,,Díky Hermanovým víme, kde většina kříženců je, bohužel neznáme přesné místo, ale máme důvodné podezření, že za vším stojí jistá Clare Daviesová.." přednesl svůj proslov zástupce starostolce, ,,Je nějaký způsob, jak zjistit to místo?" zeptal se muž v černém, ,,Ano, jistý způsob by tu byl, a pokud ministr dovolí, ráda bych se ho ujala." pronesla žena v růžovém, ,,Dolores, mám lepší způsob." přerušil ji předseda zasedající za odbor záhad, ,,Mohli bychom použít verta sérum na jistou bystrozorku, která byla a nejspíše stále je přítelkyní již zmíněné Daviesové."
Clare se s hlasitým nádechem probudila, tahle vize se jí ve snu objevila v posledním týdnu už po čtvrté, poraněnou ruku měla stále stáhnutou, i přesto že byla rána už téměř zahojená. Musela jednat, již si byla jistá vizí, a nemohla svým činěním takto ohrozit Jenny, musí ji kontaktovat, je to už měsíc co Jenifer odešla a nedala o sobě vůbec znát.
,,Neviděli jste někdo Penny?" zeptala se v rychlosti ve druhém patře a hledala třináctiletou blonďatou dívku, která si dokázala pohrávat s portály. Nakonec ji našla v jídelně, ,,Penny, dokázala bys vytvořit dost silný portál na několik mil?" Dívka na ni pohlédla velkýma modrýma očima, škoda že to udělali právě tvý rodiče, pomyslela si Clare, Penny Hermanová po dlouhém uvažování nakonec přikývla.
Po snídani šla s Clare na velkou louku, kousek od vchodu přes lípu, vyrobila portál, který vedl k Jenny domů, portál vyrobila jen díky popisu od Clare, sama se jím přemístnit ale nedokázala.
,,Proboha," vydechla mírně zděšená Jenny, když se jí objevil kruhovitý modročerný portál uprostřed pracovny, ,,Co to sakra.." vykoktala následně Jenifer. Tohle není dobrý pomyslela si Clare, hned jak prošla portálem, něco jí na tom všem nesedělo, ale nevěděla co, ,,Už ho můžeš zavřít," houkla na Penny, ta stála jako přimrazená, ,,Nej-nejde to." zarazila se a máchala neustále rukama do tvaru X pro uzavření portálu. Clare se otočila na Jenifer. ,,Co si zač?!" zeptala se ostře, pak se otočila zpátky k portálu, ,,Penny uteč!" houkla na dívku,
,,Co si zač?!" vyprskla znovu na Jenifer, ,,To jsem já - Jenny."
,,Kdyby si byla Jenny, tak se nemusím ptát dvakrát, co si zač a co si udělala s tím portálem?!" Clare se začala pomalu oddalovat od 'Jenny' a chystala se vytáhnout hůlku, ,,Tohle není pokoj od Jenny," zarazila se, když uviděla část kamenné zdi, ,,Ano správně, vidím že začínáš chápat..",,Vy jste z ministerstva." řekla ohromeně, ,,Co jste udělali s Jenny?!" nepanikař, nepanikař opakovala si pořád v hlavě, aby se uklidnila. Není tady sama, tím si byla jistá, ,,Tvá přítelkyně je v pořádku, a ty můžeš být taky, pokud nám řekneš, kde jste všichni zalezlí." osoba vydávající za Jenny, mluvila klidným a vstřícným hlasem, ,,Co si zač?" zeptala se znovu Clare, ,,Na tom nesejde, raději ti to celé vysvětlím.." ,,Nechci nic vysvětlit!" přerušila ji Clare, ,,Nechceš přece dělat potíže, že ne?" hlas osoby byl stále přívětivý, ,,Takže za prvé." pokračovala a odčarovala pokoj do jeho reálné podoby, byla to jakási jeskyně, hned na to se odhalilo několik dalších lidí - všichni fascinováni portálem. Clare nyní stála u kamenné zdi a portál se nacházel před ní, stejně jako východ z jeskyně. Osoba vydávající se za Jenny se rázem začala pomalu přeměňovat na mužské rysy - mnoholičný lektvar. To bylo Clare jasné, ale jediné na co se teď soustředila bylo nepustit nikoho skrz portál.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Фэнтези~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...