,,Vážně si ho můžu nechat?" optal se ještě jednou Hagrid. ,,Jak už jsem řekla, když o něho bude dobře postaráno tak ano, neprospívá mu být zavřený v tašce a jen občas se pořádně proletět." usmála se Clare. ,,S tím musím souhlasit" přitakal Brumbál, který předtím řekl Clare, že Hagrid obětoval své fretky, aby hypogrifa nakrmili. ,,To mi mohlo dojít, že mu mám dát sebou nějaké žrádlo, když jsem ho posílala." odvětila mu dívka.
---
Jason šel s Hagridem, často ho navštěvoval, a i přesto že byl Hagrid o pár let starší, tak si s ním skvěle rozuměl.
,,Měli spolu vždy zvláštní vztah, nemyslíš?" Zeptal se dívky Brumbál, když z hradu pozorovali ty dva jak se spolu baví. ,,A jak se ti vůbec daří?" zeptal se. ,,Myslím, že to víte." ,,Ale kde že, co se stalo se stalo, nechce se mi věřit, že by si někoho napadla." nadhodil nenápadně. Dívka se na něho podívala velmi zvláštním pohledem.,,Myslíte si, že bych znovu se..?" zarazila se, protože plácala nesmysly. Znal její minulost dokonale, a i po tom všem ji přijal do Fénixova řádu, ale věta kterou řekl, dívku zarazila. ,,Povahu si měla vždy trochu výbušnější, možná proto si odešla o rok dřív, nepohodla si se tenkrát s Jerwisem, mám pravdu?"
,,Ano, ale to už je minulost." odvětila Clare po dlouhé odmlce, při vzpomínce na Jerwise a jeho neustálé provokování, to v ní vzbuzovalo vztek a zároveň zvláštní pocit melancholie. ,,Minulost nelze změnit Clare, to ty víš, ale lze se z ní poučit." řekl Brumbál a šel si sednout za pracovní stůl. Clare pořád stála u okna. ,,Proč jsi vlastně přišla?" ještě chvilku po zaznění otázky zírala z okna, a potom se konečně vzpamatovala.
,,Budu upřímná, naprosto pochopím, když odmítnete, ale snažně vás prosím, nemohli bychom někde tady poblíž na pár dní přespat než vymyslíme nějaký plán." Brumbál se na dívku podíval, jeho oči jakoby viděly všechno špatné co kdy provedla, ale i tak tam byl plamínek jistoty a důvěry.
,,Dobrá, můžete si rozdělat stan mezi temným lesem a polem, tam by na vás studenti neměli přijít a když přijdou, tak je pořádně vyděste." Clare na Brumbála nevěřícně zírala vyděsit tohle by od něj nečekala. Někdy u něj bylo těžké pochopit, co myslí vážně a co naopak ne.
,,A mimochodem, měli byste si oba zajít na ošetřovnu, všiml jsem si, že Jason kulhá a tvé zápěstí také nevypadá nejlépe." zavolal za dívku, než zavřela dveře.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantasía~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...