capitolul 12

445 28 1
                                    

*perspectiva Iulia*

Am ajuns la granita si am trecut. Casa dulce casa.
Am grabit pasul spre castelul care se observa in zare.
Am ajuns la marginea unei paduri de fapt nu era o oarecare padure in aceasta padure ma jucam cu prietenii mei , aceia fiind animalele si fiul generalului,Kai.
Ma jucam cu acesta printre copaci. Ne jucam de a v.ati ascunselea de obicei el numara si eu ma ascundeam ,iar de cele mai multe ori el ma gasea. Preferam compania lui decat 50 si ceva de soldati care sa ma pazeasca .
  In fine,toate acestea i le.am povestit lui Jin, iar acestea imi amintea faze amuzante din scoala. Fiind o printesa am fost data la o scoala speciala, Kai statea si ma astepta la castel ,iar cu Jin m.am intalnit el fiind in clasa alaturata. Ne petreceam pauzele impreuna.
  Ne intoarcem in prezent. Mergeam alene razand cu Jin, dar deodata cineva sare pe mine punandu.ma la pamant, la fel facand si cu Jin. Cand imi ridic privirea il vad.
Iulia: Ce faci, Kai? Nu ne.am vazut de mult!
Kai: Cine....Iulia? Cum, cand,de ce?
  Si spunand acestea se ridica de pe mine.
Iulia: Si eu ma bucur sa te vad. Vad ca tot vigilent ai ramas nici nu te am simtit prin apropiere. Cum reusesti?
Kai: Am si eu secretele mele. Nu degeaba am fost promovat.
Iulia: Wow...s.au intamplat multe de cand am plecat.
Kai: Si sunt si mai multe. Dar cine.i asta?
  Si arata cu degetul spre Jin.
Iulia: 1 Poti sa.i dai drumul e prietenul meu si 2 nu e ,,asta,, e printul mostenitor din Regatul de Nord.

Garda ce statea pe Jin s.a ridicat instantaneu si l.a ajutat sa se ridice.
Kai s.a dus spre Jin si a facut o plecaciune.
Kai: Imi pare sincer rau ,Majestatea Ta, de confuzia aceasta.
Jin: E ok...
Kai: Multumesc!
Jin: Dar...
Kai: Dar?
Jin: Fara ,,Majestatea Ta,, poti sa.mi spui Jin.
Kai: Ce m.am speriat. Multumesc inca o data Maje....ă...Jin.
  Toti am pufnit in hohote de ras.
Kai: Bun....deci daca am lamurit asta ce va aduce pe aici? Iulia ai venit sa mi.l prezinti pe iubitul tau?
Iulia: Kai!!!
Kai: Bine,bine,gata scuze.
Iulia: Hai sa mergem.
Kai: Te gandesti la ce ma gandesc eu?
Iulia: Cred ca ma gandesc la ce te gandesti.
Kai: Stiu ca te gandesti la ce ma gandesc.
Jin: Întrecereeee!!!
Si porneste in tromba spre poarta palatului.
Kai,Iulia: Nu.i corect.
  Toti au inceput sa alerge cu zambetul pe buze. Dar nu mai vedeam baiatul acela, a ramas pe undeva,dar nu.mi fac griji.
*perspectiva RM*
Nu.mi vine sa cred ca i.am pierdut erau in fata mea. Offf...cum ii voi gasi in padurea asta. Dar voi mai cauta. Stai! Ce se vede dupa copacul ala , oare sunt ei?
Ma apropii de umbra misterioasa de dupa copac, dar cand ajung acolo nu mai era nimeni. Oare mi s.a parut??? Ma intorc vrand sa o iau spre casa, dar nu apuc sa fac doi pasi ca simt cum cineva sare pe mine, iar apoi negru.

*perspectiva Jimin*

Unde sunt?? Unde au disparut?? Oare unde or fi???
Hey!! Il caut pe Namjoon de cateva ore bune am rascolit toate incaperile din castel....nimic. Offf unde sa.l mai caut? Stai uite.i pe Hoseok si Suga poate ei l.au vazut.

Jimin: Hey. Baieti l.ati vazut pe Namjoon ca il caut de ceva vreme?
Suga: Eu nu l.am vazut.
Hoseok: Nici eu nu l.am vazut.
Jimin: Offf.....
Hoseok: L.ai cautat in biblioteca?
Jimin: Tot...si nimic.
Suga: In camera lui?
Jimin: A fost primul loc in care l.am cautat. Stiti? Il voi mai cauta ne mai vedem paa.
Suga,Hoseok: Paa.
Am plecat spre subsol acolo erau doua camere: una cu vinuri de toate soiurile si cealalta este cu chestii vechi de pe timpul t...tatei.
El a murit in ultimul razboi dintre varcolaci si vampiri cu vreo 5 ani dupa disparitia Biancai. Batalia aceea a fost cea mai sangeroasa lupta tata a fost injunghiat cu un pumnal in piept regina ne.a spus ca nu a avut nici o sansa. E ciudat ca lui ii spun tata si ei regina nu?
Ei bine eram foarte apropiat de tata si a fost un soc extrem cand am aflat ca nu mai este. Pentru toti a fost un soc , eu plangeam in fiecare seara cand coboram la masa si vedeam scaunul din capul mesei gol nu...nu mai sper ca ma intelegeti. Tae s.a inchis 2 saptamani in camera sa si nu a iesit , Jin s.a inchis in el si rar il vedeai sa zambeasca ca inainte  pana azi cand a vazut.o pe Iulia, pentru Suga si Hoseok a fost ca un tata iar nici ei nu s.au simtit prea ok ,iar Namjoon era si el distrus si atunci se taia pe maini, dar cand a aflat Regina s.a oprit.
   Singurul care nu stie de acestea este Jungkook acesta nu s.a nascut vampir, a fost transformat de Suga care era beat e o poveste amuzanta dar o voi spune altadata. Acesta nu a fost niciodata in Lumea Vampirilor. Il vom aduce si pe el dupa ce rezolvam cu Min Hee.
In fine caut printre rafturile gigantice cu sticle si sticle , dar vad o persoana care sta jos cu o sticla in mana. Ma uit mai bine si acea persoana era Tae. Vai sa vezi cei fac. Bautura ii trebuie. Ma duc tiptil prin spatele lui si il sperii.
Jimin: Buuuu!!!!
Tae: Aaaaaaaaaaaaa!
Si scapa sticla pe jos aceasta spargandu.se.
Tae: Esti nebun? De ce m.ai speriat?Era demi sec anul 999. Nu ca o sa.ti fac diploma de nebun. Eu ce fac acum?
Jimin: Eu vad ca stai.
Tae: Ma eu am baut si tu te.ai imbatat.
Jimin: Ca sa nu mai bei.
Tae: Uiti cine e mai mare.
Jimin: Cu un an Taehyung un an. Asa ca nu mai bea.
Tae: Hai mai lasa.ma.
Jimin: Era sa uit l.ai vazut pe Namjoon?
Tae: Namjoon....Namjoon.....Namjoon?
Aaaaaaa......Namjoon. Ăă...a plecat.
Jimin: Unde?
Tae: La ceruri.
Jimin: Du.te ma de aici zi mai repede unde a plecat.
Tae: Nu stiu a plecat pe poarta dupa Jin si Iulia.
Jimin: What? Ăia cand au plecat si ei? Si mai important unde?
Tae: Pai tot la cer.....
Jimin: Taehyung taci! Hai, hai sa te duc in camera ta.
Tae: Bine, dar.....pot sa.mi iau prietenii?
Jimin: Care prieteni?
Atunci Tae a aratat cu degetul spre sticla de vin.
Jimin: NU!
Tae: Ho gata am inteles. Doar nu te enerva.
L.am carat pe Tae pana in camera lui unde l.am trantit pe pat si am iesit pe usa intreptandu.ma spre poarta.
*perspectiva Iulia*
  Am intrat in sala tronului. L.am vazut pe tata stand pe tron si langa el era mama.
Tata: Oooo....lume noua!
Iulia: Si mie imi pare bine sa va vad.
Tata: Da sper ca nu ai venit cu planuri de nunta.
Iulia: De ce crede toata lumea asa ceva? Jin poti sa te prezinti.
Jin: Buna seara, Majestatile Voastre, ma numesc Jin print mostenitor al Regatului de Nord. Si imi face o deosebita placere sa va cunosc.
Tata: Sigur? Nu vrei sa te mariti cu el?
Iulia: Hai tata termino.
Tata: Bine,gata scuze. Si mie imi pare bine sa te cunosc Jin.
Mama: Baiat frumos, politicos, educat....de ce nu te.ai marita cu el?
Iulia: Mama, a terminat tata si incepi tu?

*autor*
Buna! Acest capitol este cam scurt. Imi pare rau pentru ca il fac atat de scurt si imi pare rau si pentru greseli, dar sper sa ma intelegeti sunt a 8 a voi avea examen pestw 2 saptamani si ma stresez extrem de mult. Mie teama ca nu voi face nimic, mie teama ca ma voi bloca dar huuuu nu trebuie sa va incarc pe voi cu grijile mele. Deci nu voi mai posta in aceste 2 saptamani si ceva imi pare extrem de rau, dar nu am de ales.
Multumesc ca imi cititi cartea chiar apreciez mult cea ce faceti.
Imi cer inca o data scuze dar chiar nu am ce face.
Daca voi lua nota mare voi posta 3 capitole consecutive. Va promit asta.
Pana atunci, mult succes celor care au si ei examen.
La revedere!!! Va pup😘😍

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum