3.kapitola

83 5 0
                                    

Dveře hostince se rázem rozrazily a dovnitř vešla vysoká postava. ,,C-co tady chcete?" vykoktala ze sebe zaraženě výčepní. ,,Taky vás rád poznávám, máte volný pokoj?" odvětil přívětivě, ,,Už žádný volný pokoj nemáme a takové jako jsi ty tady nechceme." řekl chlap za výčepem.

,,Takové jako jsem já?" Zarazil se Jason. ,,Ty víš o čem mluvím. Lidi z ministerstva tady nechci." Jason si oddychl, v první moment si pomyslel, že hospodský poznal že je 'kříženec'. ,,Prosím vás, nemyslíte si snad, že patřím mezi bystrozory" začal se smát Jass. Výčepní se zarazil a nakonec mu předal klíče od úplně posledního pokoje.

---

Clare přidušeně vypískla, když se dveře jejího pokoje prudce rozletěly a dovnitř vešel Jason. ,,Chceš abych dostala infarkt!?" vyletěla na něho. On si však odhodil batoh na její postel, sundal si koženou bundu a posadil se na židli naproti dívce. Na sobě měl černé triko, které bylo zastrčené v maskáčových kalhotech s postranními kapsy z vnější strany.

,,Jak chceš." pronesla dívka lehce, když viděla pohled od kamaráda - chlapec ve stejném momentě roztáhl andělská křídla. ,,Věděl jsem, že to řekneš." zaculil se.

,,Tak je to lepší, takže co se stalo? Všude se o tobě teď mluví." říkal stále s pozitivním úsměvem na tváři. ,,Nic jsem neprovedla. Oni toho ubohého draka jen tak zabili." řekla tvrdohlavě dívka. ,,Zprávy a Denní věštec říkají něco jiného." poznamenal. Clare mu poté řekla vše - od bystrozora, který ji celou dobu sledoval až po její zatčení. ,,Takže utíkáš před zákonem?" zasmál se Jass. ,,Tak jako ty celý život?" poznamenala jedovatě a vztekle si odhrnula pramen vlasů z obličeje.

Ti dva byli něco jako nevlastní sourozenci, vyrůstali spolu od dob, když vy-víte-kdo vyvraždil celou jejich čtvrť a děti co přežily skončily v sirotčinci, dokud se jich někdo neujal.

,,Noo," řekl dlouze, ,,jelikož si napadla bystrozora a použila kletbu, která se neodpouští, tak je nejspíše hledání jen tak nepřejde, a navíc o tobě mají určité informace.." utrousil nakonec.

,,Jak by mohli..?" zarazila se ,,To sis vážně myslela, že jsou na ministerstvu úplně tupí?" podíval se pobaveně na dívku. ,,Jo, a taky přišli na to, že nejsem čisté krve.." dodala. ,,Cože?!" Vyletěl Jason ze židle, a přitom máchl s křídly a shodil keramickou vázu. ,,Ne, ne, ne, tohle se nemělo.." začal vyšilovat.

,,Jassi, klid." zašeptala dívka. ,,U Merlinových vousů, jak mám být asi klidný?!" zvýšil hlas, a tak dívka vstala a chytila ho za jednu peruť trošku silněji, dělala to u všech jako byl on.

---

V Jasonově případu se to odehrálo asi nějak takto. Jedna mladá čarodějka si vyjela s kamarádkami zakempovat, ale potkali zvláštní kluky. No, nechali se zbouchnout a jenom jedna z nich si dítě nechala, později zjistila, že porodila křížence, avšak potom jejich vesnici vyvraždil a vypálil Pán Zla a děti, které se podařilo zachránit skončily v sirotčinci. Asi v šesti letech zjistili, že on a Clare jsou jiní než ostatní děti a začali se jich stranit, proto zhruba před rokem na Jasonovi dvacáté narozeniny založili skupiny, která má Ministerstvu dokázat, že nečistí nejsou hrozbou.

---

Po dívčině stisku na peruti se prudce otočil a chytl ji za zápěstí. ,,Tohle už nikdy nedělej." řekl hrubě, pak si všiml popáleného zápěstí a pustil ji. ,,Promiň" zamumlal a odešel do koupelny.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat