3

141 7 1
                                    

Taehyung: ,, Fugi!,,
Un fior mi.a traversat șira spinării, mi.am dat seama rapid ca era vorba de rol ,de replici, dar parcă tot as spune ca nu a fost un vis, dar raționamentul ma împinge să cred contrariul.
Nu mai stiu ce sa cred.
Iulia: Asta era in scenariu?
Tae: Era, nu era, important ca suna bine in context.
Regizorul: Mai aveti 5 minute. Min Hee vii putin?
Min Hee: Acum!
Ma îndrept spre locul unde era regizorul, observând că e destul de departe de unde stăteam noi. Ceea ce ma facem sa.mi pun o intrebare: oare mai are plămâni, la cat țipă?
Regizorul: Iuliaaaa tu ce mai astepti vin.o si tu!..... Bine acum ca ne am adunat toți, Min Hee ei sunt  inginerii de producție și am avea nevoie de o favoare de la tine.
Min Hee: Spuneți.
Regizorul: Vrem să schimbăm putin acțiunea la un moment dat, vrem ca portalul sa.si schimbe la un moment dat locația pe o stâncă cu mare in Lumea Vampirilor.
Min Hee: În ce moment?
Regizorul: Cand se întorc Iulia, aici de față si Taehyung.
Min Hee: E ok.
Regizorul: Stai ca acum vine cererea, Iulia nu poate sa faca scena.
Iulia: Am si alta filmare si chiar nu pot amâna nici la una nici la alta si nu am nicio dublură nici acolo nici aici.
Regizorul: Si rezumand totul la o propoziție: Vrei sa.i iei locul Iuliei?
Iulia: Doar pentru scena asta, apoi nu mai apar eu o parte pentru ca cadrul se mută.
Regizorul: Si camera va fi la depărtare.
Min Hee: Nu stiu ce sa spun...
Iulia: Hai Min Hee te rog,tu semeni cel mai bine cu mine din persoanele de pe platou...Si scena e de 5-10 minute.
Min Hee: Ok,ok...
Regizorul: Bine deci Iulia du.te cu Min Hee dai scenariul, o duci la machiaj si poti pleca.
Iulia: Bine. Min Hee mai ai 15 minute in compania mea.
Regizorul: 25 de minute pana plecam la locul pentru filmare.
Min Hee: Ok.

*la machiaj *

*perspectiva Iulia*
Min Hee sta pe scaun in timp ce Lucas ii face machiajul.
Iulia: Deci Min Hee sa recapitulăm.
Min Hee: Deci....fara deci, scena se desfășoară pe o stâncă unde ajungi tu cu Taehyung...
Iulia: Nu eu, acum tu esti eu.
Min Hee: În fine, eu si Taehyung... mai bine?...
Iulia: Foarte.
Min Hee: Si ne certăm ceva, după de nervi dau sa plec dar ma impiedic si cad si el ma prinde înainte de a cădea de pe stâncă.
Iulia: Dacă ai juca atat de bine cat povestești ar fi grozav.
Min Hee: Vom vedea.
Iulia: Ai emotii?
Min Hee: Puțin...
Iulia: Dacă ești stresata închizi ochii si inspiri adânc.
Min Hee: Ok.
Iulia: Bine multumesc mult. Aaaa si ,, sa ti rupi un picior,, Min Hee.
Min Hee: Ce? De ce?
Iulia: Asa se spune la noi,actorii, în loc de succes spunem sa.ti rupi un picior. Nu ma întreba de ce pentru că nici eu nu stiu răspunsul.
Min Hee: Bine atunci ne vedem cand te întorci si sa.ti rupi un picior Iulia.
Iulia: Asa te vreau. Baftă.

*perspectiva Bianca*
Bianca: Stop!...Nu te mai invarti o sa ametesti, apoi o sa ti se faca rau, apoi ajungi la spital,apoi...
Min Hee: Da gata am prins ideea.
Min Hee era foarte agitată pentru scena care urmează, a invatat replicile chiar foarte repede, dar din cauza emoțiilor ma tem sa nu de-a greș.
Regizorul: Min Hee, deci te vei urca acolo cu Taehyung, bine vă va duce o mașină pana pe stâncă, apoi va faceti rolurile, noi filmand cu droma, si toata lumea e fericita. Uite ca a venit si masina.
Min Hee se urca urmată de Kim si aceasta porneste spre cel mai apropiat punct stabil de stânca.

*perspectiva Min Hee*
Imi tremurau mâinile efectiv, super poate fac si prostii.
Aud cum primesc 2 notificări, deschid telefonul si vad 2 mesaje unul de la Iulia care imi mai spunea o data de respirație și al doilea de la Bianca, care imi ura mult succes, adică sa.mi rup un picior.
Sofer: Am ajuns. Cand coborati sa luati stația aceasta pentru comunicarea cu regizorul și tot personalul de pe platou.
Taehyung: Bine.
Si ia stația șoferului coborând, eu făcând la  fel apoi  urmându.l in tăcere.
După câteva minute de mers am ajuns.
Taehyung: Gata de debut scriitoareo?
Min Hee: Chiar deloc.
Ma apropii de marginea stâncii pentru a inspecta terenul. Si totodata ajunsă la margine înghit în sec.
Min Hee: Nu e prea sus?
Taehyung: Nu.mi spune ca ti.e frică .
Min Hee: Nu mi.e frică doar ca (,) Când ma gandesc ca voi sta atârnata doar de brațul tau ca sa nu cap cam ma ia cu spaima.
Taehyung: Vei mai fi legata si cu hamul ăsta.
Leg acel ham de mine sper ca l am pus corect. Si se aude prin stație.
Regizorul: Sunteti gata?
Taehyung ia stația in mana si le da un răspuns pozitiv.
Regizorul: Atunci sa.i dăm drumul.
Atunci droma se ridică de pe sol si incepe sa survoleze deasupra noastră.
Taehyung: Gata?
Min Hee: Gata....stai replica am uitat replica.
Taehyung: Inspira...expiră, calm Min Hee, e replica pentru care ma cerți ca am fost împușcat în locul tău.

Min Hee: A da....De ce nu înțelegi niciodată? De ce te ai pus in fața glontului....
Taehyung: Gloanțelor ca erau două.
Min Hee: In fine.....te ai pus in fata gloanțelor pentru ce? Ca sa.mi demonstrezi mie ca esti erou, ti a iesit. In starea ta, gândesti ca puteai sa mori? Si pentru ce?
Taehyung: Nu cred ca muream eu.
Min Hee: Fumatul te afectează la fel de mult ca pe oameni si ținând cont că glonțul a atins un plaman.
Taehyung: Plămânul nu e inima. Stii ceva ai vorbit destul imi ajunge. Te am salvat ca asa am vrut eu nu trebuie sa dau explicatii nimănui....

Era ciudat ca pe masura fiecărui cuvânt spus ochii săi prindeau o tentă verzuie sau poate mi se pare mie.

Taehyung: Ne am inteles, Iulia?
Min Hee: Te ai schimbat
Taehyung: Tu ai vrut să mă schimb!
Min Hee: În spre bine tu ai luat drumul greșit.
Taehyung: Am luat drumul greșit si cand te am salvat de gloanțe? Si in pădure?

Inima mi a sărit o bătaie, Ce pădure deja o ceață mi s a pus pe ochi si nu înțelegeam daca pana la urma a fost realitate. Cred ca ar trebui să terminăm scena cat mai repede.

Min Hee: Stii ceva? Rămâi cu eroismul tau, eu am plecat.

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum