Min Hee: Stii ceva? Rămâi cu eroismul tau, eu am plecat.
Dar ma impiedic ceea ce era si in scenariu doar ca ma impiedic pe bune si cad de pe stâncă.
Taehyung prinzandu.ma de braț asa cum era in scenariu.Taehyung: Iulia tine.te. Te rog, rezistă puțin.
Min Hee: Taehyung nu mai pot sa ma țin.
Taehyung se uită în ochii mei si atunci am vazut verdele de smarald. Am avut dreptate.
Deodată se aude un pocnet si o coardă care ma lega de stânca s.a rupt.
Min Hee: Taehyung mi.e frică.Regizorul spunea prin stație sa stam calmi. Dar eu nu mai calma nu pot sa fiu.
Ii șoptesc lui Taehyung pentru ca microfoanele sa nu intercepteze.
Min Hee: Taehyung te rog ridica-ma.
Taehyung: Nu pot.
Min Hee: De ce ?
Taehyung: E brațul prea încordat.
Min Hee: Hai Taehyung stiu ca poti mai ales acum cand ti-am văzut ochii.
Taehyung: Dacă spui cuiva iti dau drumul.
Min Hee: Hai pe bune?
Atunci se face ca ma scapă.
Min Hee: Doamneee cred ca esti nebun, bine nu spun nimănui.
Taehyung: Asa te vreau.
Si atunci ma ridică inapoi in siguranța departe de marginea stâncii. Peste vreo 5 minute apare masina care ne.a adus si ne întoarcem pe platou la ceilalți. Bianca cand ma vede ,vine si ma îmbrățișează.
Bianca: Vai Min Hee ce m.ai speriat. Si tu Kim Taehyung ce ti.a trecut prin cap cand i.ai dat drumul la mâna?
Taehyung: E bine, nu a pățit nimic. Nu mai face atâta tam tam ok?
Si cu aceste cuvinte pleaca nervos.
Regizorul: Ce nazuri! Bravo Min Hee te ai descurcat excelent.
Min Hee: Multumesc, mi am dat silința.
Regizorul: Macar tu... ATENTIE TOATA LUMEA PAUZA 5 MINUTE! FILMAM SCENA 7!!!!Min Hee daca vrei poti sa nu vii, Iulia m.a contactat se întoarce într.o ora, iar scena șapte nu o include deci poti sta pe tușă.
Min Hee: Bine, multumesc.Ma îndrept spre rulota, vreau sa ma culc.
Bianca: Min Heeeeee!!!!
Ma întorc si o vad pe Bianca ca aleargă spre mine.
Min Hee: Da?
Bianca: Stai asteapta.ma. Vreau si eu sa merg in rulota. Si voiam să ti spun...
Min Hee: Ce?
Bianca: Ti ai gresit meseria, te as vedea o actriță celebră.
Min Hee: Poate in alta viață.
Bianca: Dar nu te mint, ai fi o actriță extraordinară. Si chiar asa ce s.a intamplat acolo?
Min Hee: Unde?
Bianca: Pe stâncă.
Min Hee: Aaaa, pai am cazut pe bune si Taehyung m.a prins.
Bianca: Atât?
Min Hee: Te asteptai la altceva?
Bianca: Păi pe camere am văzut că te uitai doar în ochii lui Taehyung.
Min Hee: Mi am jucat rolul ca la carte.
Bianca: Da, hai ca eu ma duc sa dorm.
Min Hee: Eu m ai stau putin afară.
Bianca: Ok.
*perspectiva Bianca*
Acum ca Min Hee crede că dorm, ma îmbrac in ceva elegant, ma aranjez si am in plan sa ma duc in oras. Ma asigur, apoi ies din rulota si o iau spre ieșirea din platouri.
Bianca: Vai ,paznicii.
Si ma ascund după un zid. Imi fac niste calcule si vad ca am mai multe șanse să ies dacă sar gardul decât să o iau pe la paznici, dar am sanse la fel de mari sa.mi rup rochia.
Min Hee: Ce faci?
Bianca: Doamneee, ma pândește infarctul.
Min Hee: Dar ce.i cu eleganta asta pe tine?
Bianca: Vreau sa ies.
Min Hee: Pe poarta iesi prea nesifonata?
Bianca: Nu am voie să ies.
Min Hee: Si pentru cine faci tu efortul acesta?
Bianca: Ei si tu acuma.
Min Hee: Cum il cheamă ?
Bianca: Iti zic daca ma ajuți sa sar pe partea cealaltă .
Min Hee: Dar vin si eu.
Bianca: Hai.
Min Hee o ia spre poarta.
Bianca: Cred ca glumesti.
Ii salută pe paznici si acestia ii raspund si o lasa sa plece.
Bianca: Ce noroc are fata asta!
Ma urc pe zid, dar nu o vad.
Bianca: Da bine ca ma lasi balta.
Si sar.
Min Hee: Auuuuu mâna!!!!!
Bianca: Scuze nu te am vazut.
Min Hee: Cum il cheama?
Bianca: Offf , Darius.
Min Hee: Uuuu, drăguț.
Bianca: Hai ca întârziem.După 2 ore de stat intr o cafenea cu Darius si Min Hee care mai ca adormea pe scaun, chiar daca a baut vreo 3 cafele.
L am sunat pe Taehyung, daca poate veni sa o ia si a zis ca vine in 10 minute, ca vreau sa mai stau inca vreo 2 ore si nu cred ca Min Hee mai rezista nici 20 de minute.
După ce Taehyung a luat-o pe Min Hee am mai stat cu Darius la o barfa cred ca aproape 3 ore, după am pornit spre casă eu nu am vrut să plec cu masina lui voiam să fac o plimbare pe jos asa ca i-am spus că poate pleca. Si a plecat, dar s-a întors după 10 minute gâfâind.
Bianca: De ce te-ai intors?
Darius: Păi cum sa te las singurica asa ca am dus masina si am venit inapoi.
Bianca: Mersi.
Cand ajungem in preajma platourilor ii spun.
Bianca: Acum Darius am o misiune pt tine.
Darius: Sunt ochi si urechi.
Bianca: Trebuie să mă ajuți sa sar un gard.
Darius: Da nu.i mai bine pe poarta?
Bianca: Era da nu am voie să ies de pe platouri.
Darius: Aaaa si ai facut tu asta pentru mine. Hai sa te îmbrățișez!
CITEȘTI
Dragoste de vampir|| VOL I + II
Vampire,,Acesta scoate un colier din jurul gatului si mi-l pune mie rostind urmatoarele cuvinte ,,Te voi gasi,Min Hee,, si disparu in intunecinea padurii. ,, Citeste cartea ca sa aflii mai multe. Inceputa: 29 aprilie 2020 Finalizata: 8 august 2021 Clasame...