7. kapitola

56 3 0
                                    

,,Dáte si čaj, profesore?" optal se Hagrid, když Brumbál vstoupil do jeho chatky. ,,Malý šálek, prosím" odvětil mu Brumbál a posadil se na dřevěnou židli za malým stolkem.

,,Víš Hagride, nejsem si jistý, jestli bylo správné tady nechat Jasona s Clare." řekl Brumbál sklesle, když se Hagrid posadil vedle Tesáka. ,,To se mě neptejte, já jsem šafář." zamumlal Hagrid pod vousy a usrkl si čaje. ,,Já vím Hagride, ale jste jediný který o nich ví." řekl s důrazem na slovo jediný.

,,Já nevím pan profesor, přijdou mi jako fajn lidi a navíc mám díky nim tady Klofana." ,,To je sice hezké, al..."

Brumbálovu větu přerušila rána a pak další rána a další, z nebe se začali ozývat další podivné rány a všude kolem začali přistávat smrtijedi. ,,Co to u všech fousatých mudrců je?!" prudce vyletěl Hagrid, ,,Tesáku lehni!" zaburácel na svého psa, který začal štěkat jako o život.

Někdo zaklepal na dveře.

Odkdy mají smrdijedi slušnost klepat? Pomysleli si oba zároveň. Když však otevřeli dveře stál tam Snape. ,,Proč jste mi neřekl, že tady schovávate uprchlíky..?" řekl chladně a schoval hůlku. ,,Ta holka, kde je?” zeptal se. ,,Pokud nechcete přijít o celou školu, tak tu dívku vydejte." řekl ještě chladnějším hlasem a nepustil Brumbála ke slovu. ,,Severusi." začal pomalu a klidně Brumbál.

,,Posloucháte se vůbec? Jde o celé Bradavice, né že by mi na studentech nějak záleželo, ale ta holka Pána Zla zradila, stejně ji časem zabíjí." přerušil Brumbála. Potom se prudce otočil a třískl s dveřmi.

,,Nikdo tam není!" zavolal a šel směrem k temnému lesu.

---

,,Je schůzka, svolává tady schůzku." zamumlala Clare a a pohlédla na znamení na ruce. ,,Clare." ,,Jassi postarej se o ně, kdyby se mi něco stalo." řekla pomalu a podala mu hnědou kabelku.

,,Ne Clare, počkej musí být jiné řešení," spustil Jason. ,,Vyřeším to, neboj" dívka neměla plán, ale věděla komu může věřit.

Všude pod kopcem se míhaly postavy v černém - všechny mířily k hradu, ale ona hledala toho blonďatého sraba. Dlouhé blonďaté vlasy, blonďaté vlasy, opakovala si neustále, když v tom ji za paži zezadu někdo chytil.

,,Tak tady jsi." řekl arogantně hlas. Clare měla stále s hlavou skloněnou, aby se nemusela na osobu podívala. ,,Severusi," špitla tiše. ,,Neměla ses tady vůbec ukazovat." řekl rázně a přemístil se.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat