*perspectiva Jimin*
Ajung in bucatarie si ma uit prin jur sa vad daca mai este cineva. Dupa cateva minute il zaresc pe j-hope pe un scaun si privea in gol la bolul cu cereale.
Jimin: Hey, Hoseok! Am vrut sa.si spun ca....
Dar Jimin se opri din vorbit deoarece observa ca Hoseok nu era atent.
Ii trece mana prin fata ochilor de cateva ori dar nimic. Apoi il prinde de umeri si il zgaltaie ,atunci Hoseok isi muta privirea pe el.
Jimin: Bun,acum ca esti atent. Esti pregatit?
Hoseok: Pentru?
Jimin: Plecarea noastra!?
Hoseok: Unde?
Pe fata lui Hoseok s.a asternut confuzia.
Jimin: Acasa, Hoseok....acasa. Nu te.a anuntat nimeni?
Hoseok: Nu, deci explica.
Jimin: Bine iti explic.
Jimin i.a spus toata situatia.
Jimin: O intrebare. Unde sunt restul?
Hoseok: Eu sunt cu tine aici. Pe Jungkook nu l.am vazut de ieri, pe RM l.am carat aseara ,iar Taehyung si Suga s.au dus sa dea o raita.
Jimin: Ok....Ma duc sa.i trezesc si pe restul. Pa!
Hoseok: Pa.*perspectiva RM*
Lumina patrunde printre genele mele facandu.ma sa deschid ochii.
Primul lucru pe care l.am facut a fost sa ma uit daca Iulia este langa mine si era.Am crezut ca am visat.
Apoi m.am uitat la ceas era 6 dimineata, la ora asta cred ca doar Jimin e treaz. Ma intorc spre Iulia. Ma uitam cum doarme,e asa frumoasa! Ce? Ce tot spun, nu are cum sa ma indragos...adica sa o plac o cunosc doar de o zi cred ca e de la tigaia aia. Ma ridic si pornesc spre usa ,dar pe aceasta intra Jimin foarte plictisit.
Jimin: BUNA!!!
RM:Shhhhttttt!.... Mai incet.
Si arunca o privire spre Iulia care inca dormea.
Jimin: Scuze! Esti gata de plecare?
RM: Jimin, parca tu ai luat o tigaie in cap nu eu ,cum sa vii la ora asta sa ma intrebi daca sunt gata daca noi plecam la 10.
Jimin: La 10??? Si eu ce fac pana atunci?
RM: Du.te si dormi.
Jimin:Namjoon!!!
RM: Scuze am uitat!
Jimin: E ok.
Jimin porneste spre usa putin suparat.
RM: Jimin?
Jimin: Da?
RM: Vreau sa.ti dau ceva?
Jimin: Ce?
RM: Dar nu stiu daca iti va placea.
Jimin: Nu conteaza.
RM: Stii asta trebuia sa ti.o dau mai demult.*perspectiva Jimin*
Il vad cum baga mana in buzunar si scoate o hartie pe care mi.o inmaneaza.
RM: Poftim!
Jimin i.a hartia si o privea nedumerit.
Jimin: Ce.i asta? E o bucata de hartie goala.
RM: Asteapta putin.
Deodata hartia a inceput sa prinda culoare. Cand a vazut ce era de fapt picioarele i s.au inmuiat ,iar vorbele nu voiau sa iasa din gura.
Acea hartie goala acum era o poza in ea eram eu ,Jin ,Tae, Namjoon si.....si.....Bianca ,in fata castelului.
Ma uitam atent la fiecare detaliu din poza , nici nu am observat ca o lacrima imi curge pe obraz.
RM: Deci.....Iti place?
Jimin: E cel mai frumos cadou primit ,hyung!!
Acesta ma imbratiseaza frateste dupa plec din camera. Poza punand.o in buzunar.*perspectiva Jungkook*
Ma trezesc cu Min Hee in brate. As vrea sa ma trezesc in fiecare dimineata asa ,dar din pacate nu se stie cand voi mai putea face asta. Ma gandeam cum sa.i spun, oare ma stie sau oare cum sa ma prezint .....daca ii va fi frica de mine???
O multime de intrebari imi treceau prin minte , gandindu.ma la ele nu mai eram atent in jur. Dar un tipat m.a scos din transa. Era Min Hee se trezise. Oare o voi scoate la capat?
*perspectiva Min Hee*Ma trezesc si vad un strain langa mine defapt fata lui imi pare cunoscuta ,dar nu stiu de unde.
Dar oricum nu.l cunosc ,stau in pat cu el ,nu cunosc nici camera asa ca sar din pat si incep sa tip.
In cateva secunde in camera apar inca vreo 4 sau 5 baieti. Iulia era printre ei, aceasta ma prinde de maini si apoi ma imbratiseaza spunandu.mi sa ma calmez.
Dupa cateva minute se indeparteaza si incepe sa vorbeasca.
*perspectiva Iulia*Trebuia sa gasesc rapid o minciuna credibila.
Iulia: Min Hee.....nu.ti aduci aminte nimic??
Min Hee: Nu ! Ar trebui?
Iulia:Poate..in fine ....deci ei sunt niste prieteni de ai mei cu care ne am intalnit in parc,ieri nu stiu daca mai tii minte,iar tie ti s.a facut rau asa ca am venit la ei acasa fiind aproape.
Min Hee: Bun asta inteleg ,dar el?(arata cu degetul spre Jungkook) ce cauta langa mine?
Iulia: Pai...el...era...adica
Jungkook: Iulia a stat cu tine toata noaptea de teama ca ti s.ar putea intampla ceva ,dar ii era greu sa ramana treaza asa ca am spus ca stau eu cu tine ca ea sa se odihneasca.
Ma uitam la Jungkook cum vorbea ma da ce bine joaca teatru baiatul asta!
Min Hee: Sa zicem ca va cred....Pot pleca?
Iulia: Stii eu trebuie sa plec cu baietii asa ca tu vei ramane aici cu Jungkook.
Min Hee: Cu cine?
Iulia: Cu el.
Si arata cu degetul spre Jungkook.
Min Hee: Am...mai bine ma duc acasa.
Iulia: Nu stii sa te duci.
Min Hee: Lasa ca ma descurc.
Iulia:...
CITEȘTI
Dragoste de vampir|| VOL I + II
Vampire,,Acesta scoate un colier din jurul gatului si mi-l pune mie rostind urmatoarele cuvinte ,,Te voi gasi,Min Hee,, si disparu in intunecinea padurii. ,, Citeste cartea ca sa aflii mai multe. Inceputa: 29 aprilie 2020 Finalizata: 8 august 2021 Clasame...