37. kapitola

10 2 0
                                    

Sto nebo jeden? Jeden nebo sto?

,,Nechte ji! Ona s tím nemá nic společného!" rozkřikla se už po několikáté Clare, už se nemohla dívat na to, jak její kamarádka trpí bolestí. ,,Ano, nemá s tím nic společného, správně." zopakovala nahlas žena, která si zjevně užívala mučení Jenny, ,,Proto bys nám měla co nejdříve říct, kde jste schovaní." řekla sladce a sledovala, jak se Jenny kroutí. ,,Nebo snad má zemřít další nevinný člověk?" Další? Kdo zemřel? Blafuje. Uvědomila si náhle Clare a znovu si v hlavě zopakovala jak musí vytvořit již předem danou budoucnost.

Verta sérum stále stálo na stole. Muž který stál poblíž Clare se otočil, teď, Clare ve stejném okamžiku shodila Verta Sérum, které se s hlasitým křupnutím rozlilo pod stůl. Žena s mašlí se prudce otočila a vyslala proti Clare kletbu, ta svým skloněním shodila židli a kletba zasáhla otočeného muže. Po cestě jí z kapsy vyskočil zraněný kůrolez a okamžitě se dostal k Jenny, které uvolnil pouta, ta okamžitě vyskočila na nohy jako by se nic nestalo, i přesto že na sobě měla několik krvavých šrámů. Clare se ohnala zraněnou rukou po blížícím se muži, ,,Říkala jsem ať si tu ruku necháš u těla dokud se nezahojí!" houkla na ni Jenifer z druhé strany jeskyně, ,,Je skoro v pohodě." odpověděla jí Clare a ucítila jak jí rukou projela ostrá bolest, ,,Já ti to říkala!" ozvala se naštvaná Jennifer a hodila po Clare její hůlku, ,,Pozor!" houkla hned na to Clare a vyslala ozbrojovací kletbu na ženu s mašlí, Jenny rychle uhla z místa kam zanedlouho doletěla kletba a zasáhla mašli od čarodějky. Ta začala vztekle vřeštět a rozesílat kletby všude kolem a zasáhla několik svých lidí.

Jenifer vedla již poslední duel s čarodějkou, když v tom schytala paralyzující kouzlo a zůstala stát na místě, v pozici připravené na útok..

Jenny ležící na zemi, téměř kompletně od krve, pak přišla záchrana. Clare spatřila rychlou vizi, která se o pár sekund stala skutečností, na paralyzovánou Jenny vyslala čarodějnice několik sekacích kleteb, bylo to jako by ji sekla nožem, přes ruce, nohy, břicho, krk a část tváře. Následně povolila paralýza a Jenny se zhroutila k zemi s hlasitým pláčem a jekotem. Clare okamžitě vyslala několik kouzel na čarodějku, která se v poslední sekundě před dopadem smrtící kletby přemístnila.

Clare všeho nechala a přispěchala k Jenny, ,,Neboj, bude to v pohodě.." šeptala, a přitom mumlala kouzla, která uzavíraly největší rány, ,,Promiň, mrzí mě to, promiň." omlouvala se po celou dobu, to už se ale v jeskyni objevil portál a přes něj přelezl Eliot, Simon, Elizabeth s Thomasem a další z řady kouzelníků a čarodějnic od Villy.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat