,,Co máš v plánu teď?" zeptal se Sirius chovající malého Harryho v náručí. ,,Původně jsem se chtěla vrátit do Skotska, ale teď spíše uvažuju o Jižním Walesu, pokud se tak daleko dostal norský ostrohřbetý, mohlo by tam být i pár zbývajících tvorů a navíc prý nesmím vycestovat." zasmála se Clare, ,,Ty máš v plánu co?" zeptala se ho, ,,No nejspíš výchovu Harryho," ,,Vyvraždili další vesnici, hledají Harryho." vtrhla jim do debaty Jennifer, ,,Tady." ukázala na titulek v Denním věštci.
,,Harry? Jak o něm můžou vědět?" zarazila se Clare, ,,Dalo se to čekat, že se to brzo dostane ven," pokrčil rameny Sirius, ,,Brzy by měla dorazit Molly, říkala že Harryho pohlídá, během schůzky řádu.." dodal a položil mimino do postýlky.
---
,,Není zrovna nejlepší otec." mumlala naštvaná Molly, když vytahovala Harryho z postýlky. ,,Kdy si mu naposledy měnil plínku?" zavrčela na Siriuse, který se díval Molly přes rameno a zjišťoval jak co dělá.
,,Ehm.. Já nevím.. včera večer.. asi?" ,,U Merlinových vousů, jak tobě mohl někdo svěřit dítě.. Percy! Pohlídej bratry!" houkla na nejstaršího syna, který měl hlídat dvouroční dvojčata, ,,Vidíš i Percy se dokáže lépe postarat o děti a to jsou mu čtyři ro.." nestihla však doříct větu a dvojčatům se úspěšně podařilo ve dvou letech - kdy sotva chodila, začít dělat naschvály svému staršímu bratrovi, ,,Frede Georgi! Nechte svého bratra na pokoji!" zakřičela v moment, když uviděla, jak se dvojčata chystají bratra shodit a ten, ačkoliv byl starší se nebyl schopen bránit.
Heh, ale já se neumím starat o děti, ,,Siriusi." řekla naštvaně Jenny, ,,Paní Weasleyová je skvělá máma a měl by sis z ní vzít příklad." Siriusovi z toho šla hlava kolem, bylo toho strašně moc na práci a teď mu ještě přibyl Harry.
---
Později k večeru, okolo sedmé hodiny zasedal opět Fénixův řád, tentokrát už v nové sestavě. Spousta čarodějů a čarodějek odstoupila nebo zemřela, a tak jich bylo značně méně. ,,Severusi," oslovil ho vlídně Brumbál, ,,Máš nějaké nové informace?"
Severus se od smrti Lili neukázal, Jenny říkala, že jí miloval a neustále si opakuje v hlavě vzpomínky na ni, Clare ho chápala sice Jasse nemilovala, ale byli jako sourozenci a věděla čím si teď Snape prochází.
,,Chce znát dobu přesunu chlapce." odpověděl bez jakéhokoliv tónu v hlase.
,,Dobře.." řekl soucitně Brumbál a stále si z části vyčítat smrt dvou skvělých čarodějů. ,,Plán je následující, ty Severusi řekneš Voldemortovi, že Harryho přesuneme do Doupěte příští středu. Arthure, jak jste na tom s ochrannými kouzly?" zeptal se, ,,Ochranná kouzla jsme začali dělat pouze s přístupem pro členy Fénixova řádu, na pozemek se nelze přemístnit, ani dostat letaxem." odpověděl muž středního věku, který byl otcem všech dětí Weasleyových,
,,Dobře," ,,Ještě moment," přerušil Brumbála Moody, ,,Na ministerstvu se teď objevilo pár smrtijedů, kteří nevědí že o nich víme, co takhle mezi ně vypustit falešnou informaci o přesunu?" zeptal se, ,,Bude to příliš okaté," namítl jeden z čarodějů, ,,Také že se to neřekne přímo jim, Moody zkus se o tom pobavit s Pastorkem v blízkosti smrtijedů s datem na příští čtvrtek." rozhodl Albus a oba pokývali na důkaz, že rozumí.,,Samotný přesun bude tedy příští středu v sedm hodin večer, Harryho si vezme na starost Hagrid, není totiž moc velká pravděpodobnost, že půjdou po něm, spíše se zaměří na Siriuse, jakožto jeho kmotra. Přesuny budeme dělat pravidelně, aby Pán zla neměl nikdy jistotu kde se právě Harry nachází."
Všichni souhlasně pokývali. Bylo to přesně za týden a úplněk naštěstí nebyl, takže se mohl akce zúčastnit i Lupin.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantasy~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...