capitolul 6

723 36 0
                                    


*perspectiva Iulia*

      In sfarsit m.au dezlegat. Ce bine se simte. Acum stau pe canapea cu RM,Taehyung si Jimin ,vorbind despre tot felul de chestii. Acesti baieti mi.au adus aminte de lumea mea....defapt,lumea noastra.
     Eu si cei 3 baieti de aici suntem veniti dintr-o alta lume,din Lumea Vampirilor. Poate pentru voi ,oameni suna straniu sau ingrozitor ,dar pentru noi acolo ne.am petrecut primii 1000 de ani.
Stiu ca suna mult si stiu ca nu parem de 26 de ani. De ce am stat atat de mult in Lumea Vampirilor
?Ei bine,nu ai voie sa parasesti taramurile alea pana ce treci de 1000 de ani.
     Dupa mai multe discutii cu baietii am aflat ca Jimin este de-o seama cu mine, Taehyung e mai mare cu 1 an ,iar RM e cu 2 ani. E frumos sa stai cu semenii tai.
Iulia: Deci pana la urma ce caut eu aici?
Taehyung:Pai, Min Hee e o persoana ă...ă...importanta pentru noi,dar deocamdata nu trebuie sa stie. Dar tu i.ai spus ceva?
Iulia: Nu....
Iulia ezita putin. Jimin vazand asta a inceput sa vorbeasca.
Jimin:Iulia spune adevarul!!
Iulia: Offff....... Deci parintii lui Min Hee au murit si cand a ajuns la ei,la spital,mama ei i.a spus....
RM: Ce i.a spus?
Iulia:I.a spus d..de noi!!
Baietii o priveau pe Iulia cu gurile cascate.
Taehyung:Dar cum???Doar daca...
Jimin: Ei.....ar putea fi?....
RM: Vampiri! Asta este singura varianta sau ......Iulia le stii numele parintilor ei??
Iulia : Da ,dar de ce?
RM: Stii in Lumea Vampirilor, in biblioteca din castel,sunt registrele tuturor vampirilor,deci logic daca ei sunt de.ai nostrii ar trebui sa apara acolo.
Iulia: RM esti genial !!!
RM: Mersi mi s.a mai spus.
Jimin,Taehyung: Ba nu!!!
RM: Ba da!!
Dupa cateva secunde incepem sa radem in hohote.
Iulia: Aaaaa vom merge acasa. Nu am fost de cativa ani.
Jimin: Nici noi.
Iulia: Stai putin.....dar cum vom ajunge noi la registrele din palat,doar familia regala are voie si din cate stiu eu nu suntem invitati.
RM: A asta.....ei bine de ce sa ne mai ascundem?
Iulia: Ce???
Deodata ii vede pe baieti cum se ridica si isi ridica maneca mainii drepte. Pe bratul fiecaruia era.....un semn .....nu.mi vine sa cred.....ei au pe maini semnul Regatului de Nord.....ei...ei fac parte din familia regala.
Iulia: Nu....nu am cuvinte,dar de unde stii ca documentele nu sunt in Regatul de Sud..Majestatile Voastre??
RM: In primul rand sa nu te mai aud ca ne spui asa si in al doilea rand nu stiu ca sunt acolo ,dar este un un bun inceput in cautari.
Jimin: Deci cand plecam?
RM:Sa vedem ce zic si restul si m.ai vedem.
Iulia: Am o intrebare.
RM:Spune.
Iulia: Defapt am mai multe. Deci eu stiu ca sunteti 4 frati,dar restul baietilor si nu in ultimul rand daca plecam ce facem cu Min Hee??
RM: Pai fratele nostru mai mare ,Jin ,este in Lumea Vampirilor el sta cu regina,fiind succesorul.Baietii sunt prieteni nostri care erau oameni,iar cu Min Hee ei bine....cred ca va sta aici cu....ă...Jungkook.
Iulia: Ca tot veni vorba de ei ,ma duc sa vad ce s.a intamplat.
...
  

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum