31. kapitola

17 4 0
                                    

,,Neviděli jste někdo Clare?" zeptala se Jenny, když hledala Clare, kvůli zkoušce z lektvarů. ,,Není nahoře?" odvětila jí paní Weasleyová, ,,Ne, tam už jsem byla, na zahradě ani tady není." ,,Prosím tě, nemohla se přece jen tak vypařit." mávla rukou Molly a šla společně s Jennifer nahoru do schodů, ,,Co když.." napadlo Jenny, ale rychle tu myšlenku zapudila, ,,Co když odešla?" zeptala se místo toho, ,,Kdyby někdo odešel z mého domu tak si toho všimnu." prohodila Molly, ,,Mluvila jsem i se Siriusem a Remusem, ale taky neví kde je." Když konečně vešly do jejího pokoje byl prázdný, akorát nábytek, prázdné skříně, konferenční stůl bez věcí. Jenny začala propadat panice, ,,Paní Weasleyová, myslíte že odešla?" ,,To by nám snad dala vědět." odmítala si připustit realitu Molly, potom oknem vletěl malý modrý ptáček se vzkazem na noze.

Vše se dozvíš až bude potřeba.

----

Za půl roku ptáček zazpíval všechny zvuky, které kdy slyšel, a potom zemřel, mezi posledními zvuky byl křik, nářek a soví houkání. ,,A jsi si jistá, že si vážně slyšela tohle?" zeptal se Sirius, ještě jednou Jenny, ,,Jsem! Proč bych ti to jinak říkala?" řekla už klidnějším hlasem, ,,Někdy se může stát, že uslyšíš a uvidíš, co chceš nebo potřebuješ.." podotknul Remus, který byl momentálně zaměstnaný hledáním bubáka u Siriuse doma. ,,Dej si čokoládu, ta ti pomůže." dodal a hodil po Jenny kousek čokolády. ,,A nejela zachraňovat třeba nějakého tvora?" zeptal se Sirius klidně, ,,Tohle už jsme probírali minimálně stokrát, jsou to jenom možnosti, od kterých se nemůžeme odrážet, prostě se..." ,,Já se s tím ale smířit nehodlám! Nemohla jen tak zmizet!" zvýšila najednou hlas Jenifer a Remus vzdal hledání bubáka, který strašil v noci Harryho a posadil se vedle ní na židli.

,,Poslouchej Jenny, lidi odcházejí a přicházejí a my s tím nic neuděláme, Clare odešla, protože k tomu měla důvod, jaký? To mi už se asi nedozvíme, avšak když bude chtít tak se vrátí, to ti můžu slíbit." Jennifer zůstala na Remusem hledět s pusou dokořán, tohle nemůže myslet vážně. Projelo jí hlavou, nechtěla se smířit s faktem, že Clare jen tak zmizela, a potom jí to došlo, ,,Když jsme byly nakoupit v Obrtlé ulici, říkala, že ten lektvar vaří, protože ti dluží laskavost a..." ,,Možná ji dohnala minulost." přerušil ji Sirius, ,,Měli bychom to nechat tak, tohle už není naše záležitost." přidal se do hovoru opět Lupin a úplně vyignoroval Jenifer s jejími teoriemi.

Secret of innocent (Cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat