,,Vítejte u soudního řízení ve věci kříženců, dnes je zde slečna Daviesová jako jeden z nejznámější kříženců." oznámil nový ministr kouzel, ,,Slečno Daviesová je pravda, že jste byla v minulosti obviněna z několika přestupků, porušení zákonů a dokonce spolupráce s Vy-víte-kým?" zeptal se hned ze začátku, ,,Ano, ale.." ,,Takže tyto věci nepopíráte?" ,,Ne, ale..." ,,A taky souhlasíte s trestem jaký vám byl kdysi přidělen?" ,,To ano, ale poč.." ,,A víte, že jste obviněna z držení kříženců?" nepřestal ji přerušovat Popletal, ,,Co prosím?" zarazila se Clare, ,,Pokud se k vám tato informace nedostala, tak se omlouvám, ale hrozilo riziko, že byste se neobjevila u soudního procesu." vysvětlil jí Popletal, Jenny se Siriusem a Elliotem přišli na soudní řízení s Clare a teď seděli z poloviny zaplněném sále a čekali co se bude dít.
,,Jak sama víte, tak kříženci jsou nebezpeční pro čarodějnický svět a tudíž i hrozbou, kde se ukrýváte? Nezapomeňte, že jste pod přísahou." ,,Nikde se neukrýváme!" prskla na něj Clare, ,,Je to jednoduché slečno Daviesová, buďto nám řeknete, kde se skrýváte křížence, nebo si to promyslíte v Azkabanu, dokud nebude rozhodnuto jinak." říkal klidným a zároveň přísným hlasem Popletal, ,,Nikoho neukrývám! A navíc nemáte nejmenší právo mě poslat do Azkabanu." řekla ihned na obhajobu, ,,Vy mi nebudete říkat na co mám a nemám právo!" rozkřikl se najednou, ,,Při napadení bystrozora a zástupkyně ministra kouzel je minimální trest pobyt v Azkabanu. Opakuju minimální." Clare jakoby se v ten moment zastavilo srdce,
,,Můžete si za to sami, od začátku nás chcete jenom zničit, je vám jedno jak moc bychom vám mohli pomoc ve vašich životech, co umíte vy - umíme i my, umíme se smát, milovat, plakat, nejsme bezcitní jako někteří z vás.." ,,Slečno Daviesová toto již přeháníte!" rozkřikl se na ni Popletal a to byla ta poslední kapička, najednou budoucnost i minulost dávali smysl, všechno to směřovalo k tomu jednomu jedinému okamžiku. Okamžiku zlomu a probuzení démona uvnitř.
Z laskavých hřejivých očí se rázem stal chladný a neústupný pohled.
Kůrolezec který před chvilkou sebral jednomu z bystrozorů Clařinu hůlku ji donesl jako na zavolanou, kolem Clare byla šedivá mlha připomínající vír, z hůlky jí vytrysklo zelené zaklínadlo, kterému stihl ministr uhnout, ,,Zadržte ji!" zaječel, čekal na tenhle okamžik, ale nikdo se ani nehnul, protože mlha ve tvaru víru nabírala na rychlosti, ,,Víte.. Já to s vámi všemi myslela dobře, ale to bylo zjevně špatně, tak teď přišla na řadu ta druhá část, která by měla být správně." pronesla zřetelně a rozeslala tornádo do všech směrů.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantastik~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...