1

183 11 3
                                    


Regizorul: Aceasta carte este perfectă. Sunteti de acord sa realizam un film pe baza acesteia?
Min Hee: Normal.
Regizorul: Bine atunci. Producția in 2 saptamani ne apucam de turnat filmul ,,Dragoste de Vampir,,.

Buna sunt Min Hee am 25 de ani și acesta este un nou început pentru viata mea ca scriitoare de cărți fantasy.
M.am mutat în Seul, Coreea pentru filmări. Am asa mari emoții este prima mea carte care ajunge atat de departe.
Astăzi ma duc pe platourile de filmari sa vad cum decurg lucrurile si sa revizuiesc scenariul.
Mai am 2 străzi și ajung, dar semaforul e roșu. O mașină sport trece prin fata mea cu o viteza si apa de pe marginea șoselei sare pe mine. Dar nu mai puteam face nimic masina dispăruse. Imi continui drumul enervantă deja de situație.
Si am ajuns. Dar cand sa intru in zona securizată ma oprește un om de la pază.
Barbatul: ,,Domnișoara nu aveti ce cauta pe platourile de filmare mai ales ca vad ca nu sunteti din țară.
Min Hee: Sunt româncă,dar inteleg si vorbesc perfect coreeana, iar ce caut eu aici? Păi eu sunt scriitoarea acum mai lasi sa intru?
Barbatul: Nu!
Scot telefonul si l sun pe regizor dar nu raspunde.
Min Hee: Se poate mai bine de atat????
???: Oooo,dar pe cine avem noi aici e chiar scriitoarea!
Ma întorc si observ un băiat înalt, cu șapcă si masca negre.
Min Hee: Ma cunosti?
???: Mda...hai vino ca regizorul face ca toate alea daca nu e totul în regulă.
Si o ia înainte si eu dupa el. Habar n.am cine e,dar ma cunoaste posibil sa fie un actor ceva.
Deodată nu.l mai vad, dar in fata mea e un peisaj pe care voiam să.l vad cu orice preț.

        Asta da viață

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


        Asta da viață.
Deodată aud pe cineva cum ma strigă. Era regizorul.
Regizorul: Domnișoara Min Hee trebuie să verificați scenariul aveti 15 minute si să......vai de ce ati pățit?
Min Hee: Ce? Aaaa...hainele? M.a stropit unul cu mașina.
Regizorul: Biancaaa! Vino putin..
Ea este scriitoarea, a astropit o cineva cu masina ii dau tu niste haine din garderoba?
Bianca: Sigur,veniti după mine.
Ajung la rulota Biancai si deschide un dulap uriaș cu haine.
Min Hee: Wow.
Bianca: Cred ca rochia aceasta v.ar sta bine.
Min Hee: Poti sa imi vorbesti informal, nu cred ca sunt foarte mare fata de tine.
Bianca: Dar cati ani ai?
Min Hee: Am 25, tu?
Bianca: Am 19 ani sunt la inceput de carieră. Ai aceeași vârstă ca Kim Taehyung.
Min Hee: Da? Nu am stiut.
Bianca: O intrebare.
Min Hee: Spune.
Bianca: Tu ai scris cartea după ce ne ai aflat numele sau???
Min Hee: Nu am avut o versiune înainte cu care am câștigat un premiu, apoi mi s a oferit oportunitatea de a realiza un film, apoi cartea a trecut prin multe filtre, unde s au schimbat numele.
Bianca: Si le ai schimbat tu ?
Min Hee: În principiu da ,dar le am așezat la îndrumarea regizorului, el cunoscându.va mai bine.
Bianca: Ok, deci rochia aceasta ramane?
Min Hee: Da, mersi. Azi ce se filmează?
Bianca: Chiar nu stiu, cred ca începutul cum stii eu nu apar chiar la inceput deci nu stiu sigur.
Min Hee: Ok, mergem?
Bianca: Da.
Cand am ajuns de unde am pornit toată echipa si distributia erau acolo.
Regizorul: Min Hee vino aici.... Lume, datorită acestei fete avem ce filma, deci aceasta domnișoara este ,,scriitoarea,, cum ii spuneti majoritatea , Min Hee.
Min Hee: Bună!
Toti: Buna ,salut, bunaaaa!!!!
Regizorul: Prezentarile mai târziu,  Min Hee o sa.i cunoști pe fiecare ori pe platouri ori inafara lor.
Min Hee: E ok.
Regizorul: Ok....10 minute...la locuri toată lumea!!!! Min Hee vino cu mine. Tu esti aici pentru supervizare deci poti sa stai pe scaunul asta sau daca te plictisești poti sa te duci la rulota Biancai si sa te odihnești.
Min Hee: Bine,mulțumesc.
Regizorul: La locuri....MOTOR......... AACTIUNE!
           După o oră
Valeuuu esti nebun am obosit doar privind.
Regizorul: Kim Taehyung pe platou, ACUM!
Cineva fuge pe lângă mine, efectiv săgeată era, iar cand ridic capul deduc ca acesta este Kim Taehyung.
Joaca bine nu pot sa zic ca nu ,dar plictiseală si oboseala m au acaparat si nu prea mai disting cei bun de cei rau, asa ca ma duc la rulota. Ma ridic si plec.
Min Hee: Bianca vezi daca întreba cineva de mine, eu ma duc la rulota ta .
Bianca: Ok.
Si ma îndrept spre rulote, dar cand am ajuns acolo mi am dat seama ca nu stiu care era rulota Biancai.
Min Hee: Perfect. De întors nu ma întorc.
Asa ca o iau la nimereală, deoarece nu mai tin minte care era. An tan te dizemanepe dizemane compane am tan te 2 pasi pe luna si o bătaie buna si o cafea amara te rog sa iesi a fara.
Rulota numarul 2 tu trebuie să fii.
Apas pe buton si vad ca e deschisă asta trebuie să fie fac 2 pasi înăuntru și observ ca am gresit rulota.
Min Hee: Inseamna ca e cea de lângă.
Dau sa ies,dar ma lovesc de ceva moale.
Taehyung: Măi, măi scriitori sunt si hoți?
Min Hee: Eu nu sunt hoață!
Taehyung: Atunci ce cauti in rulota mea?
Min Hee: Am gresit rulota ce faci asa zarva???
Taehyung: Dacă intru si eu peste tine in rulota si zic ca din greseala??
Min Hee: Habar n.am ce ai cu mine, dar te rog lasa.ma in pace sau stii ceva uita ca exist.
Si plec acum am nimerit rulota dar am o grămadă de nervi, în carte are o scena in care trebuie să dea cu capul de o creanga sper sa nu se mai ridice de jos.

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum