*perspectiva Iulia*
Urc scarile usor pentru a nu face prea mult zgomot,dar ma opresc in dreptul primei usi care imi iese in cale si intru. Eram ă...ă... in baie .Era frumoasa ce pot sa spun pentru niste printi e cam .....ă...putin cam ....stiti voi.....in fine stau in fata oglinzii si ma uit.....bineinteles ca nu ma vedeam. Ma stropesc cu apa pe fata pentru a ma linisti si sa.mi limpezesc gandurile.
Ma gandeam ca daca sa le spun sau sa nu le spun adevarul ,dar simt ca nu este momentul potrivit si plus ca presimt ca si ei imi ascund ceva. In fine ies din baie ,dar ma ciocnesc de cineva. Mi.am ridicat privirea din pamant si am dat peste doi ochi negri care ma priveau nedumeriti. Pentru o secunda m.am pierdut in acei ochi atat de frumosi ,dar o intrebare ma scos din transa.
RM: Esti bine?
Iulia:D-da sunt ok.
RM:Bine.....Ai fost la Min Hee?
Iulia:Nu,acum voiam sa ma duc.
RM:Uite am vorbit cu baietii ,iar ei au spus ca putem pleca maine asa ca ma duc eu sa vad ce face si tu te duci sa te odihnesti,ok?
Iulia:Ok...dar ă..unde?
RM:Pai camera mea e aceea.
Spune aratand cu degetul spre o usa de un negru absolut.
Iulia: Dar tu?
RM:Eu voi dormi pe canapea.
Iulia:Nici sa nu te gandesti!
RM:Atunci?
Iulia:Eu voi dormi pe canapea si tu in camera ta.
RM:Pe bune?Esti fata cum sa dormi pe canapea. Hai!
Atunci o ia de mana si o trage spre camera sa. O trage inauntru si inchide usa. Nu si.a dat seama dar o tinea de mana asa ca i.a dat drumul repede si a inceput sa se scarpine dupa ceafa.
RM: Aici dormi in noaptea asta nu accept niciun refuz.
Iulia:Dar..
RM: Ti am spus nu accept niciun refuz.
Iulia: Stii...eu...nu.....
RM: tu nu..?
Iulia:...nu...lasa nu e nimic.
RM:Sigur?
Iulia:Da.
Acesta se indreapta spre usa ,dar iulia spuse:
Iulia: Namjoon...
RM:Da?
Iulia: Multumesc pentru...
RM:Pentru..?
Iulia: Pentru tot!
RM:Nu ai pentru ce! O seara buna!
Si a iesit pe usa.
Iulia: Sa crezi tu ca va fi buna.
Spuse Iulia in soapta. Cea ce nu stia ea e ca RM a auzit ce a spus.*perspectiva RM*
Nu stiu de ce e asa. O cunosc de cateva ore ,dar simt ca parca o stiu de o viata. Simt ca.mi ascunde ceva oricum ma duc sa vad ce face Min Hee.
Ajung in fata usii si o deschid cand privesc spre pat imi apare un zambet pe fata. Ma uitam la Jungkook cum o imbratiseaza in somn pe Min Hee . Ma gandeam ce s.ar intampla daca ar stii adevarul.In orice caz,ma apropii de Jungkook si il imping usor pentru a se trezi,dar nimic. Asa ca m.am apropiat de urechea lui si am soptit:
RM: Jungkook...Min Hee a disparut.
Jungkook: Unde ? Cand .....
Si inainte sa mai poate spune ceva ii pun mana la gura deoarece putea sa o trezeasca pe Min Hee.
Dupa ce se uita in dreapta si o observa pe Min Hee langa el imi ia mana de pe gura lui si imi spune
Jungkook: Ai inebunit? Vrei sa fac un atac de panica?
RM: Șșhhhttt!...Jungkook vrei sa o trezesti?......Uite maine noi plecam in Lumea Vampirilor...
Jungkook i.o taie rapid.
Jungkook: Super vin si eu.
RM: Nu tu vei sta cu Min Hee.
Junkook: Chiar trebuie?
RM: Chiar vrei sa ti raspund la intrebare?
Jungkook: Bine stau ,nu te enerva.
RM:Bravo Junkook! Acum ....
Jungkook: Ce mai e?
RM: Voiam sa spun ,,Noapte buna!,,
Jungkook:Bine...Noapte buna si tie ....acum iesi.*perspectiva Jungkook*
Ma uit la chipul angelic care dormea linistit in pat ,dar o durere in piept ma inteapa atunci cand ma gandesc ca o puteam pierde. O iubesc cu toata fiinta mea ,dar din pacate nu voi putea fii niciodata cu ea. Sunt trezit din transa de catre Min Hee care se foia incontinuu si a inceput sa vorbeasca nu stiam ce sa fac asa ca ma uitam la ea si o ascultam.
Min Hee: Nu....nu vreau .....nu...J...
Jun..Jungkook.
Ma duc repede si o iau in brate nu.mi vine sa cred chiar mi.a spus numele.
Jungkook: Linisteste.te sunt aici totul e bine.
Si o saruta pe frunte.
Aceasta s.a calmat si asa am adormit si eu.*perspectiva RM*
Stateam pe canapea si analizam tavanul nu stiu de ce nu pot adormi. Cand eram pe cale sa adorm aud niste pasi care coboara scarile. Ma uitam pieziș ca sa nu ma vada ca sunt treaz chiar daca este intuneric vampirii vad foarte bine asa ca nu vreau sa risc. Vad o silueta care se apropie de mine asa ca inchid ochii ,o simt ca se uita la mine apoi ia patura care era pe jos si ma inveleste. E dragut din partea ei sau poate ....se simte vinovata. Se indeparteaza de mine si se duce in bucatarie bineinteles ca ii urmaream fiecare miscare din dreptul usii bucatariei. Eram pierdut in ganduri si deodata simt cum imi trage cu ceva in cap apoi totul negru. Inainte sa.mi pierd cunostiinta am auzit-o pe Iulia cum ii striga pe baieti si simt cum imi ia capul in poala ei ,dar de aici mi s.a rupt firul.
*perspectiva Iulia*
Cat am baut paharul de apa in bucatarie am observat o dilueta foarte stranie ,am intrebat cine e dar nu s a miscat asa ca am luat o tigaie in mana si i.am tras in cap. Acesta cade pe jos cand am vazut ca cel de pe jos e Namjoon lacrimile imi inundau fata am inceput sa strig la ceilalti tinandu.l pe RM in brate. Jos au aparut toti inafara de Jungkook, Min Hee si Suga.
Dupa ce le.am explicat ca a fost un accident il iau pe sus si il duc in camera sa. Baietii mi.au spus sa ma duc sa dorm ,dar eu le.am spus sa se duca ei ca voi sta eu cu RM.
Dupa ce au plecat toti m.am pus pe pat langa el. Il priveam cu lacrimi in ochi nu stiu cum am putut face asta. Ii indepartez cateva fire de par de pe frunte si i.o sarut usor.
Iulia: Namjoon imi pare nespus de rau nu stiu de ce am facut asta e numai vina mea......
Si pufnesc in plans acoperindu.mi fata cu mainile.
Deodata simt doua maini care ma imbratiseaza si imi spune
RM:Nu e vina ta!
La auzul acestor cuvinte il strang in brate strans acesta isi pune capul pe umarul meu. Ne despartim din imbratisare il ajut sa se aseze si ma ridic pentru a pleca.
*perspectiva RM*O vad cum se ridica si da sa plece ,dar o prind de mana. Aceasta se intoarce cu o privire surprinsa spre mine.
RM:Mai stai putin.
Iulia:Nu stiu ce sa spun...
RM:Macar pana adorm.
Iulia nu spunea nimic asa ca imi duc mana la cap si scot un mic suspin bineinteles ca fals.
Iulia:Bine dar doar pana adormi.
Am tras-o de mana intr-o imbratisare.
RM:....
CITEȘTI
Dragoste de vampir|| VOL I + II
Vampirgeschichten,,Acesta scoate un colier din jurul gatului si mi-l pune mie rostind urmatoarele cuvinte ,,Te voi gasi,Min Hee,, si disparu in intunecinea padurii. ,, Citeste cartea ca sa aflii mai multe. Inceputa: 29 aprilie 2020 Finalizata: 8 august 2021 Clasame...