4. kapitola

75 4 0
                                    

,,Zajdu dolů pro kávu" řekla dívka, a přitom přes sebe přehodila tmavou halenku. ,,Dobře, dvě lžičky cukru." zavolal za ní Jason. Dívka protočila oči, ,,To 'prosím' by tě nezabilo." zamumlala si pro sebe při zavírání dřevěných dveří.

Schody nepříjemně vrzaly při každém kroku. Tmavě modrá halenka se dívce při každém kroku zvlnila do různých úhlů, avšak stále dokonale splývala s jejím tělem. ,, Dobré dopoledne, ráda bych poprosila o dvě kávy, jednu s.." zastavila se uprostřed věty, protože si všimla Denního věštce na baru. Na titulní straně byla její fotka. ,,Cože jste chtěla?" přerušil její myšlenky hospodský. ,,Jste v pořádku? Jste nějaká bledá." poznamenal. ,,Cože? Ano ano, jsem. Chtěla jsem dvě kávy, jednu s cukrem, prosím." požádala trochu zaskočená dívka. 

Clare opatrně otevřela dveře do pokoje a nohou je za sebou zabouchla. Kávu položila na stůl před kamaráda a posadila se na postel. ,,Musíme pryč." ,,Já vím." odpověděl pohotově Jass. ,,Ne nevíš, dole mají Denního věštce." Na tohle už Jason zareagoval prudkým otočením.

Nikdy mě nepřestane fascinovat jeho změna nálady během sekundy. Pomyslela si dívka a pokračovala.

,,Jako hlavní titulek jsem já a bude to horší." pokračovala dívka. ,,Jak to myslíš? Jak to může být horší?" ,,Nooo.." protáhla dlouze Clare ,,..Ty noviny byly na baru a hostinský si je chystal přečíst, jenže jsem ho přerušila a teď si je nejspíš čte." říkala dívka čím dál tišeji, čekala že uslyší do schodů běžet skupinku lidí, kteří je budou chtít zadržet, ale nic se nestalo.

,,Zvláštní" řekla prázdně. ,,Děje se něco?" zeptal se Jass vážným tónem. Už měl schovaná křídla, takže v pokoji bylo mnohem více místa. Taky už měl téměř zabalený batoh. ,,Ne." řekla Clare, která byla stále mimo sebe. ,,Otoč se a podívej se mi do očí." odvětil Jason ještě vážnějším tónem. Dívka se otočila a zadívala se mu do očí. ,,Co jsi viděla?" místo odpovědi však přihodila sušenky do batohu a začala si oblékat černou mikinu.

Teď to uslyšela. Dav běžící po schodech. Věděla přesně co se stane. ,,Musíme oknem" oznámil Jass v rychlosti a vyskočil na blízkou větev. Byli v prvním patře, ale díky lidem, kteří zde tak dobře pečovali o přírodu, byly tyto stromy rozvětvené i nízko.

Skočila za ním, ještě ale stihla zaslechnout dav, který vběhl do dveří.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat