capitolul 23

233 20 0
                                    

Peste cateva zile

Uite asa a fost externata si Min Hee. Acum toti ne aflam in conac gata pregatiti sa plecam in Lumea Vampirilor.
Iulia: Sunteti pregatiti?
Jk: Normal....de cand am asteptat clipa asta!
Jimin: Hai odata!!!!
Iulia: Paa unchiule Tom ne va fi dor de tine!!!!!
Tom: Si mie de voi!
Ne am prins toti de maini si am pasit in Lumea Vampirilor.
Min Hee, Jk: Wowwwwww!!!
Iulia: Nu.i asa?
Min Hee: E asa frumos , nu am cuvinte. Dar parca....imi pare cunoscut.
RM: Ai mai fost aici?
Min Hee: Nu stiu.... Dar nu cred...e imposibil ...Nu?
Jimin: Tot ce se poate.
Iulia: Bun acum ca vedeti si voi peisajul trebuie să.....aaaaaa.
*perspectivă Min Hee*
   O ascultam pe Iulia cum ne explica ceva, dar deodată ma apuca o durere îngrozitoare de cap. Imi duc usor mana dreapta spre tâmplă, dar durerea e mai agresivă cu fiecare minut trecut.
Pana intr.un punct in care am cedat si m.am prăbușit la pământ.
*perspectiva Iulia*
In timp ce explicăm am observat o pe Min Hee cum isi mângâie tamplele ,dar nu am acordat prea multa atentie acestui lucru , deodată o vad cum cade si fug spre ea, dar Jungkook  ajunge înaintea mea.
Iulia: Min Heeeeee.....ce ai???? Min Hee....r.raspunde
Jk a sprijinit o de pieptul sau si ne a spus.
Jk: E ok? Ce are?
RM: De unde sa stiu eu Suga i.ai pulsul.
Suga vine lângă Min Hee o prinde de mana dreapta si isi așează delicat 3 degete langa incheietura mainii fetei.
Suga: Are puls.
Jimin: Deci traieste?
Suga: Da....dar
Jk: Mereu trebuie să existe un ,,dar,,.
Iulia: Jk taci....continuă Suga.
Suga: Pulsul este neregulat asta înseamnă că se petrece ceva in minte ei.
*perspectiva Min Hee*
Aloooo.....E cineva?.....Iulia?.....Jungkook?
....Taehyung?.....Jimin?.... Cineva?
Am ajuns intr.o camera complet albă, fără uși, fără ferestre.
   Dacă e o gluma va rog sa iesiti nu.i amuzant deloc.....
Ce as vrea sa fie o gluma.
Deodată imi revine durerea insuportabilă de cap punându.ma la pământ in genunchi.
Simțeam cum durerea ,,curge,, din cap in tot corpul meu, ea fiind atat de mare incat ochii mi s.au umplut de lacrimi.
Cu ochii umezi mi.am ridicat privirea in sus.
Acolo se derulau imagini care mi se păreau atat de familiare si tot odata atat de străine.
Nu le înțelegeam cand au fost facute deoarece eram eu, Iulia si băieții. La o nuntă în care eu eram îmbrăcată în rochie de mireasă.  Cand am fost eu la o nuntă cu băieții mai ales sa fie îmbrăcată în mireasa. Ceva nu se leaga.
Ei sunt vampiri....deci ar fi putut fi de foarte demult ,dar ce sa caut eu ...ce proasta sunt....Si eu sunt vampir, dar nu sunt demult timp asa.....AH.... ma doare si mai tare capul.
Oare cum ies de aici?
Nu vreau sa raman aici ....vreau sa ajung inapoi sa i întreb ce s cu astea sa i vad ...v.vreau inapoi.
Deodată de nicăieri se aprinde o lumină care se făcea din ce in ce mai mare.  De aceea am fugit spre ea.
*perspectiva Jk*
Toți asteptam un semn de la Min Hee cum ca s.ar trezi stam deja de 15 minute ,iar eu simt ca imi ies din minti.
Iulia se învârte în cerc de 9 minute, Tae incearca sa o convinga deja de 6 minute sa nu se mai invarta, Jimin si RM se uita la niste pietricele,Suga ii monitorizeaza pulsul in continuare ,J-hope se uita la o veverita .
Jk: Nu ar trebui să facem ceva?
Iulia: Ce?
Jk: Sa o mutăm de aici sau...
RM:Nu cred ca ar fi bine pt ea.
Suga: Hai sa mai asteptam 5 minute si daca nu se trezește o ducem de aici.
Tae: Ok...

.......

Suga: Pulsul s.a reglat.
Iulia: Uite si a miscat un deget.
Jk: Min Hee....trezestete.
Toti observam cum pleoapele ei se ridică încet și ii lasa ochii superi sa iasa la iveală.
Min Hee:.... he.yy..
Iulia: Esti ok? Ce s.a intamplat?
Tae: Usor ca o sufoci.  Min Hee nu.i răspunde acum păstrează.ti forțele ca Iulia mai poate astepta.
Min Hee: Nu...sunt ok. Acum sa va povestesc ce mi s.a intamplat.
*perspectiva Min Hee*
După ce am terminat de povestit le urmăream expresiile faci ale băieților ca a Iuliei era penala avea gura deschisă de ajungea pana la podea ,dar apoi se uitau unul la altul si numai spuneau nimic.
Min Hee: Am spus ceva gresit sau..?


Buna!!!!! Prima si prima data vreau sa.mi cer scuze pentru ca nu am mai postat de o bucată buna d3 vreme ,dar am fost plecată câteva zile în Brașov apoi pregătiri pentru scoala, acomodarea la noul colegiu,colegi noi , reguli noi ......
Cu Corona nu mai poate sta copilul liniștit in clasa cum mai socializam noi daca suntem la 2 metri.
Noi cu masti , profesori cu masti nu se mai intelege nimic.
Ca sa inteleaga ce.i spun trebuie repet de 3-4 ori.
Oricum încă o dată imi cer scuze ca am facut o pauza atat de mare si imi pare rau ca acest capitol este scurt, dar ma voi revansa ...PROMIT!!!!
Seara faina! Peste 27 de minute va fi buna dimineata.

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum