33. kapitola

15 3 0
                                    

,,Stará zoo?" zeptala se Jenny zaraženě, když se společně s Clare a Eliotem přemístnila před bránu staré zoo. ,,To je jenom zástěrka, pojď tudy." řekla Clare a tiskla si zraněnou ruku k tělu, když na ni vyvíjela tlak nebyla bolest, tak intenzivní, jenže chladný vítr, co přicházel ze severu moc nepomáhal.

Prošli kolem cihlové zdi, která tvořila zeď Zoo a odbočili vpravo. Byla tam úzká ulice, ohraničená z jedné strany zdí od zoo a z druhé strany býval živý plot, který teď tvořil nekončící křoví. Po zhruba dvou set metrech došli konečně na velkou louku, na které stála jedna stará lípa. Měla uvnitř sebe puklinu. Na nejbližší větvi stromu seděl havran, když se k němu přiblížili slétl dolů a proměnil se v mladého klučíka, ,,To je Simon, hlídá to tu před nečary." poznamenala Clare, ,,Kdo to je?" zeptal se a kývl směrem k Jenny, ,,To je Jenny, ona.." ,,Ona je bystrozor." skočil jí do řeči Eliot,
,,Aha," zabručel Simon a odstoupil od pukliny v Lípě, ,,Lepší chvíli pro svou aroganci sis nemohl vybrat, že?" štěkla Clare na Eliota, když procházeli puklinou ve stromě, zároveň se však rukou praštila o vnitřek stromu, pevně zavřela oči a počkala až bolest ustane, potom si hlasitě odechla.

Na druhé straně stromu se nacházela obrovská zahrada, kde se místy proháněla neškodná zvířata a tvorové. Na konci parku byl na délku a na tři patra rozsáhlá Villa, kamenité obložení se postupně měnilo na dřevěné a v druhém poschodí se nacházela obrovská terasa. Jenny zírala s pusou dokořán.

,,Tohle bylo v plánu už dávno, jen jsme nesehnali dostatek prostoru, není nás sice moc, ale je to takové útočiště pro všechny.." vysvětlovala Clare Jennifer, zatímco kráčeli po domě, ,,Musím ti ošetřit tu ruku." přerušila ji Jenny, Clare zamířila do nejvyššího patra, kde bylo pouze pár dveří, odemkla ty první z prava.
Byl to velký pokoj s bukovým nábytkem nakombinovaný s bílou barvou. Na konci pokoje byla postel, nalevo od postele - u zdi, která byla nápadně oříznutá, byly šuplíky a nad nimi visely rostliny, které se neustále pokoušeli dostat s květináče. Za nápaditě vyříznutou zdí byla malá koupelna.

,,Máš tady nějaké ingredience na lektvar hojící rány?" Clare se zaraženě podívala na Jennifer a posadila se na tmavý gauč, který stál za stejně tmavý konferenční stolek, tyhle dvě věci byly v pokoji pro kontrast. Zároveň se mezi ložnicí a obývakem, rýsovala malá kuchyňka. Všechny tři místnosti byly ohraničené zdí a zároveň otevřenými vstupními oblouky.

,,Obávám se, že ne, ale vzadu za domem, je několik skleníků, Elisabeth s Thomasem budou mít jistě to co potřebuješ." zapřemýšlela Clare, když však konečně povolila ruku, kterou stále tiskla k tělu uviděla, že se rány rozšířili. Jak je to možné? položila si otázku v hlavě a zapomněla, že je Jenny nitrozpitka, ,,Říkala jsem ti, že je to hodně ošklivé kouzlo." No dobře, ale to nevysvětluje proč se to rozšířilo. ,,Možná by si s tím měla zajít do nemocncie Svatého Munga, můžu se na to podívat a zkusit ošetřit, ale ještě jsem neviděla, aby se to během pár hodin takto rozšířilo." prohlásila Jenny a začala ruku pomalu ošetřovat tím co našla v Clařině pokoji.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat