capitolul 15

345 23 2
                                    

*perspectiva Iulia*

Dupa ce i.am aratat lui Jin camera l.am lasat sa se acomodeze si am plecat la Namjoon. Cred ca am o presimtire, dar poate ca mi se pare. Poate ca sunt obosita.
In fine. Ajung in fata camerei mele si deschid usa. Inauntru era intuneric ciudat...parca lasasem luminile aprinse. Las usa deschisa si ma indrept spre intrerupator.
Cand sa il aprind aud cum usa se inchide. Am tresarit si nu am mai aprins lumina.
Iulia: E cineva? ....Namjoon?...
Dar nimic...linistea domnea in camera provocandu.mi un gol in stomac.
Dau sa aprind lumina, dar simt cum mana imi este prinsa si cineva ma intoarce si ma lipeste cu spatele de perete. Am inceput sa tip, dar o mana imi este asezata pe gura. Am zis ca pana aici mi.a fost ,deja imi faceam diferite scenarii si ma gandeam cum imi voi face testamentul.
Deodata se aprinde lumina si vad... persoana din fata mea era...Namjoon?....
Iulia: Vrei sa mor de inima?
Si cu acestea fiind spuse il impinge.
Namjoon: Trebuia sa ma revansez cumva.
Iulia: Revansa? Pentru ce?
Namjoon: Nu conteaza. Acum trebuie sa discutam.
Iulia: Despre?
Namjoon: Stii nu vorbesti prea formal.
Iulia: Ar trebui?
Namjoon: Tinand cont ca....
Iulia: Da,da esti print.
Namjoon: Lasa.ma sa termin ce am de spus. Deci....unde ramasesem....a da...tinand cont ca esti printesa.
  Iulia se albise la fata. Nu stia cum sa reactioneze. Asa ca isi lasa privirea in jos si astepta sa fie mustrata.
Namjoon: De ce nu mi.ai spus?
Iulia:...
Namjoon: Stii? Ar trebui sa profiti sa.mi explici cat sunt calm.
Iulia: Eu...
Namjoon: Cine mai stie?
Iulia: Toti din regat plus Jin si acum tu.
Namjoon: Si de ce aflu atat de tarziu? Cand aveai degand sa.mi spui?
Iulia: Nu stiu si imi pare rau ca ai aflat asa, dar nu voiam sa va comportati bine cu mine doar pentru ca sunt printesa. Imi place cum va purtati cu mine nestiind ca sunt printesa si vreau sa ramana asa.
Namjoon: Si celorlalti cand le vei spune?
Iulia: La momentul potrivit...presupun.
Namjoon: Deci sa inteleg ca Min Hee nu stie?
Iulia: Ea nu stie nici ca sunt vampir dapăi ca sunt printesa.
Namjoon: Si nu vrei sa.i spui?
Iulia: Normal ca vreau, dar pana nu stie intreaga situatie voi lasa lucrurile sa mearga de la sine. Oricum daca m.as duce la ea si i.as spune toate astea pe fruntea mea ar scrie ,,OSPICIU,, ...deci nu mersi voi astepta.
Namjoon: Bun....ca am lamurit asta. Acum....
Iulia: Acum...ce?
Namjoon: Hai la culcare.
Iulia: Mda..tu dormi aici, iar eu ma duc sa dorm in alta camera fara comentarii. Acum noapte buna sa visezi frumos.
  Si cu aceste cuvinte Iulia a parasit camera.
In mintea Iuliei
Ar trebui sa o sun pe Min Hee. Nu am vorbit de ceva timp. O sun.
Dupa cateva minute imi raspunde.
Convorbire telefonica
Min Hee: Cum de am onoarea sa fiu apelata de insasi Iulia?
Iulia: Cat sarcasm. In fine, ce faci?
Min Hee: Caut rame.
Iulia: Ce faci? Cauti rame? Pentru?
Min Hee: Dorm Iulia. D-O-R-M. Te.ai uitat cat e ceasul?
Iulia: Nu ,cat e?
Min Hee: E miezul noptii.
Iulia: A da am uitat ca timpul decurge altfel intre cele doua lumi.
Min Hee: Ce ai zis? Cum adica 2 lumi? Iulia ai baut?
Iulia: Ă......ă....nu am baut cu cele 2
lumi ă ca tu...esti in....lumea ta ă acolo si eu sunt aici ăm in lumea mea.
Min Hee: In fine asta suna ciudat, dar nu te interoghez deoarece sunt obosita. Cand te intorci?
Iulia: Nu stiu, mai am cateva lucruri de rezolvat. Tu cum te intelegi cu Jungkook?
Min Hee: E ok.
Iulia: Bun hai ca te las sa dormi. Paa.
Min Hee: Pa.
C.t. incheiata
Dupa ce termin de vorbit cu Min Hee ma indrept spre living unde speram sa.i gasesc pe mama si tata. Si .....acolo erau pe canapea uitandu.se la televizor. Acest moment este unul din rarale momente cand nu au treburi regale sau stiu eu ce.
Iulia: Ce faceti?
Tata: Ne uitam la televizor,tu?
Iulia: Am venit sa vorbim.
Mama:Despre ce?
Iulia: Stiti suspectam ca parintii lui Min Hee erau vampiri si am venit in Lumea Vampirilor ca sa cautam documentele doveditoare.
Tata: Si ce cautati aici? Toate documentele oricarui vampir se afla in Regatul de Nord.
Iulia: Stim, dar am zis sa va vizitez si Namjoon ne.a urmarit si de aici stiti povestea.
Mama: Mda...
Tata: Frumosi printi mai are Regatul de Nord. Ai vazut ce puternic e Jin cum i.a sarit in gat lui JB?
Iulia: Tata esti culmea.
Tata: Da si eu te iubesc.
Mama:Si eu te iubesc.
Iulia: Ce ma fac eu cu voi.!?
Toti am ras am ras dupa mult timp impreuna.
Iulia: Bun...eu ma duc la culcare paaaa.
Mama: Pa scumpo!
Si asa am terminat si ziua de astazi de abia astept ziua urmatoare vom afla despre parintii lui Min Hee.
Chiar vreau sa aflu adevarul si se pare ca nu sunt singura.
Adorm cu gandul la ziua de maine.
A doua zi
Deschid ochii instantaneu cand simt un val rece care ma acopera sar din pat si fug dupa nenorocitul care a aruncat o galeata de apa rece pe mine. Sa vezi ce.i fac cand il prind.
Iulia: Kai...zilele iti sunt numarate.
Spun eu de fapt am tipat pentru a ma asigura ca m.a auzit.
Rasul lui rasuna in tot castelul.
Nu mai puteam si m.am oprit din alergat el era in capatul scarilor. Oricum m.am dus si am luat o galeata de apa si m.am ascuns dupa perete. Am auzit pasi asa ca nu am mai stat pe ganduri si am aruncat cu apa in el. Cand am vazut cine era mi.a picat fata.
Iulia: Tata??? Scuze ..nu am vrut asta era pentru Kai.
Tata nu spunea nimic doar radea.
Tata: Obiceiurile vechi mor greu. Spuse acesta printre rasete.
Kai din capatul scarilor spuse.
Kai: Este foarte adevarat.
Iulia: Vaiii pentru asta ramai fara par.
Si am inceput sa fug dupa el.
Kai: Nuu...lasa parul. Sunt prea frumos...lasa.ma asa.
Iulia: Sa vezi ce frumos te fac cand te prind.
Kai: Daca esti fata cuminte iti iau inghetata.
Iulia: Lasa inghetata si treci incoace.
Acestia s.au alergat prin tot palatul trezindu.i pe toti inclusiv pe Jin si pe Namjoon. Acestia se uitau la noi din tocurile usilor.
Intr.un final l.am prins si i.am facut o baie de.o sa ma tina minte toata viata.
Jin: Iulia nu ar trebui sa plecam?
Iulia: Cat e ora?
Namjoon: E aproape 14:00.
Iulia: Atunci trebuie sa o luam din loc.
Parintii mei ne.au insotit pana la poarta castelului.
Tata: Ne a facut placere sa va cunoastem pe amandoi Jin si Namjoon.
Jin: Si noua ne.a facut placere sa va cunoastem si ne cerem scuze pentru deranj.
Mama: Nu a fost niciun deranj.
Iulia: Bine...noi trebuie sa plecam. Paa.
Tata: Stati asa. Kai si JB conducetii pana la granita.
Si asa am plecat si curand am ajuns la granita.
Kai vine spre mine si ma imbratiseaza.
Kai: Deci...surioara aici drumurile ni se despart.
Iulia: De unde ai mai citit.o si pe asta?
Kai: Hai sa spunem ca eu am scris.o .
Iulia: O voi lasa asa pentru ca nu vreau sa ma cert cu tine acum,fratioare.
Kai: Asta.i fata mea...drum bun, sa te intorci curand.
Iulia: Asa voi face. Pa Kai, pa JB.
JB,Kai:Paaa.

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum