13. kapitola

39 3 0
                                    

,,Musíme se dostat k Potterovým jsou ve smrtelném nebezpečí." s těmito slovy vtrhl Moody do místnosti, kde ještě bylo pár členů řádu. ,,Alastore, vždyť.." oslovila ho Alice, která si uvědomovala, že nikdo neví kde Potterovi jsou. ,,Okamžitě." utnul ji.

---

Clare která se doteď opírala o postel, protože ji Moody odrazil kouzlem, se rozhodla vstát a jít dolů, ale sotva se postavila tak zase upadla zpátky. ,,Není to kouzlo, jsi jenom vyčerpaná," špitla dívka stojící u dveří a přistoupila ke Clare. ,,Byli jste dobří přátelé?" Prosím nečti mi myšlenky. Poprosila Clare v duchu dívku, která jí teď pomáhala na nohy.

Mohlo jí být tak 15 maximálně 16 a dlouhé naprosto rovné kaštanově hnědé vlasy, které jí spadaly až po pas vypadaly neuvěřitelně elegantně, byla hubená a v očích jí zářily jiskřičky zvědavosti. ,,Promiň, ale nemůžu si pomoc." řekla s omluvným výrazem. ,,To mě mrzí, to s tvým kamarádem," Clare najednou měla svůj typický prázdný výraz a smutný úsměv.

,,Počkej tady, donesu ti něco malého k jídlu." vzpamatovala se najednou z proudu myšlenek dívka a donesla Clare polévku a chléb.

Clare se třepala a chvíli měla problém trefit se lžičkou do pusy, ale nakonec se jí to úspěšně povedlo. Ani si neuvědomila jaký má vlastně hlad, celé dny? Týdny? Jak dlouho byla vlastně u Voldemorta? Žili jenom na ubohé kaši bůh ví z čeho a teď taková vynikající polévka. Lžička dopadla se šplouchnutím a menší ranou do talíře, když se budoucnost změnila.

,,Oni to nezvládnou," zašeptala. ,,Cože?" otočila se prudce dívka, která z okna pozorovala pár handrkujících holubů. ,,Oni to nezvládnou," zopakovala Clare. ,,To není možné, vždyť je tam Moody a ostatní z řádu." nemohla zprávě uvěřit nitrozpitka. ,,Potřebuju tvoji hůlku."

---

,,Není to můj oblíbený pár?" zasmála se šíleně Belatrix mezitím co spolu s manželem Rodolphusem, jeho bratrem Rabastanem a Bartym Skrkem juniorem udělali okolo mladého páru Longbottonových kruh. ,,Alice, Franku!" zařval Moody, když viděl co se děje, ale sám měl co dělat, aby se ubránil. Poslední na co Alice dokázala rozumně pomyslet, byl její nedávno narozený syn. Pohlédla na Franka, ten byl však už pár minut naprosto mimo realitu a o pár vteřin později to potkalo i ji.

Smrtijedů tady nebylo mnoho, ale bylo jich více než členů. Vycházelo to zhruba na dva smrtijedi na jednoho člena Fénixova řádu. ,,Musíte ochránit Harryho," ozvalo se z dálky, ale bylo pozdě. Pán zla zavraždil kohokoliv kdo se mu postavil do cesty. Stál teď tváří v tvář Lili Potterové, která chránila své dítě. ,,Ne." ozvalo se najednou a do místnosti se přemístnila Clare a okamžitě poslala na Voldemorta ozbrojovací kouzlo. ,,Co tady děláš!?" zavrčel a vysílal jednu vražednou kletbu za druhou, to už se ale Lili vzpamatovala a vyslala na Voldemorta další kouzla. Do místnosti už vtrhli další dva členové Fénixova řádu včetně Brumbála a Voldemort pochopil, že tohle nemá šanci zvládnout. Přemístil se a s ním i smrtijedi.

Clare která byla už tak vyčerpaná se podlomila kolena a skácela se k zemi.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat