Nenávist, vztek a adrenalin, který dívku právě doprovázel ji poháněl k před. V ruce měla připravenou hůlku, kterou chtěla zaútočit. Než však stihla zaujmout jakýkoliv útočný postoj, tak se ze tmy vynořilo fialové zaklínadlo, Clare ho odrazila, ale i tak cítila jak by ji sekl tupý nůž přes obličej a srazil jí k zemi. Do tmy vyslala také zaklínadlo. Crucio zasáhlo osobu, která předtím vyslala kouzlo.
Belatrix se teď svíjela v bolesti na zemi, její sestra - vyšší vyděšená blondýnka zakrývající si ústa, teď vytasila hůlku. ,,Narciso, máš doma syna, přece bys nechtěla aby přišel o matku, nech to mezi náma." utnula ji Clare, protože Narcise nechtěla ublížit, ano sice její manžel - Lucius Malfoy, byl někdo kdo se jí neuvěřitelně protivil, ale nemohla přece zaútočit na někoho kdo měl doma malé dítě, ,,Proč tohle vůbec dě.." ,,Sectumsempra!" vykřikla Belatrix, která se posbírala ze země a přerušila tak Clare uprostřed věty, ta však kouzlo nestihla odrazit úplně a kouzlo ji seklo pod koleno až po kotník.
Clare zaječela bolestí a málem upadla. ,,Kam vezou toho kluka?!" zařvala Belatrix. ,,Nejsi tady kvůli němu!" odpověděla v rychlosti Clare a seslala kouzlo na Belatrix. ,,Ty malá svině!" zaklínadlo čarodějnici odhodilo několik metrů daleko, takže její nadávky byly vzdálené, ale dívka si tak umožnila aspoň více času se připravit.
,,Narciso prosím, nedáváš mi na výběr.." řekla skoro až zoufale Clare, která doufala, že blondýnka zmizí. ,,Je to moje sestra." odpověděla a zaujmula bojový postoj, ,,promiň." zašeptala Clare a vyslala na Narcisu pouta. Mezitím se už stihla přiblížit Belatrix se šíleným smíchem. ,,Crucio!" vykřikla opět Clare a čarodějnice byla zase v bolestech na zemi. ,,Gratuluji, už si našla dostatek nenávisti," zašeptala škodolibě.
Mezitím se Narcisa stihla vymotat z pout a zezadu na Clare vyslala kouzlo, které ji srazilo k zemi. Belatrix vyšel z hůlky podivná mlha, a potom ho spatřila. Stál tam. Je to on? Cože? To není možné. Ne není. ,,Jassi?" zašeptala pomalu jeho jméno. ,,Ále copak holčička našla ztraceného přítele? Jak dojemné.." ozývala se arogantně Belatrix. ,,Jassi ty? Ne, není to možné!" vykřikla, začala ji pohlcovat panika a drtivý tlak na hrudi. Proboha. To není mnoholičný lektvar. Oni ho nezabili.. on... ,,Ty si byl celou dobu s nimi?! Myslela jsem, že si.." ,,..mrtvý?" dodal Jass, který měl na sobě smrtijedský hábit. ,,Mělo to tak vypadat a na..." Ne tohle není Jass, on by se hádal, nesouhlasil by.. potom se nadechla a na postavu stojící před sebou se pokusila seslat kouzlo, avšak bylo to marné, nebyla ničeho schopna.
ČTEŠ
Secret of innocent (Cz)
Fantasy~Tajemství nevinných~ Ve světě čar, kouzel a magických tvorů se před mnoha staletími zrodil první Kříženec, potomek elfa a člověka. Ostatní ho však odvrhli do zapomnění, jejich schopnosti představovali až příliš obrovskou hrozbu pro čarodějnický svě...