capitolul 18

329 24 15
                                    

Daca nu pe ea atunci pe cine...

*perspectiva Jimin*
Cuvintele acestea imi rasunau in minte. Pe cine ar putea sa caute niste varcolaci in Lumea Oamenilor. Oricine ar fi e o persoana importanta deoarece acestia isi risca viata ei neputand sa se transforme aparand in Lumea Oamenilor exact cum sunt.
Eram prins in gandurile mele.
Dupa cateva minute am realizat ca nu mai eram in camera de spital, eram pe hol, iar mana lui Taehyung se plimba de cateva minute bune prin fata ochilor mei.
Tae: Ahhh te.ai intors!
Jimin: Da unde am fost plecat ?
Tae: La intrebarea asta ar trebui sa raspunzi tu.
Jimin: Am fost ....mmm..lasa.
Tae: Ziiii....
Jimin: Never mind....let's go.
Tae: Gata am inteles.
Si am plecat de langa el deja ma enerva.
*perspectiva Taehyung*
Il vad cum pleaca, ce am spus, am spus ceva gresit?
O vad pe Iulia ca se apropia de mine.
Iulia: Ce a patit?
Tae: Cine?
Iulia: Jimin si de ce iti vorbea in engleza?
Tae: Aaa vorbeste in engleza atunci cand e plictisit sau nervos sau pur si simplu cand vrea sa stea singur si nu imi doreste compania.
Iulia: Okkk...sunteti cam ciudati in relatia frate- frate.
Tae: Nu suntem frati.
Iulia: Nu spune asta acum esti suparat...
Tae: Nu suntem frati nu am fost niciodata el e.....BAIETII!!!! REPEDE!
Si in cateva secunde baietii erau langa noi.
RM: Ce s.a intamplat?
Tae: Mi.am dat seama de ceva.
Suga: Ti.ai dat seama ca bautura nu.i buna?
Iulia: Stai...ce?
Tae: Iti povestesc alta data. Si Suga raspunsul e nu. Asa deci daca Min Hee e sora lui Jimin atunci ea ar fi si sora noastra?
Iulia: Parca ai spus ca nu sunteti frati.
Tae: Eram suparat, dar mi.a trecut.
Iulia: Bipolarrrr....
*RM: Exact*
Tae: Ma Namjoon esti prost sau te faci? Si eu sunt vampir deci iti citesc gandurile.
RM: Citesti gandurile care te las eu sa le citesti.
Tae: Serios...dovedeste!
RM: Ok!
*RM: Tae e indragostit.*
*Iulia: Uuuuu.*
Tae: Supa de peste!
Suga: What?
J-hope: Ce.i cu supa de peste?
Tae: Asta a spus RM.
Iulia: Neahhh...nu ai ghicit.
Tae: Da? Atunci ce a spus?
RM: Nmk. Hai sa mergem dupa Jimin.
*perspectiva Jimin*
Ce au toti cu mine. Unde sa ma duc sa curat asta.
O natanga de asistenta s.a izbit de mine si si.a varsat cafeaua pe camasa mea. Se putea.
Acum caut o baie si nu o gasesc.
O uite o baie.
Am intrat si am vrut sa inchid usa dar usa s.a inchis si eu am ramas cu manerul in mana.
Jimin: Grozav... o zi mai buna nici ca am avut.
Ma uit sa vad daca mai este cineva, dar am constatat ca sunt singur. Macar nu m.am facut de ras.
Ma duc la chiuveta si imi clatesc camasa ,dupa o pun pe calorifer sa se usuce. Intre timp imi clatesc fata si ma uit in oglinda.
Aceeasi prostie.... iar o fac de ce ma uit in oglinda daca stiu ca nu ma vad.
Jimin: Deci.... vorbesc singur...pfff
...daca tot vorbesc singur macar sa ma descarc....asa sa recapitulam am aflat ca am o sora in urma cu o ora ,am venit aici la spital dupa ce am gasit un bilet in casa,care era intr.un haos total, sor'mea doarme de rupe nici nu stiu daca e bine ea nestiind ca eu sunt fratele ei , Jungkook e ranit, o asistenta mi.a patat de cafea camasa asta pentru ca am plecat din hol , am plecat pentru ca Taehyung ma enerva, am rupt clanta si acum vorbesc singur.
Cea mai groaznica zi din viata mea.
Il apelez pe Tae.
*perspectiva Tae*
Simt cum telefonul imi vibreaza in buzunar. Ma uit la ecran si surpriza sunt apelat de Jimin... Oare ce mai vrea? Dar iaca nu.i raspund. Asa ca imi pun telefonul inapoi in buzunar.
*perspectiva Jimin*
Vaaa....nu raspunzi ăăă. Tae cand te prind te rup. Mi s.a uscat camasa si intre timp ce ma imbrac ma gandesc pe cine sa sun pe....Iulia.
Convorbire telefonica
Iulia: Alo? Jimin?
Jimin: Iulia da.mi.l pe Namjoon la telefon! Te rog trebuie sa vorbesc rapid nu mai am baterie.
Iulia: Ok. Namjoon vino repede.
Namjoon: Ce? Ce ai patit Jimin?
Jimin: M.am inchis in baie si nu pot iesi vino si ajuta.ma.
Namjoon: 😂😂😂 ce ai facut?
Jimin: Da Namjoon hai mai repede!
Namjoon: Baieti.... Jimin s.a incuiat in baie si vrea sa.l ajutam.
Jimin: Da hai mai repede. Apropo sunt pe speaker?
Namjoon: Nu stai acum da.
Jimin: Deci acum ma auziti toti?
Toti: Da.
Jimin: Bun deci ma nesimtitule de ce nu raspunzi la telefon?!
Namjoon: Cine?
Jimin: Lasa ca stie el cine. Fii atent la mn baietas daca nu vii cu restul sa ma scoti din baie jur ca te strang de gat.
Iulia: Cine??
Jimin: Hai recunoaste !
Tae: Eu...
Jimin: Aha. Deci hai mai repede!
Namjoon: Ok..dar va trebui inainte sa....
Jimin: ACUM!!!
Convorbire telefonica incheiata
*perspectiva Jimin*
Mai am putin si imi pocneste vena la cap. Huhh calmeaza.te huhhh...
Sa ma spal pe fata.
Dupa ce m.am spalat pe fata am ridicat capul spre oglinda.
Ochii mai aveau putin si imi ieseau din orbite. Nu pot sa cred... de ce ma vad in oglinda de ce...
Jimin: Doar nu.....stai oare...cum ar fi posibil??
Sa ma transform.
Am incercat o data, de doua ori si nimic.
Jimin: Nu se poate...sunt om!?
Am fugit din baie spre surprinderea mea usa era deschisa si am iesit din spital.
Ma aflam pe scarile din fata spitalului. Ochii mi.au fugit la o duba neagra langa ea erau 2 barbati care se chinuiau sa bage o fata in duba. Privind mai atent am realizat ca aceea fata e chiar Min Hee. Am inceput sa fug spre duba , dar cand m.au vazut matahalele au sarit pe mine batandu.ma cu pumnii si picioarele. Nu inteleg de ce nu merge sa ma transform. Sub ploaia de pumni simt cum corpul meu cedeaza, dar deodata nu mai simt nimic asa ca deschid ochii acum Min Hee era batuta. Ma ridic deabia tinandu.ma pe picioare, matahalele vazand ca m.am ridicat au indreptat un pistol spre mine atunci viata mi.a trecut prin fata ochilor atunci am strigat.
Jimin: Min Hee eu sunt fratele tau imi pare rau ca nu am fost un frate bun.
Si am inchis ochii asteptand ca corpul meu sa simta impactul cu glontul dar..... nu s.a intamplat asa ca deschid ochii.
Oooo nu nuuuuu. Min Hee s.a pus intre mine si glont astfel s.a ranit si mi.a cazut in brate.
Jimin: Nu....nu....nu...nu Min Hee nu ma abandona nu si tu.
Min Hee: Nu te abandonez Jimin nu deocamdata.
Jimin: Rezista te rog. Sun la ambulanta ce sa sun ca este spitalul langa.
Am luat.o in brate si am pornit spre spital.
Min Hee: De ce nu mi.ai spus?
Jimin: Ce?
Min Hee: Ca suntem frati
Jimin: Nu stiu poate ca ma gandeam ca te vei speria ca poate nu ma vei accepta?
Min Hee: Imi pare rau ca nu mai pot petrece timp cu tine dar nu dispera la revedere frate.
Si cu aceste spuse sufletul lui Min Hee i.a parasit corpul.
Jimin a cazut in genunchi cu ea in brate incepand sa planga.
Jimin: Nu se poate.... visez nu are cum.....
Si deodata cade la pamant apoi negru.









?: Jimin....jimin trezeste.te.
Auzeam o voce care ma striga asa ca deschid ochii eram in baie??
Toti erau in jurul meu eu fiind sprijinit de ...chiuveta .
Namjoon: Ai zis imediat si iata.ne dar tu adormi? Nu se face.
Jimin: Cat e ora?
Iulia: 23:45
Hhhhhmmm 5 minute in cinci minute ahhh ce bine a fost doar un vis dar doar ca sa ma asigur ma ridic si ma uit in oglinda. Nu vad nimic. Asta si voiam.
Namjoon: O asistenta a venit si a spus ca Min Hee s.a trezit.
Jimin: Atunci sa mergem.
Iulia: Jimin....
Jimin: Da?
Iulia: Trebuie sa ii spui ca esti fratele ei.!
Jimin: O voi face!

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum