9. kapitola

52 3 0
                                    

,,Opovaž se Brumbála jakkoliv podrazit, jestli se pokusíš ceknout jediné slovo, tak se sám postarám, abys už nikdy nic neřekla." říkal Snape tiše a výhružně dívce, kterou držel za límec její mikiny, potom ji odstrčil do sklepení a zamkl.

Byla to malá obdélníková místnost s rozházeným senem. Podlaha i zdi byli hrubé a z ledového kamene.

,,Jassi, co tady děláš?" zeptala se zmateně. ,,Víš ono není tak úplně lehké nedostat se sem, když je kolem tebe banda těhle magorů." prstem ukázal na jednoho smrtijeda, který stál u mříží - jediného zdroje světla a zároveň dveří z téhle místnosti. ,,Bacha na jazyk, ty podělaný andělíčku." prskl na něj smrtijed a dál si hleděl svého. ,,Jassi klid" zašeptala dívka. ,,Klid? Víš jaké to je schytávat dokola to pitomé kouzlo?"

Clare si ale místo odpovědi vybavila jak sama dělala totéž, při téhle vzpomínce se oklepala a raději nechala kamaráda tak, nemělo cenu s ním teď o čemkoliv mluvit, ,,Promiň." zamumlala a odešla na druhou stranu místnosti, jestli se to tak nazvat vůbec dalo, ,,Jassi!" vyjekla najednou, ,,Kde je moje kabelka?! Musí je někdo nakrmit, nemůžou zůstat jen tak sami, nebo znovu utečou, nemůžou.." ,,Clare uklidni se, jsou u Hagrida." ,,Moc mě to mrzí Jassi," zašeptala a nahrnula si kupku sena na kterou si lehla. Po chvilce si všimla i hromady starých dek.

Ráno Clare vzbudil známý hlas. ,,Už sis vzpomněla, co si viděla?" V polospánku se ještě převalila, promnula si zalepené oči a pomalu je otevřela. Chvíli byla zmatená, ale hned na to se zorientovala a došlo ji co se děje. ,,Eh.. Já.." zadusila se, musela prochladnout, i teď jí vlastně byla zima. Voldemort ji sledoval s pobaveným výrazem, ,,Zacku, Timme jdeme." Rozkázal a odešli.

Až teď se dívka probudila úplně, nebyla si jistá, jestli to byla realita nebo jenom vize, ale taky se jí moc nechtělo ptát Jasona, který vypadal, jako by celou noc nespal. Seděl na zemi v levém rohu, mříže byly v pravém a další dva rohy (v jednom Clare) byli na druhé straně.

,,Jassi?" špitla když k němu přicházela. ,,Přišel jsem na to, jak odsud vypadnout, budu potřebovat akorát sponku a malý kousek dřeva nebo něčeho podobného." oznámil a začal procházet celou místnost. Prohrabával se v seně a hledal cokoliv čím by šlo zámek vylomit, ,,Ten zámek bude určitě pod kouzly.." poznamenala dívka opatrně. ,,Taky jsem si to prvně myslel ale není, všichni co tady chodí mají pouze klíč." ,,Všichni?" Takže to nebyla vize.

Clare zničehonic chytla balanc, podepřela se o jednu ze zdí a pomalu sjela dolů, prsty přejížděla v malých kruzích po spáncích.

,,Hej co se děje?!" vyhrkl vyděšeně Jass, když si všiml, že jeho kamarádka sedí na zemi a je úplně mimo. ,,On.. pokouší se mi dostat do hlavy, bolí to." Pevně zavřela oči a v hlavě si opakovala hodiny nitroobrany.

Po pár minutách bolest ustala.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat