Iulia: Ok...trebuie să notez undeva Kim Taehyung isi cere scuze.
Tae: Bun esti tu din nou.
Iulia: Dar tu esti ok?
Tae: Mda...
Iulia: Taeeee...
Tae: Sunt ok....doar ma doare putin.
Si arata spre umăr.
Iulia: Da.mi sa vad.
Se apropie de mine, se pune pe pat si isi ridica mânecă tricoului.
Iulia: Vai...Tae....te doare putin? Eu urlam de durere daca aveam asta.
Tae: Nu.i chiar asa de rau.
Iulia: Da cum de ai reusit?
Tae: Păi....
Iulia: Stai...vreau adevărul.
Tae: Pfff...păi un glonț te a nimerit pe tine si unul pe mine.
Iulia: Bravo Tae...Si ai stat pana acum?
Tae: Da ce are?
Iulia: Uneori esti imposibil jurrr....
Stai asa....Da.mi bandajele si apa oxigenata de pe masa aceea.
Tae: Acum esti si doctor.
Iulia: Dacă vrei te las asa mi e tot una.
Tae: Tine.le.*perspectiva Taehyung *
Ce concentrare pe capul ei nici nu clipeste.
Tae: O intrebare.
Iulia: Mm...
Tae: De unde ai cunoștințe medicale?
Iulia: Păi....ti am spus ca atunci cand eram mica ma jucam cu Kai in pădure.
Tae: Mda...imi amintesc....mi a sărit în cap.
Iulia: Nuuu......celălalt.
Tae: In fineee, continuă.
Iulia: Păi jucându.ne prin pădure te mai impiedicai, mai cadeai din copac si ne raneam putin. Dar cum eram cam mici si nu stiam sa ne controlăm puterile, rănile nu se vindecau atat de repede pe cat trebuiau asa ca am invatat sa fiu un fel de asistenta.....Gata!
Tae: Asa repede? Chiar ai fi buna de asistenta. Acum...mergem?
Iulia: Unde?
Tae: Păi mergem la casa unchiului Tom ca sa ne întâlnim cu ceilalți si dupa mai vedem ca nu stiu toate detaliile.
Iulia: Atunci sa mergem.
Iesim din spital si o luam la pas. Iulia era tăcută si nu mi se părea ok deloc de obicei ii turuia gura.
Tae: Te doare?
Iulia: Aproape deloc, pe tine?
Tae: La fel.
Iulia:Bun.
Tae: Pfff ma asteptam ca conversația asta sa tina mai mult.
Iulia: Eu nu.
Tae: Da ce ai?
Iulia: Nimic.
Tae: Atunci? De ce nu vorbesti cu mine si cand vb vorbesti cam sec, de obicei imi povesteai si de mâță si de caine si de toate.
Iulia: Mda? Atunci tu ce ai avut atunci cand am venit la tine in cameră ?
Tae: Ce am avut? Eram perfect normal.
Iulia: Nu ,nu erai si asta o stii si tu.
Tae: Poate ma enervasem ca flirtai cu fratele meu in fata usii mele.
Iulia: Hai pe bune? Chiar crezi ca flirtam? Macar ai ascultat ce vorbeam?
Tae: Nu...,dar sunt sigur ca ma lamuresti tu acum.
Iulia: Păi cand voiam să intru m.a prins de mana si mi.a zis ca o sa regret ca esti bețiv si nuj ce.
Tae: Si tu ce ai zis?
Iulia: I am zis ca nu te comporți ca el, dar cred ca m am înșelat.
Si vad cum da sa plece, dar o prind de mana, o întorc si o sărut.
A fost ceva ce l.am facut involuntar, dar sincer chiar mi.a placut si cred ca si ei. După ce rupem sărutul , o îmbrățișez.
Tae: Mai stai asa....un minut.
Iulia: De ce?
Tae: Taci o secundă ca incerc sa formulez niste scuze aici. Pot sa încep?
Iulia: Chiar te rog!
Tae: Deci imi pare extrem de rau pentru ce am zis atunci si acum. Imi pare rau pentru tot ce am facut si te rog ,din toată inima mea, sa ma ierti!
Simt cum un fior mi se plimba pe spate atunci cand isi pune mainile pe spatele meu imbratisandu.ma la randul ei.
Tae: Cum a fost?
Iulia: Se putea si mai bine. Dar...
Tae: Da mi am stors ultimul neuron pentru scuzele astea.
Iulia: Dar....iti accept scuzele.
Asa am pornit spre casa unchiului Tom.
Cand am ajuns la marginea pădurii am observat o umbră printre copaci, dar nu i am dat prea mare importanță. Tot avansând am auzit pasi aproape insesizabili care veneau din spate.
Ma întorc brusc, dupa ce am dat o pe Iulia mai departe, ma trezesc pus la pamant si cu un lup deasupra mea. Iulia voia sa se apropie, dar vazand ca lupul nu ataca i am facut semn sa stea acolo. Vad ca ma inspecta stiam ca e un vampir ,dupa miros, dar nu înțelegeam de ce e lup. Il vad cum se da inapoi. Apoi il vad trasformandu.se in.....imposibil....poate fi ?...... Bianca? Chiar ea e.
Bianca: Printe ,te rog ajuta.ma.
Si arata spre o rană deschisă de pe abdomen. Dupa cade la pamant inconstienta. Ma duc si o iau in brațe.
Iulia: Cine e?
Tae: Prințesa disparuta.....trebuia sa se casatoreasca in viitor cu Jimin.....venea la noi.
Iulia: Aaaaa gata o stiu. Hai mai repede rana e destul de urâtă.Am ajuns am împins usa cu piciorul. In living așteptând Jimin cu Min Hee si Tom. Cand au vazut o le picasera fețele.
Tae: Unchiule Tom avem nevoie de o cameră urgent!O pun pe pat si Iulia preia conducerea.
Iulia: Deci am nevoie de prosoape curate, de apa călduță și de un dezinfectant. Te descurci Unchiule Tom?
Tom: Cu prosoapele si apa da, dar dezinfectant nu mai am.
Iulia: Cum să nu mai ai?
Tom: Pai ultima data cand a venit pe aici .....mmmmhmmm....l a baut pe tot.
Iulia: Kim Taehyung azi mori de mana mea. Min Hee fugi in oras. In 5 minute sa fii inapoi.
Min Hee: Bine am plecat.
Iulia: Tae du.te si ajuta.l pe Tom.
Tae: Acum.*perspectiva Iulia*
Eram super concentrată sa opresc sangerarea.
Si deodată se aude
Jimin: Chiar e ea? E Bianca?
Iulia: Da Jimin este.
Jimin se apropie de pat ii ia mana si i.o mângâie si apoi o sărută pe frunte.
Deodată se aude
Tom: Kim Taehyung lasa aia nu ai ce cauta cu aia in mana e posibil sa......BOOM....explodeze.
Se putea sa nu strice el ceva? Pfai.
Apoi intra pe usa Tom cu o tava cu toate necesare, din urma lui Taehyung care era plin de cenușă pe față și cu părul in toate directiile, m a pufnit si râsul, si din urmă lui Min Hee cu sticla de dezinfectant in mana si rosie la fata de la ras.
CITEȘTI
Dragoste de vampir|| VOL I + II
Vampiros,,Acesta scoate un colier din jurul gatului si mi-l pune mie rostind urmatoarele cuvinte ,,Te voi gasi,Min Hee,, si disparu in intunecinea padurii. ,, Citeste cartea ca sa aflii mai multe. Inceputa: 29 aprilie 2020 Finalizata: 8 august 2021 Clasame...