*perspectiva RM*Deschid usor ochii. Auuu! Ce ma doare capul. Cand vreau sa duc mana la cap imi dau seama ca nu pot. De ce? Pentru sunt legat...?De un scaun. Cum e posibil asa ceva? Stai....eram in padure. Si....ah,capul.......umbra....imi aduc aminte cum ceva sau cineva a sarit pe mine si apoi.....negru.
Acum ce fac? Trebuia sa stau acasa sa nu.mi bag nasul unde nu.mi fierbe oala. Sper sa o scot pana la capat.
Deodata usa incaperii se deschide pe ea intrand......*perspectiva Jimin*
Offf. M.am plimbat prin imprejurimile castelului toata noaptea. Unde.s astia? Au intrat in pamant? De Iulia nu prea o cunosc asa bine, dar Jin....el....trebuia sa fie ceva important ca el sa iasa din castel, mai ales pe distanta lunga. Namjoon nici de el nu am dat. Uite se crapa de ziua. Ma hotarasc sa pornesc spre castel, cand voi ajunge il voi lua pe Tae si ii vom cauta impreuna.*perspectiva Tae*
Deschid ochii si clipesc rapid pentru a ma obisnui cu lumina. Stai asa asta nu e lumina naturala e o lanterna. Ma ridic in sezut si indepartez lanterna. Ma uit urat la posesorul acesteia. Era Jimin o nu iar el .....nu.i ajunge ca era sa fac infarct ieri din cauza lui.
Tae: Aish! Ce ma doare capul.
Jimin: Asa iti trebuie. Eu ti.am zis sa nu mai bei.
Tae: Da?... Nu.mi amintesc.
Jimin: Huuuu......asa acum hai sus.
Tae: Ce? De ce?
Jimin: Pentru ca trebuie sa ma ajuti sa.i gasesc pe Iulia,Jin si Namjoon.
Tae se lasa pe spate in pat punandu.si o perna pe fata si bolborosind ceva.
Jimin: Ce.ai zis?
Tae: Si de ce eu?
Jimin: Ca....asa vreau eu.
Tae: Uite eu nu vreau.
Si spunand acestea isi trase plapuma peste el.
Jimin: Deci...nu vrei sa vii.
Tae: Nu!
Jimin: Bine ma duc sa spun reginei ca ai baut ca .....
Tae: De unde incepem sa cautam? spuse sarind ca ars din pat.
Jimin: Asa te vreau. Dar....de ce tie asa frica?
Tae: Pai....ultima data cand m.am imbatat aici in castel a fost ă....ăm. in fine era demult oricum si m.a prins regina eram in camera mea inconjurat de sticle goale sau pline nu mai stiu exact. In fine faza proasta a fost ca nici nu ma puteam tine pe picioare, iar regina a spus ca daca ma mai prinde in halul ala ma dezmosteneste.
Jimin: Faza cu dezmostenitul sper ca era o gluma. Nu?
Tae: Nu stiu, dar nu m.ar surprinde daca ar pune.o in practica.
Jimin: Mda....uneori ma gandesc daca ea chiar ne.a dat viata.
Tae: Ma asteptam ca o ,,mama,, cand isi revede copiii dupa mult timp sa se vada, sa vorbeasca sau mai stiu eu ce, dar ea nici....nici nu s.a uitat la noi. Offf,hai...hai sa plecam.
Jimin: Mda....hai sa incepem sa cautam de la granita cu Regatul de Sud.
Tae: De acord.
La granita
Jimin: Oare? Au trecut de granita?
Tae: Nu stiu la cum il stiu eu pe Jin nu ar trece nici de poarta castelului.
Jimin: Da,dar a facut.o.
Tae: Offf, ce dilema hai sa mai cautam prin regat si daca nu.i gasit trecem granita.
Jimin: Bine,hai. Sper ca sunt bine si de Jungkook nu se mai aude nimic?
Tae: Am vorbit cu el ieri si a spus ca e ok, dar sa ne intoarcem mai repede sa nu dam de banuit.
Jimin: Sper sa se distreze mai mult ca noi. Acum hai sa trecem prin centru si sa ne indreptam spre granita cu Regatul de Vest.
Tae: Hai.
*perspectiva Jungkook*
Deschid ochii si observ ca nu sunt in camera mea. Dupa cateva secunde imi aduc aminte de cele petrecute aseara si imi dau seama ca eu am dormit pe canapea, ma mir ca am putut dormi. In fine, ma ridic si pornesc spre baie, dar inainte ca sa pun mana pe clanta cineva o deschide din partea opusa. Era Min Hee.
Jk: Neata! Cand te ai trezit?
Min Hee: Neata, nu demult.
Jk: Si ce ai vrea sa facem azi?
Min Hee: Iulia si ceilalti nu s.au intors? Si nu stiu ce sa facem.
Jk: Nu,nu s.au intors dar am vorbit eu ieri cu ei si au spus ca nu au rezolvat treaba si vor mai sta cateva zile...... Ce ai zice daca am merge in parcul de distractii?
Min Hee: Ok, suna bine. Cand mergem?
Jk: Peste 2 ore e ok?
Min Hee: Da.
Ce.mi place cand zambeste. Min Hee iti promit ca te voi ajuta ca zambetul tau sa fie etern, sa zambesti cum imi zambeai inainte. Offf...nici nu am observat cand a plecat asa ca intru in baie.
*perspectiva Iulia*
Dupa ce mama si tata au terminat cu tachinarile ne.am asezat la masa si am inceput sa povestim.
Bineinteles ca tata a vorbit mult cu Jin chiar ii place sa vorbeasca de diferite chestii nu prea eram atenta la dialogul lor. Dar deodata pe usa intra i fuga garda ce l.a doborat pe Jin. Pe acesta de fapt eu si Kai i.am pus ,,numele ,, de JB.
JB: Majestatea Ta, am prins un intrus ce a venit din Regatul de Nord. Ce porunciti?
Cand Jin a auzit s.a inecat cu apa pe care a baut.o il bateam usor pe spate pentru a.si reveni.
Tata: Du.l la interogatoriu.
Iulia: Pot sa.l vad?
Mama: De ce?
Iulia: Stiti noi ne.....am cam furisat aici si ma gandesc ca poate ne a urmarit cineva.
Tata: Ok....du.te.
Iulia: Multumesc. Jin vrei sa vii?
Jin nu apucase sa raspunda ca tata i.o luase inainte.
Tata: Daca nu te superi draga mea Iulia mai am cateva chestii de vorbit cu Jin.
Iulia: Nicio problema. Ne mai vedem.
Mama: Sa te intorci repede.
Iulia: Da!
*perspectiva RM*
Si pe usa intra.....omul ala care mi.a sarit in carca. De fapt cred ca e el.( acela fiind JB)
JB: Cine esti? O iscoada?
RM: Nu.
JB: De ce ma minti?
RM: Dar nu mint.
JB: O da? Atunci ce cautai in padurea Regatului de Sud? Stiu ca esti din Regatul de Nord.
RM: Asta stiam si eu.
JB: Ai chef de glume? Sa vezi cum iti dispare cheful intr.o secunda.
Si atunci JB a inceput sa dea cu pumnii in Namjoon. Acesta nu putea riposta fiindca era legat. JB mai avea putin si il omora. RM isi inchisese ochii devenind aproape inconstient. Dar auzi cum usa se deschise si auzi pasi care veneau spre el. Simti 2 maini calde, care ii ridicau capul apoi negru.
*perspectiva Iulia*
Nu,nu,nu,nu....... Deschide ochii Namjoon trebuie sa.i deschizi.
Iulia: Esti prost, JB? De ce l.ai batut?
JB: Ma mintea.
Iulia: Cat de prost poti sa fii. Stii cine e?
JB: Uimeste.ma!
Iulia: E fratele lui Jin.
JB: Ce????? Tu glumesti,nu?
Iulia: Ti se pare ca glumesc? Ajuta.ma sa.l dezleg si sa.l duc in camera mea.
Asa si facut, Namjoon era intins pe patul meu asa ca m.am dus dupa trusa de prim ajutor. Avea buza sparta si cand am pus mana pe fruntea lui avea febra.
Văleuuu.....ce ma fac? Stai asa ma duc in baie si ud cateva comprese cu apa rece. Ma intorc la RM si ii pun o compresa pe frunte cateva pe abdomen si pe piept( nu va ganditi la prostii😂) stau si ii curat sangele care se scurgea din buza lui. Apoi iau compresele si ma duc iar in baie pentru a le uda din nou. Dupa ce i le pun din nou observ ca i.a mai scazut febra.
Acesta deschide ochii si ma priveste confuz.
Iulia: Stai linistit. Ma duc sa.ti fac un ceai.
Namjoon nu apuca sa faca nimic ca Iulia deja iesise pe usa.
Iulia a trecut prin fata salii tronului indreptandu.se rapid spre bucatarie. I.a spus unei servitoare sa.i aduca cele necesare pentru ceai.
Dar deodata apare Jin in fata ei.
Jin: Cine era?
Iulia: Poftim?
Jin: Cine era cel din Regatul de Nord?
Iulia: Aaaaa.....era....
Jin: Era?
Iulia: Namjoon.
Jin: Ce cauta el aici?
Iulia: Pe noi. Dar vestea proasta e ca a ......a.....
Jin: Spune odata!
Iulia: a...fost batut.
Jin: Ce? Cine?
Iulia: JB ....credea ca e o iscoada sau ceva de genul.
Jin: Sa vezi cei fac!
Si acestea fiind spuse Jin a luat.o la fuga spre sala tronului cu Iulia pe urmele lui. Ajuns acolo a trantit usa si s.a dus glont la JB sarindu.i in gat.
Jin: Cum indraznesti sa dai intr.un membru al familiei mele??
Jin se rastise la JB.
JB: Nu am vrut....am crezut....
Jin: Nu ai vrut nu?...ti.a alunecat pumnul nu? spuse Jin apoi a inceput sa rada. Nu l.am vazut niciodata atat de nervos. Mama si tata stateau si se uitau socati la scena din fata lor.
Asa ca ma duc pe la spatele lui Jin si ii pun mana pe umar.
Iulia: Jin....opreste.te...te rog.
Jin: Nu trebuie sa plateasca pentru ce a facut!!
Iulia: Aici sunt de acord cu tine, dar daca il bati nu il va ajuta cu nimic pe Namjoon.
Atunci ii da drumul lui JB si iese furios din incapere si eu pe urmele lui.
CITEȘTI
Dragoste de vampir|| VOL I + II
Vampiros,,Acesta scoate un colier din jurul gatului si mi-l pune mie rostind urmatoarele cuvinte ,,Te voi gasi,Min Hee,, si disparu in intunecinea padurii. ,, Citeste cartea ca sa aflii mai multe. Inceputa: 29 aprilie 2020 Finalizata: 8 august 2021 Clasame...