,,Hledá Pettigreowa a už narazil na pár stop, jenže mám tušení, že ví, že ho sleduju a tak se drží zkrátka a nikdy se nezaměří na místo kde se nachází," vysvětlovala pomalu Clare Jennifer a Remusovi, kteří tvořili jakýsi 'záchranný' tým pro Siriuse. ,,Ona jde zablokovat mysl před.." ,,přede mnou?" skočila jí do řeči Clare, ,,Jo tak nějak," pokračovala a dělala přitom nákres posledního místa kde Siriuse viděla.
,,Dokázala by sis to místo představit, tak dokonale abychom se tam přemístili?" napadlo Jennifer, ale to už ji přerušil Remus, který po celou dobu zaujatě pozoroval obrázek, ,,Vím kde to je," obě dívky se na něj zaraženě podívaly, ale on se dal hned do vysvětlování, ,,Je to chroptící chýše, vede tam cesta od Vrby mlátičky, navíc když se bude potulovat jako pes, tak ho nikdo nepozná.." ,,On je zvěromág?" zeptala se zmateně Jennifer, ,,Nikdy jsem v jeho mysli.. Teda nedívala jsem se naschvál, ale nikdy jsem tam neviděla že by se někdo proměňoval." To už jí však přerušila opět Clare; ,,Pomáhala jsem mu s nitroobranou, takže si se nemohla ani dostat ke všemu v jeho mysli, a proto tak nejasně vidím i já co se děje. Každopádně napadá vás kam půjde dál? Je tam už druhým dnem a většinou se nikde nezdrží déle než dvě noci." oba zavrtěli hlavou a Remus se ujal slova, ,,Možná bychom se tam měli přemístnit dříve než se přemístní on." navrhl s vážným výrazem.
,,Dobře," souhlasila Clare, stejně chtěla z tohohle místa vypadnout, nebyla si však jistá jestli chce do tohoto problému zatáhnout i Jenny, která by si tak mohla pokazit celý život. Lupin měl na mysli to samé, ale ani jeden to neřekl.
---
,,Všechno bychom měli mít." Ujistila Jenny Remuse, který znovu kontroloval věci, ,,Máš dost lektvaru?" optala se Clare Lupina, nechtěla totiž, aby se z něj stal uprostřed noci rozzuřený vlkodlak, ,,Ikdyž možná kdybych tě schovala do kabelky.." pokusila se zavtipkovat, ale Remus se na ni zamračil, tak toho raději nechala.
,,Dobře, všichni připraveni?" zeptal se ještě naposledy, a po souhlasném zamumlání se všichni tři chytili za ruce, aby se přemístnili.
---
Stáli teď na pozemcích Bradavic kousek od Vrby mlátičky, a měli tak nádherný výhled na Bradavice, které byly právě v závěru západu slunce. ,,Je to nádhera," zašvitořila unešeně Jenny, když se však otočila zjistila, že Lupin s Clare se už přibližují ke stromu.
,,Stačí se dotknout jejího kmene, přímo tady." ukázal Remus, a tak také udělal, Vrba se ihned uklidnila a umožnila jim vstup dovnitř, kráčeli teď temnou a vlhkou chodbou přímo pod vrbou, která vedla do chroptící chýše. ,,Znáte ty pověsti, kdy byli slyšeny v noci z chýše podivné zvuky? Škrábání a podobně?" obě dívky přikývli, ale v temnu které teď místy prosvítaly zbytky slunce, přikývnutí nešlo moc vidět. ,,To jsem byl já." řekl skoro až hrdě Remus, ale to už došli ke schodišti, které vedlo do horní místnosti.
Všichni na sebe nervózně pohlédli a pomalu vystupovali schodiště, v prachu a špíně byly čerstvé stopy, jak psí - tak lidské. Je tady určitě. Pomyslela si Clare jistě, avšak i zdání může někdy klamat. Prolezli celou chroptící chýši skrz na skrz, ale po Siriusovi tady zůstalo pouze pár obalů od jídla a stopy v prachu.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantasy~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...