capitolul 17

320 29 8
                                    


Iulia: Mai avem mult?
RM: Nu pot sa conduc mai repede.
Iulia: Atunci de ce conduci, e noapte hai sa fugim.
RM: Nu!
Tae: Hai Namjoon, Iulia are dreptate.
Suga: Trebuie sa ajungem cat mai repede.
RM: Bine. Hai pe jos.
S.au dat jos din masina si in 5 minute au ajuns in fata casei.
Iulia: Ai vazut ca a fost mai rapid.
RM: Aha.
Jimin: Hai mai repede va dati dreptate alta data.
Si Jimin se indrepta spre usa.
Tae:  Isi ia rolul de frate in serios.
Iulia: Hai si noi.
Cand am intrat pe usa Jimin se uita speriat prin livingul care era...distrus:carti aruncate,masa de sticla sparta,foi peste tot,dar nici urma de Min Hee si Jungkook.
Iulia: Min Hee???.....Jungkook??
Nimic niciun raspuns si asta ne inspaimanta pe toti.
Jimin: Jungkook??....Min Hee???
Nici de data aceasta niciun raspuns.
Taehyung si Jimin s.au dus la etaj sa verifice daca nu sunt acolo.
Iar noi, adica Namjoon,eu,J-hope,Suga si Jin, Jin a venit ca sa se asigure ca totul e bine, cautam prin ce a mai ramas din living poate gasim vreun indiciu legat de ce s.a intamplat.
Il vedem pe Jimin fugind repede pe scari spre usa care duce afara cu o foaie in mana.
RM: Hey,Jimin! Unde te duci?
Tae: Hai repede repede repede la spital. Acolo sunt Jungkook si Min Hee.
Am fugit dupa Jimin care avea un avans mare fata de noi.
Ajunsi la spital il vad pe Jimin vorbind cu o asistenta.
Asistenta: Deci nu am inteles nimic...vorbiti mai rar si mai clar.
Jimin: Ti.am vorbit destul de clar!
Iulia: Jimin lasa vorbesc eu. Deci doamna aici sunt internati Jeon Jungkook si Park Min Hee?
Asistenta: Stati putin.
Iulia: Ok.
Asistenta: A da Park Min Hee salonul 3 sala 3,iar Jeon Jungkook salonul 3 sala 5.
Iulia: Ne puteti spune care este starea lor?
Asistenta: Sigur...ea a suferit un atac de panica stiati ca are hiperventilatii??
Iulia: Nu. Dar e grav? Se poate trata?
Asistenta: Nu este grav. Am descoperito fiind la inceput o putem trata usor.
*Iulia: Mai ales ca e pe jumatate vampir si incurand vampir ,,incomplet,, o va ajuta sa scape de boala asta mult mai repede.
RM: Ai dreptate.
Iulia: Pfffaiii ce m.ai speriat am uitat ca.mi poti citi gandurile.
Suga: Nu doar el toti putem comunica astfel.
J-hope: Mda....ia uitati.va la Jimin cat de concentrat e pe ce spune asistenta.
Jin: Pe ce spune sau pe ea?
Jimin: V.am auzit. Si sunt atent la ce spune doar vorbeste de sora mea.
Tae: Pentru un frate care si.a descoperit sora acum o ora te descurci bine.
Jimin: Mersi....cred.*
Tae: Dar Jungkook?
Asistenta: El a avut leziuni minore pe brat. Acesta va sta 2 zile sub observatie apoi va fi externat. Iar Park Min Hee va petrece urmatoarele 3 saptamani in spital pentru tratament.
* Iulia: Din alea trei va sta o saptamana si ceva.
Tae: Mda...transformarea cand e?
Iulia: Duminica...si azi e luni*
Jimin: Putem sa ii vedem?
Asistenta: Pe el da, dar ea este sub anestezie.
Iulia: Ok multumim.
....
Am ajuns in fata usii.
Iulia: Deci...intram toti nu?
Toti: Daa.
Am intrat.
*perspectiva Jungkook*
Stau pe patul de spital si ma uit la becul din tavan care lumineaza intermitent. M.am plictisit sa stau aici. Vreau sa ies, dar doctorii nu ma lasa pentru o amarata entorsa la picior si mana rupta. Oricum în 2 zile nu voi mai avea nimic.
Aud cum usa se deschide asa ca imi indrept toata atentia spre ea. Ma gandeam o fi vreo asistenta sau vreun doctor care sa.mi verifice starea, nu ca ar fi nevoie, dar ce sa vezi pe usa a intrat nimeni alta decat....toata gasca.
Acum trebuie sa le spun ce s.a intamplat.
RM: Hey, Jungkook! Esti bine?
Jk: Sunt ok.
Iulia: Ce s.a intamplat? Cum ai ajuns asa? Cum e Min Hee? A patit ceva ca daca a patit te voi....
Dar nu apuca sa termine ca Suga ii pune mana la gura.
Suga: Stii cat de mult vorbesti? Mai usor...omul e in spital si tu il ineci cu intrebari.
Si ii ia mana de la gura.
Iulia: Ai noroc ca suntem in spital ca altfel....
J-hope: Gata terminati....Acum Jungkook spunene ce s.a intamplat.
Jk: Baieti...
Iulia: Hey eu ce.s aici?
Jk: Scuze...deci baieti si Iulia, e groasa pregatiti.va popcornul.
Jimin: Hai zii nu ne mai fierbe.
Jk: Deci..asteptam sa termine Min Hee de vorbit cu Iulia la telefon o auzeam pe Iulia din camera alaturata cum striga...
Iulia: Nu strigam..
Tae: Yaaa...nu.l mai intrerupe. Continua!
Jk: Asa...voiam sa va sun pe voi baieti si sa vorbim...
Suga: Dar nu ai telefon?
Jk: Mi.au luat minutele azi de dimineata ce vrei sa fac.
Tae: In fine. Sii???
Jk: Si aud cum isi iau la revedere si inchide telefonul. Ma pregateam sa ma duc sa.i cer telefonul, dar a sunat soneria. Ma gandeam ca cine poate fi la ora aceea. Asa ca i.am spus lui Min Hee sa ramana in capul scarilor in caz de ceva sa poata fugi la etaj.
Nici bine nu am deschis usa ca m.au pus la pamant.
RM: Cine?
Jk: Nu stiu ,dar erau varcolaci am tras cu ureche bineinteles de pe podea ca statea tancul ala pe mine. Si spuneau ca trebuie sa o gaseasca ca cica ,,cum a putut sa scape,,. Min Hee era la etaj te suna pe tine, Iulia. Au cautat pe la parter stii parca cautau ace nu persoane pana la urma am reusit sa dau matahala aia de pe mine. Si am inceput sa ne batem. Ei erau 3. Pe unul l.am pus jos dupa m.am apucat de ceilalti, dar nu stiu cum unul mi.a pus piedica, cred ca atunci am facut entorsa, si cand am cazut , am cazut pe scari astfel rupandu.mi si mana.
Tae: Dar esti ok acum nu?
Jk: Da sunt bine.
Iulia: Deci tu te inteleg dar Min Hee de ce e in spital ce s.a intamplat cu ea?
Jk: Paiii...i.am zis sa sune la ambulanta nu ca ma durea, dar na imi iesise osul prin piele. Ea nu a vazut dupa ce a vorbitt la telefon eu am iesit, ea vazand bratul a facut un atac de panica si a lesinat apoi a venit ambulanta.
Jin: Hmmm.....
Iulia: La ce te gandesti Jin?
Jin: Oare pe cine cautau varcolacii aceia? Daca o cautau pe Min Hee era deja luata.
J-hope: Daca nu pe ea atunci pe cine?

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum