,,Remusi, jsi v pořádku?" zašeptala Clare, když uviděla Remuse opírat se s hlavou svěšenou o stěnu schodiště. ,,To nic, jenom únava." pokusil se povzbudivě usmát, ale moc se mu to nevydařilo. Po chvilce ticha se opatrně zeptala; ,,Co se děje?"
Zejména Pošukovi, ale i ostatním členům se od incidentu s Moodym raději vyhýbala, nechtěla totiž přijít do dalšího konfliktu. Místo toho si raději trénovala mysl a pokoušela se zablokovat veškeré budoucnosti, které mohla vidět, ale i tak vždy nějakou uviděla, po většinu času však byla uvnitř v kabelce (zvětšená nezjistitelným kouzlem) a pečovala tam o své zvířata a nejrůznější tvory.
Chiméra! Uvědomila si najednou, zapomněla jsem nakrmit chiméru. Na chvilku zapomněla, že je na schodišti, a tak se rychle vrátila do reality.
Lupin ji však celou dobu pozorně sledoval, ,,Ehm.. Už půjdu." zamumlala, když viděla že je v pořádku. ,,Ty jsi nelhala, že?" zeptal se nejistě, ,,Cože?" zarazila se napůl kroku Clare chystající se nakrmit chiméru. ,,Ohledně Siriuse," bylo pro ni bolestivé se o tom bavit a pokaždé když se na něj někdo zeptal se všechno uvnitř ní sevřelo.
,,Chápu tě, většina lidí potom co zjistí, že jsem to co jsem mě také odsoudí. Jen nechápu proč sis vybrala zrovna tuhle cestu." Clare na něj nepřestávala zaraženě hledět, hledala správná slova jak odpovědět. Veškeré myšlenky na chiméru byly hned fuč. Protože on ji chápal. Ne, nemůžu se chytat falešné naděje. ,,Myslíš to vážně?" Zeptala se nakonec, ,,Ne promiň, špatná slova, já nevím co odpovědět," zakoktala se. ,,To je v pořádku, každý někdy udělá chybu, jen někdo větší a jiný zase menší," Clare stále nevěděla jak reagovat, a tak jenom hleděla do prázdna. ,,Víš kde je?" zeptal se, ,,Já, ehm.." Byla pravda, že nechtěla vidět budoucnosti, ale tu se Siriusem vidět chtěla, zajímaly ji jeho kroky.
,,Clare, nechci mu ublížit, je to můj starý přítel a stejně tak byl náš přítel i James, jsem sice na jistých pochybách vůči tomu co se stalo, ale potřebuju si s ním promluvit. Nikdy mě nebral jako vlkodlaka, bral mě jako přítele a ti při sobě stojí, víš?" Dívka na něj zmateně hleděla a nevěděla jestli se mu dá věřit, všechno si mohl klidně natrénovat, jen aby ho našli, ale to by přece Lupin neudělal ne? Říkal hlásek v její hlavě.
,,Nevím kde je, pokaždé vidím jenom jeho činny, nikde se moc nezdrží, přijde mi zmatený a tak trochu v depresích.. Ale jedno vím jistě, jde po Pettigreowi.." zamumlala a chystala se znovu odejít, avšak Lupin ji chytl za zápěstí. ,,Pomůžu ti ho najít." řekl, pustil ji a vydal se po schodišti za ní.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantasy~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...