.....O prind de mana si o imbratisez.
RM:Stii...
Dar nu apuc sa termin ce aveam de zis deoarece o durere puternica ma strange de cap. Ma retrag din imbratisare si imi duc mainile la cap lasandu-mi capul pe perna. Ma uit la Iulia, acesteia i se prelinge o lacrima pe obraz ,iar dupa ea vin mai multe.
RM: Te rog, nu mai plange.
Aceasta se uita in ochii mei ,dar continuand sa plang. Atunci imi ridic mana si ii sterg lacrimile. Dar ca sa mai destind atmosfera am spus
RM:Ai forta nu gluma. Aminteste.mi sa nu te supar.
Aceasta imi arata un mic zambet ,iar eu ii zambesc inapoi.
Iulia:Culca.te maine avem o zi grea ,daca nu vei fi in stare vei ramane acasa. Imi cer scuze inca o data. Ă....ă...e..eu voi pleca acum.
Se ridica de pe pat si porneste spre usa. Ma ridic rapid din pat si intr-o secunda pun mana pe usa pe care Iulia a incercat sa o deschida.Vazand ca nu o las se intoarce spre mine.
Iulia: De ce nu ma lasi sa plec? Vrei sa te mai ranesc? Asta vrei? Eu nu vreau acum.....lasa.ma!!
RM: Nu a fost vina ta. E.....
Nu apuc sa termin ca ma intrerupe.
Iulia: Nu,nu a fost vina mea. Tigaia aia a venit la tine singura nu?
RM: Aaaa deci era o tigaie!!
Iulia: Chiar si bolnav tie iti arde de glume.
RM: Bine.....uite....te las sa pleci
Iulia: Ok...
Ea trage de clanta ,dar iar o opresc.
RM:Lasa.ma sa termin de spun.Asa.....dar..
Iulia: Mereu trebuie sa existe un dar.
RM: Dar ai sa stai cu mine pana ce adorm.
Iulia:.....bine. Hai du.te.
Si imi arata spre pat.
RM: Dar tu?
Iulia:Prefa.te ca nu sunt aici. Voi sta pe fotoliu pana adormi.
Vazand ca nu o pot convinge ma las batut.
RM: .....mbine.*perspectiva Iulia*
Vad cum se bosufleaza si pleaca in pat. Pe bune , vrea sa ma faca sa ma simt si mai vinovata? Ma pun pe scaun si il privesc cum a adormit. Ma ridic si dau sa plec ,dar acesta imi striga numele in somn. Asa ca ma duc langa el. Intr-un moment ma prinde de mana si ma trage langa el ,imbratisandu.ma strans ,eu incerc sa ma desprind dar in zadar. Cand ma uit la el ,acesta ma privea cu ochii inlacrimati si imi spune.
RM: Te rog.....ramai.....nu....nu pleca.
Cred ca a avut un cosmar. Acesta isi pune capul in scorbura gatului meu ,eu mangaindu.l usor pe cap. Dupa ce se linisteste isi pune capul pe perna ,dar mie nu.mi da drumul asa ca ma asez mai confortabil in bratele sale si adormim amandoi.*perspectiva Jimin*
Dupa ce l.am dus pe RM in camera sa am plecat lasand.o singura pe Iulia cu el. Nu stiu cata forta zace in fata asta daca RM a lesinat de la o lovitura in fine ma duc in camera mea si ma pun pe pat ma uit la ceas si vad ca este ora 22:16.
Grozav !!! Iar cred ca voi avea o noapte alba.Pun capul pe perna si adorm.La ora 00:01
Ma trezesc transpirat respirand sacadat ma uit la ceas este ora 00:01.
Jimin: Bravo, Park Jimin. In cativa ani vei ajunge si tu sa te trezesti la ore cat de cat normale.
Nu am dormit o noapte intreaga de....de....defapt nici nu mai tin minte.
Bine...m.ati prins....tin minte....oare pot avea incredere in voi??Oare sa va spun??? Nu va spun.........Calm,ho,nu va enervati, dar asta ramane intre noi.
Deci sa incepem.
Jimin povesteste
Cu 1009 ani in urma
Ma aflam in curtea castelului unde ma jucam cu fratii mei, eram niste vapirasi micuti de doar 50 de ani. (Nu uita.ti suntem vamipiri noi traim o eternitate)
In societate esti considerat copil pana la 99 de ani. In fine ,ne jucam cu printesa Regatului de Est . Lumea Vampirilor era si este formata din 4 regate : Regatul de Nord , Regatul de Sud ,Regatul de Est si Regatul de Vest. Noi fiind in relatii foarte bune cu Regatul de Est asa ca ne permiteam sa ne jucam impreuna,la un moment dat am auzit de o casatorie ,dar eram mic si nu intelegeam prea multe la varsta aia. Ne jucam in curtea castelului ,dar deodata apar langa noi 4 varcolaci. 2 dintre ei sar pe fratii mei tinandu.i pentru a nu putea face nimic ,unul mai prost ma tinea pe mine ,iar ultimul sare pe Bianca ,asa o pe printesa,punand.o pe umar si mergand agale spre poarta.
De ce spun ca cel care ma tinea era prost ?Pentru ca i am arata o pasare care zbura ,iar acesta mi.a dat drumul. Am inceput sa fug dupa varcolacul cu printesa ma napustesc asupra lui si il musc cat pot eu de tare de gat. Acesta ma ia si ma arunca izbindu.ma de zidul portii, printesa plangea uitandu.se la mine de pe umarul acelei matahale. Eu incercam cat puteam de bine sa.mi ascund lacrimile de neputinta ,de durere ,dar mai ales de tristetea ca nu puteam sa o ajut in vreun fel. Vad matahala cum pleaca cu ceilalti varcolaci lasandu.mi fratii in pace. Acestia vin speriati la mine. Eu fiind plin de sange,dar le spun cu glasul stins care de abia se auzea printre suspine.
Jimin:Nu...putem....sa ii lasa sa o ia.
Si pufnesc in plans mai tare, apoi imi pierd cunostinta.
Cand m.am trezit eram pe un pat ,iar mama mi.a spus ca am stat in coma o saptamana. Dupa aceasta tragedie relatia cu Regatul de Est s.a racit foarte tare deoarece Bianca nu a mai fost gasita. O visam in fiecare noapte cerandu.mi ajutorul si de fiecare data nu puteam face nimic. Pentru asta ma ura.
In prezent
Asta visez in fiecare noapte. Si dupa ce ma trezesc nu mai pot dormi. Fratii si prietenii mei imi cunosc problema asa ca ma lasa in pace. Ma ridic din pat si cobor la parter ,mai exact la bucatarie, imi iau un pahar si imi torn putin lichid rosu cat sa acopere fundul paharului. Asta folosesc eu pentru problemele mele este ca un fel de calmant ,dar nu ma ajuta prea mult. Dar e mai bine decat deloc asa ca tot in iau. Uitandu-ma la reflexia mea din pahar imi aduc aminte de chipul angelic al Biancai ,de zambetul ei ,de totul ei. Ma gandesc daca e in viata ,daca ma mai tine minte sau...... In fine. Las paharul pe blat si urc in camera mea ma pun pe pat ca in ultimele mii de noptii si imi pun castile in urechi ascultam piesele de la BTS ce comic ca ne numim la fel la prescurtare ,dar ei sunt ,,Bangtan....,, nu mai stiu cum iar noi suntem ,,The super blood,, stiu nu suna extraordinar dar astia suntem noi. Iar noua ne place ,dar deoarece nu suna prea bine folosim prescurtarea.
Inchid ochii si ma gandesc la toate ce mi s.au intamplat pana acum.Dimineata
Ma trezesc de abia astept sa mergem acasa sa.l revad pe Jin, sa o revad pe mama si meleagurile dragi mie. Intre timp ce.mi fac rutina mea zilnica ma gandesc la regate. La noi suntem 4 printi deci 4 mostenitori , in Regatul de Sud au o fiica din cate am inteles,in Regatul de Est era Bianca inca este dar e de negasit si in Regatul de Vest au avut un baiat care se nascuse om asa ca nu l.au putut tine aici asa ca l.au dus in Lumea Oamenilor.
In ordine, m.am pregatit acum cobor in bucatarie.
CITEȘTI
Dragoste de vampir|| VOL I + II
Vampire,,Acesta scoate un colier din jurul gatului si mi-l pune mie rostind urmatoarele cuvinte ,,Te voi gasi,Min Hee,, si disparu in intunecinea padurii. ,, Citeste cartea ca sa aflii mai multe. Inceputa: 29 aprilie 2020 Finalizata: 8 august 2021 Clasame...