kişinin daha olduğunu gördüm. Neyse ki Hyunjin daha gelmemişti.

Sıraya kafamı koyup camdan dışarıya bakmaya başlamıştım. Dün akşamda düşünmekten neredeyse hiç uyuyamamıştım.

Uykusuzluktan gözlerim yavaş yavaş kapanmıştı ve kendimi uykunun kollarında bulmuştum.

--

Saçlarımda dolaşan eller ile daldığım uykudan ayılmış ve gözlerimi açmak için çabalıyordum.

Saçlarımda ki ellerin sahibi uyandığımı anlamış ve hemen çekmişti ellerini. Ama onun Hyunjin olduğu belliydi.

Kafamı, koyduğum sıradan kaldırıp hemen yanımda oturan ve daha dün akşam öpüştüğüm canım sıra arkadaşıma bakmaya başladım.

O da bir şey söylemeden gözlerimin içine içine bakıyordu. İkimizde tek kelime etmeden birbirimizin gözlerine bakıyorduk.

"Dün gece iyi uyuyamadın mı ?" aramızda oluşan sessizliği Hyunjin bozmuştu.

"Evet" ona kısaca bir cevap verip önüme dönmüştüm. Ondan ölümüne utanıyordum.

"Yanakların kızarınca daha bir tatlı oluyorsun Felix. Bu halini görmek için hep seni utandırmalı mıyım ne yapmalıyım ?"

Hyunjin'in söyledikleri ile hızlıca ona doğru dönmüştüm.

"Ben utanmıyorum ki. Hem hava çok sıcak o yüzden yanaklarım kızardı başka bir şeyden değil yani."

"Dedi sıcak olan sınıfta hâlâ montla oturan bir adet utanmış Felix."

"Ama ben şey-"

"Açıklama yapmana gerek yok bebeğim. Dünkü öpüşmemizden sonra utanıp hemen kaçtın zaten. Şimdiye kadar geçer bu utangaçlığın demiştim ama demek ki hâlâ utanıyorsun benden."

Cevap verememiştim, çünkü söyledikleri doğruydu. Neyseki ben ona bir cevap veremeden hoca sınıfa gelmişti ve direk derse geçince konuşmamızda orada bitmişti.

---

Teneffüs zili çalmış ve hoca geldiği gibi sınıftan hızlıca ayrılmıştı. Yavaş yavaş boşalan sınıfta Hyunjin ile yalnız kalmıştık.

"Eee az önce bir cevap vermemiştin ?"

"Ne cevabı ? Hiçbir şey anlamıyorum."

"Güzel taktik. Unutmuş gibi yapıp konuyu değiştirmek falan, beğendim yani."

You Never Know | HyunLixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin