capitolul 25

257 16 1
                                    

Iulia: NU.I CORECT.
Si il urmează la fel făcând si restul.
*perspectiva Taehyung*
Eram ultimul si nu ii puteam ajunge din urmă ii vedeam in zare printre copaci.
O...haide...Ce am astăzi pana acum ieșeam din pădure.
Deja mă gândesc ce ,,pedepse ,, primesc sa ma las de băut sau fumat sau Cine stie ce ii mai trece prin cap lui Jimin.
Priveam in gol, alergând printre copaci, si ma gândeam la toate astea.
Cand deodată.....POC....Si apoi negru.
*perspectiva Iulia*
Alergam vedeam deja ieșirea din pădure in fata mea erau Jimin, J-hope si RM ,în dreapta mea era Jungkook cu Min Hee lângă ei era Suga iar in stanga e Ta....de fapt nu.i... Stai unde.i Tae.
Iulia: STOP!!!!
Toti se opresc brusc.
RM: Dacă vrei sa faci iar faza de data trecuta nu ține.
Iulia: Nu....e
Jimin: Oricum eu castigam.
Suga: Ai vrea tu.
Iulia: Tae nu.i aici.
Toti: CEEE???
Iulia: Acum am observat ca nu este aici.
Jimin: Cum? Unde? era cu noi.
J-hope: Unde ar putea fi?
Suga: Trebuie să fie în apropiere.
Jk: Sa mergem!
RM: Nu se poate.
*perspectiva Min Hee*
Jk nu imi dădea drumul chiar daca i.am spus de câteva ori.
RM: Nu se poate.
Iulia: Dc?
RM face sa apara o holograma din palma mâinii drepte.
Min Hee: E noua?
RM: Dacă 500 de ani e o perioada recenta atunci da e noua. Asa....deci ne.a chemat Regina urgent.
Iulia: Si mergem asa in formație incompletă? Nu....eu ma întorc sa.l caut pe Tae ,iar voi mergeți la Regină.
*perspectiva Iulia *
RM vine spre mine si ma apuca cu ambele mâini de umeri.
RM: Sigur te descurci? Dacă vrei mergem toti.
Iulia: Nu....ma descurc si asa trebuie să ajungeți la Regină.
RM: Ok...hai băieți sa mergem.
Iulia: Pa băieți....Jk sa ai grija de Min Hee...Ti o las in grija.
Jk: Normal.Paaa.
Ii vedeam cum se îndepărtau pana au dispărut din câmpul meu vizual.
Min Hee: Nu sunt un obiect...pot sa mi port singura de grija.

Ma da ce voce are...daca o aud tocmai de aici....Da poti din părți sa ai grija de tine.
Ok...Taehyung păzea ca vin.
*perspectiva Jimin*
Nu am mai făcut acel joc cu cine ajunge primul.
RM turba de nervi cand a aflat ca Regina ne.a chemat  ,,urgent,, ca cica trebuia sa alegem dintre cele 2 carti ale Puterii.
După mine e ceva important, dar na capul lui era in alta parte.
Il trag intr.o odaie si ii atrag astfel atenția.
Jimin: Ce ai?
RM: Pai ce am?
Jm: Dc esti asa nervos?
RM: Am lăsat.o pe Iulia singura in pădure sa.l caute pe bețivul ăla,iar noi am venit ca să ce? Sa alegem dintre 2 carti amarate ,asta o putea face si Min care era aici.
Jm: Tu iti faci griji pt Iulia sau pentru Taehyung?
RM: Ă....pt amândoi.
Jimin: Aha si vrei sa te cred?
RM: Da aaa?
Jimin: Ăă...nu..Namjoon uite nu stiu ce sentimente ai tu pentru Iulia ,dar ...
RM: Dar ce?
Jimin: Dar ea si Tae...
RM: ???
Jimin: Nu stiam ca esti asa prost te rezum in patru cuvinte: Nu ai nicio șansă.
RM: Ce?
Si A iesit in trombă tratînd usa in urma sa.
Jimin: A reacționat destul de bine.
Plec si eu pe urmele lui cine stie ce vrea sa faca nebunul.
*perspectiva Iulia *
A trecut deja jumătate de ora...stai fac o paranteza tocmai am observat cat de dramatic e cand spun ,,a trecut deja jumătate de oră,,  si cat de easy suna cand spun ,,au trecut 30 de minute,, ...interesant... gata închid paranteza.
Asa....deci a trecut o jumătate de oră de cand il caut pe nebunul ala de Tae. Poate a ocolit pădurea si acum e la Palat daca e asa il strâng de gât.
Mai am cred 200 de m² dar copacii fiind mai desi aici trebuie să mă uit mai atent.
Iulia: Tae....Tae.....TAE....TAEHYUNG...........KIM TAEHYUNG.....TAE
Nimic ,niciun sunet, nicio mișcare, liniste....ma sperie liniștea asta oare sa fie liniștea dinaintea furtunii?
Ma uit cu atenție printre copaci  ....nimic.
Deja am inceput sa ma simt agitată.
Iulia: Hai Tae... Nu e amuzant deloc iesi afara te rog....Nu ma voi supăra daca totul a fost o gluma iesi te rog.....
După liniștea a pus stăpânire pe pădure.
Din cauza frustrării chipul a inceput sa mi fie udat de câteva lacrimi .
Ma uitam dupa fiecare copac ...nimic...lacrimile au început să fie mai multe si il strigam printre suspine.
Iulia: Taeee.....T.tae.....TAEEEEEE.
Deodată observ o siluetă masculină stand întins lângă un copac, nu am mai stat pe gânduri și am fugit spre el . Simțeam că e el. Am sărit în genunchi lângă capul lui aducându.l de umeri si zgaltaindu.l
Iulia: Tae ....trezestete sunt aici deschide ochii.
Nu dădea niciun semn de viață era palid si avea o vânătaie care traversa de la o tâmplă la alta.
Văzând că nu reacționează am inceput sa plâng mai tare.
Teama fiind la cote maxime.
I.am luat capul din poala mea si l.am îmbrățișat plângând in timp se imi afundam capul in umărul lui.
Tae: Ai putea sa nu ma mai strângi asa de tare? Nu de alta dar e super probabil sa mi vars organele interne.
Ma ridic brusc si ma uit la el.
Acesta avea un zâmbet imens pe față. Mă întorc si imi șterg lacrimile .
Tae: Ti.a fost dor de mine?
Iulia: Ridicate si hai sa mergem.
Tae: Eram la un pas de moare si vrei sa ma ridic?
Iulia: Da.
Tae: Ce rea. Macar da.mi mana ca să mă ridic.
Iulia: Fieee.
*perspectiva Tae*
Imi întinde mana  , eu o prind si o trag pe pământ in bratele mele.
Tae: Si mie mi.a fost dor de tine.
Spre surprinderea mea imi accepta îmbrățișarea afundandu.se cu capul in umărul meu.
Iulia: M.ai speriat nenorocitule.
Tae: Stiu... imi pare rau.
Iulia: Acum hai sa plecam.
Ne am ridicat ,când am ajuns pe propriile picioare simțeam o presiune pe cap ceva îngrozitor...dar dupa ce Iulia mi.a luat mana si si.a pus o după cap pentru a ma ajuta sa merg  ,deoarece din cauza loviturii de la cap imi pierdeam usor echilibrul.
Iulia: Cum ai reusit sa te faci cu minunea  aceea de vânătaie?
Tae: Pai....fugeam dupa voi eram ultimul asa ca am accelerat mai tare. Am dat cu capul de o creanga si negru.
Iulia: Era o creanga din fier sau cum a iesit o vânătaie atat de urâtă?
Tae: Mentionez ca aveam viteza extrem de mare.
Iulia: Ok....pare ciudat.
Tae: Eu de obicei sunt ciudat .
Iulia: Cand bei sau fumezi?
Tae: Ă..be...stai ce?
Simt cum tot sângele mi se scurge din obraji.
Iulia: Fii atent la mine ca nu repet daca nu te lasi de ambele aici te las! Deci?
Tae: Mai Bn raman aici....
Iulia: Ok...
Tae: STAI...glumeam...ma las gata.
Iulia: Daca te prind ca faci una din astea iti rup picioarele.
Tae: Ia uite la ea ce periculoasă.
Iulia: Aha uite acolo e ieșirea din pădure.
Tae: Hai ca pana la anul iesim si noi daca e .
Iulia: Taci . Comentezi?
Tae: Nu șefa.

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum