Atunci Jin ii da drumul lui JB, acesta prabusindu.se pe podea si iese furios din incapere. Bineinteles ca nu puteam sa l las singur asa ca fug dupa el. Ce repede merge omul asta!
Iulia: Jin!
Jin nu spune nimic dar in schimb accelera pasul.
Iulia: Jin! Te rog.....opreste.te!
Jin s.a oprit din mers si s.a intors cu fata la mine, dar avea privirea in pamant. Cand ma uit mai bine el....plangea?! Si deodata se prabuseste in genunchi. Nu mai stau pe ganduri si il imbratisez acesta era nemiscat si ă...m...tacut ,doar suspinele lui se mai auzeau.
Iulia: Jinnn!? Gata.... nu mai plange ! Totul va fi ok!
Jin: I-iulia tu nu intelegi! spuse Jin printre suspine strangandu.ma mai tare in brate.
Iulia:Gata....shhhhht....calmeaza.te
.....gata.....totul va fi bine ai sa vezi ....! spun eu mangaindu.i spatele.
Jin se linistise nu mai plangea asa ca il indepartez si il privesc in ochi.
Iulia: Uite cum facem Jin ma duc sa.i duc lui Namjoon ceaiul apoi ma intorc si vorbim ok?
Acesta aproba cu o miscare a capului ma ridic si dau sa plec, dar ma intorc.
Iulia: Jin...hai ridica.te....vrei sa vii cu mine la Namjoon?
Jin: Nu....
Iulia: Bine, nu te fortez atunci hai sa te duc undeva sa stai pana vin eu.
Jin: Ok. Unde?
Iulia: Ce zici de biblioteca?
Jin: Perfect!
Un zambet micut isi facu aparitia pe fata lui Jin , dar a disparut rapid.
Il las pe Jin in biblioteca si fug spre bucatarie ii fac ceaiul lui Namjoon si plec spre camera mea.
Cand am intrat Namjoon avea ochii inchisi. Ma apropii de el pun cana pe noptiera de langa pat si imi pun mana pe fruntea lui. Era destul de calda, dar se vede ca a mai scazut febra.
Iulia: Namjoon??
Nimic nici nu dadea semne de viata. Atunci m.am panicat.
Iulia: Namjoon.....Namjoonnnn....te rog deschide ochii...... spun in timp ce.i lovesc usor obrazii..poate se va trezi. Dau sa ma ridic cred ca e momentul sa chem un doctor, dar simt cum m.a prins de incheietura mainii. Ma intorc si il vad pe Namjoon cu ochii intredeschisi. Nu mai stau pe ganduri si il imbratisez, acesta imi raspunse la imbratisare.
Iulia: Namjoon?
RM: Mmm?
Iulia: Bea asta. si ii intind cana cu ceai dar se stramba.
Iulia: Hai Namjoon nu te mai purta ca un copil, te rog frumos din toata inima mea sa bei asta.
Imi ia cana din mana si bea tot ceaiul dintr.o inchititura. Ii iau cana si o pun pe noptiera.
Iulia: Bun baiat. Ai vazut ca nu a fost asa rau?
RM: Ba a fost.
Iulia: Uite te las sa te odihnesti vin mai tarziu sa vad cum mai esti.
RM:Da de ce nu mai stai aici?
Iulia: Am un pic de treaba dar cand termin vin aici.
RM: Promiti?
Iulia: Promit. Paaa! spun iesind pe usa. Am auzit in urma mea un pa ragusit. Sper sa fie bine.
Las cana in bucatarie si ma duc la Jin. Cand ajung in biblioteca il observ pe Jin la o masa avea capul in maini. Ma apropii de el.
Iulia: Sper ca nu plangi din nou!
Jin: Nu nu te teme.
Ma asez in fata lui.
Iulia: Ce s.a intamplat Jin?
Jin: Adica?
Iulia: Ce s.a intamplat cu tine? Cu iesirea ta nervoasa ,cu tot.
Jin: Nimic....important...vreau doar ca fratii mei sa fie in siguranta.
Iulia: Stii eu stiu ca nu mi.ai spus adevarul complet, dar fiind circumtantele in care ne aflam imi vei spune altadata.
Jin:....
Iulia: Vrei sa.l vezi pe Namjoon?
Jin: N-nu...
Iulia: De ce?
Jin: Cum de ce? L.am dezamagit nu am avut grija de el nici de tine de nimeni sunt ( se ridica in picioare).....un nenoricit nu merit nimic din astea nu merit sa i am ca frati nu merit sa te am ca priet....
Dar nu apuca sa termine ca glasul ii fusese taiat de imbratisarea calda a Iuliei.
Iulia: Jin tu meriti....meriti inca mai mult , nu esti un nenorocit esti un baiat bun care are 3 frati pe care ii iubeste si care il iubesc si ma ai pe mine prietena ta orice ar fi eu voi fi aici cu tine te voi sustine.
Jin: Multumesc Iulia.....multumesc mult ce m.as face fara tine?
Iulia: Pai fara mine acum iti imparteai pumni cu JB😁😄...
Jin: Ai chef de glume.....
Iulia: Da ce nu.i adevarat?
Jin: Poate.....
Iulia: Offf
Jin rase, Jin zambea in sfarsit.
Iulia: Hai sa ti arat ceva.
Il prinde de mana si il trage printre rafturile bibliotecii, am apucat o carte de pe un raft si i.am inmanato.
Acesta o deschide apoi se uita la Iulia si apoi o imbratiseaza.
Jin: Nu.mi vine sa cred ca mai ai asta.
Iulia: Da il mai am da ce tu nu.l mai ai?
Jin: Ba da. Cum sa nu am jurnalul prieteniei?
Jin rasfoia cartea cand se opreste.
Jin: Valeuuu....
Iulia: Ce?
Jin: Stai sa citesc ,citat ,,Promisiunile care mi le a facut Jin,,
1-Sa.mi cumpere inghetata
2- Sa???,, nu mai inteleg ce scrie dar sunt 50??? Cand am facut eu atatea promisiuni?
Iulia: Ma intrebi pe mine?
Am inceput sa radem nu mai conta nimic.
Dar deodata simt cum telefonul imi bazaie telefonul. Ma uit si vad 30 de apeluri de la un numar necunoscut si 50 de mesaje.
Iulia: Jin?
Jin: Da?
Si ii arat telefonul.
Iulia: Cunosti numarul acesta?
Jin: Seamana cu cel al lui Jimin dar stai sa verific.
*perspectiva Jin*
Cand privesc telefonul era sa.mi pice fata. Aveam 100 de apeluri de la Jimin 72 de la Tae si cred vreo 200 de mesaje.
Jin: Numarul e al lui Jimin. Oare ce s.a intamplat de au sunat ca disperatii?
Il apelez pe Jimin. Imediat raspunde. Dar imi iau telefonul de la ureche ca incepe sa tipe.
Convorbire telefonica
Jimin: Ma esti prost te cautam de fapt va cautam de o zi si o noapte si voi??? Stai.....huuu...unde sunteti?
Jin: In Regatul de Sud.
Jimin: Ce mama voastra cautati acolo????
Jin: Jimin te rog nu mai tipa. Am venit la parintii Iuliei si RM ne a urmarit si a ajuns sa se bata. Poveste lunga , ideea e ca vom mai sta aici pana se vindeca cred ca nu va dura mai mult de o zi.
Jimin: Iti dai seama cate griji mi am facut???
Jin: Stiu Jimin imi pare rau. Ma voi revansa. Hai ca mai vorbim. Paa!
Jimin: Nu stai nu inchide.
Jin: Ce mai vrei?
Jimin: Cand va veti intoarce va trebui sa imi indepliniti fiecare cate o dorinta.
Jin: Vezi sa nu.
Jimin: Ba da daca nu ii voi spune reginei si stiu ca nu vrei sa ai probleme cu ea.
Jin: Eu sunt de acord mai trebuie sa vorbesti cu Iulia si RM.
Jimin: Nu.ti fa griji pentru asta.
Jin: Apropo tu de unde ai numarul Iuliei?
Jimin: Iaaaa uite cat e ceasul trebuie sa plec. Paaa Jin.
Jin: Nu stai nu inchi.....
Convorbire telefonica terminata
Jin: A inchis.
Iulia: Lasa.l . Hai sa iti arat camera in care vei sta peste noapte.
*perspectiva Jimin*
Gata ma intorc acasa impreuna cu Tae.
Tae: Nu mai pot! Ma dor picioarele!
Jimin: Hai ca mai avem putin.
Uite am ajuns.
Il vad pe Tae cum incepe sa fuga asta are 2 destinatii posibile pivnita cu vinuri sau camera sa.
Eu ma asteptam sa o ia spre pivnita dar mare mi a fost mirarea cand a intrat in camera lui.
Jimin: Cum de nu te duci sa bei?
Tae: Sunt obosit mai tarziu.
Jimin: Parca ai zis ca nu mai bei.
Tae: Am zis eu asa ceva? Da chiar de ce nu i.ai raspuns la intrebare?
Jimin:Ce intrebare?
Tae: Cand te a intrebat Jin de unde ai numarul Iuliei.
Jimin: Aaaaa. Aia...ămm...
Tae: Hai zii.
Jimin: I am umblat in telefonul lui Jin demult si mi am trecut toate numerele lui de telefon si in al meu.
Tae: Aha. Du.te si culca.te.
Jimin: Bine. Paaaa.
CITEȘTI
Dragoste de vampir|| VOL I + II
Vampire,,Acesta scoate un colier din jurul gatului si mi-l pune mie rostind urmatoarele cuvinte ,,Te voi gasi,Min Hee,, si disparu in intunecinea padurii. ,, Citeste cartea ca sa aflii mai multe. Inceputa: 29 aprilie 2020 Finalizata: 8 august 2021 Clasame...