,,Belatrix, už ji nech." řekla příkře Narcisa, která se nechtěla dívat na bláznicí dívku klečící na zemi.
Clare vyvalila oči, když bláznění pominulo. Lapala po dechu a nechápala co se stalo. Bylo to jako padat do nekonečné propasti zapomnění a vzpomínek, avšak Belatrix s Narcisou už byly pryč, ale na tom teď Clare nezáleželo, pokud byla nějaká šance, že je Jass na živu byl na straně Voldemorta.
---
Přesun Harryho proběhl úspěšně a do druhého rána se všichni sešli v doupěti. Bylo malé a do obýváku se všichni natlačit nedali, a tak členové posedávali různě po domě. Bylo brzy a všechny děti spaly, takže ošetření případných zranění proběhlo v klidu.
,,Co se stalo v tom lese?" zeptal se po malém obědě Lupin Clare, která celý den uvažovala, jestli to co viděla byla pravda. Jak je možné, že to vždycky pozná?
,,Clare," oslovil ji a mávl jí rukou před obličejem. ,,Eh.. cože?" zeptala se a pokusila se odrhnout od svých myšlenek, ,,Co se stalo v tom lese?" dívka se zarazila, ,,Byl tam Jass." tak nějak to z ní prostě vypadlo.Remus chvíli uvažoval, a pomalu mu začínalo docházet o co jde; ,,Chtěla jen aby si viděla to co tě bude bolet, je to složité zaklínadlo a někteří Smrtijedi se v těchto kouzlech vyžívají, ale to ty asi víš, můžu tě ujistit, že Jason už není mezi námi, v ten den kdy jsme tě zachránili mu už nebylo pomoci. Mrzí mě to, Clare." ,,Ale co když.." přerušila ho okamžitě a přestávala doufat, že její kamarád přežil. ,,Promiň, chci být sama." s myšlenkou, že její kamarád je mrtvý se již předtím smířila ale teď?
---
Přesuny na různá místa se konala nepravidelně už téměř rok, a Voldemortovi se stále nedařilo zjistit nevypočítatelnost přesunů, ano měl sice Snapea, ale ten se na schůzkách skoro už neukazoval, jak na těch od Voldemorta, tak od řádu.
,,Jenny." obejmula ji Clare po několikaměsíčním shledání opět v doupěti, v poslední době začala pěstovat i kouzelný les, odkud čerpal dřevo Oliwander, ale i jiní prodejci hůlek. Konečně našla něco co ji baví, navíc díky kouzelným tvorům mohla některé hůlky i snadno vyrobit, párkrát si zkoušela pohrávat s temnou magií a vyrobila velmi temnou nepoddajnou hůlku. Avšak její síla ji vyděsila, a tak se ji raději zbavila.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantasy~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...