Den ode dne to bylo stejné, malé příděly kaše a pokusy dostat se Clare do hlavy. Sem tam kletba Cruciatus na jednoho nebo oba vězně. Začínalo ale přituhovat, dívka nedokázala tak dobře ovládat své myšlenky a Jass skoro nespal. Navíc se Clare pokoušela ochočit Běhnici, která byla ve sklepení už ode dne kdy tam přišli.
Běhnice vypadají stejně jako víly, také mají miniaturní lidskou podobu, tělo má však pokryté hustým černým ochlupením a taky má po jednom páru rukou i nohou navíc. Její křídla jsou silná, zakřivená a lesklá, celkem podobná křídlům brouků. Běhnice dávají přednost chladnému klimatu, možná i proto se nacházela ve sklepení, ikdyž to pro ni nebylo úplně ideální prostředí.
--o pár týdnů později--
,,Už toho mám dost! Okamžitě mi všechno řekni!" Křičel Voldemort na dívku ve sklepení. ,,Crucio!" Vyslal kletbu ze své hůlky. Malá běhnice, která doteď veškeré tyto útoky naprosto ignorovala, najednou jakoby ožila, protože teď když už se téměř spřátelila s Clare a trochu i s Jasonem to nechtěla nechat tak.
,,Přiveďte mi sem toho kluka" přikázal Voldemort, běhnice skočila po smrtijedovi, který se začal přibližovat k Jasonovi. Smrtijed zařval bolestí a pokusil se zubatou potvoru odhodit, jenže jed z Běhnice působil rychle a smrtijed přestával pociťovat ruku do které se mu Běhnice zakousla. Voldemort protočil oči nad neschopností smrtijeda a seslal na Běhnici kletbu, ta se jí ale úspěšně vyhla a kletba zasáhla smrtijeda, který se skácel k zemi.
Běhnice zalezla a Voldemort měl konečně prostor. Několikrát na Jasse seslal hodně ošklivých kleteb, ale teď byl rozčilený a bylo ještě hůř. Clare moc nevnímala a celou scénu pozorovala jako ve vizi, cítila se otupěle jak po fyzické tak po psychické stránce. Nebyla schopna slova.
,,Pane jsou tady." ,,Tak se jich zbavte." zavrčel vztekle Voldemort. ,,Už sis rozmyslela na čí straně si?" zeptal se, ale i kdyby Clare odpověděla, tak by to udělal.
Dívka uviděla pouze zelený záblesk. Potom černou skvrnu která rychle zmizela, a pak se k nim začali hrnout lidé.
,,Jassi" zašeptala ležící na boku, ,,Jassi," opakovala šeptem. ,,Jsme u tebe, všechno bude dobrý." říkal známý hlas, avšak dívka chtěla slyšet pouze a ten jediný hlas, ,,Jassi." zašeptala ještě naposled.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantasía~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...