capitolul 5

806 39 1
                                    

*perspectiva Min Hee*

Incerc sa deschid ochii ,dar imi simt ploapele grele. Dupa m.ai multe incercari lumina patrunde prin pupila ,luminandu.i irisul agitat. Atunci cand sesiza ca nu mai este in parc cu Iulia si defapt se afla pe un pat nu a stiu cum sa reactioneze. A sarit din pat ca arsa ,dar atingand podeaua rece cu talpile o durere ingrozitoare de cap o pune l.a pamant. Aceasta se prabuseste la podea si isi inchide ochii. A auzit cum usa se deschide si este trantita de perete ,iar apoi doua maini ferme o iau pe sus. Apoi cade intr-un somn adanc.

*perspectiva Iulia*

Ma trezesc. Ce stai putin.....am dormit?.....Dar eram in parc...cu....cu...Min Hee.Dar unde e Min Hee?
Inabusita in gandurile mele nu am observat ca sunt legata de un scaun cu o sfoara foarte groasa.
Deodata pe usa a intrat.....defapt... au intrat....1..2...3......6 baieti cu niste expresii ale fetelor de nedescris.
Unul dintre ei se apropie de mine imi da banda imensa de pe gura. Vazand acest lucru incep sa intreb:
Iulia:Cine sunteti? Ce vreti de la mine? Unde e prietena mea? Unde e Min Hee...???

  Pe neasteptate imi raspunde cel care mi.a dat banda de la gura(necunoscut il notez cu N)
N: Noi suntem BTS si avem ceva de vorbit cu tine.
Iulia:Ummm.....momentan nu pot vorbi cu voi trebuie sa vorbesc cu prietena mea ,Min Hee deci ma lasa.ti sa plec?
N:Stai sa ma gandesc..........Nu! Nu pleci pana nu ne spui ce treaba ai tu cu Min Hee!
Iulia: Cum adica ce treaba am? Si chiar si asa ce va intereseaza pe voi? Si apropo nici nu va cunosc deci.....
N: Asta se poate aranja. Eu sunt Naojoon dar spune.mi RM,el e J-hope,Suga,Jimin,Taehyung si Junkook.

     Si a aratat cu degetul spre fiecare rostindu-le numele. Apoi a spus:
RM: Pe tine cum te cheama?
Iulia: I..iulia....
RM: Frumos nume..... Acum ca ne cunosti spune.ne ce treaba ai cu ea?
Iulia: De ce sa.ti spun?
RM: Nu stiu.....poate...pentru ca stim ca esti....vampir?

   Ochi Iuliei se marisera ajungand cat cepele.
Iulia: Cum? D-de....unde?
RM:Oare? Cum poti recunoaste un vampir? Pe bune?
Iulia: Adica....si voi sunteti...
Toti: Da....
RM: Defapt aproape toti, Junkook nu este vampir complet inca nu a baut sange si na intelegi...
Iulia: Da....deci m.ai stau mult asa?

Aceasta arata spre corpul ei care era legat bine cu sfoara.
RM: Inca o intrebare si te dezleg,dar trebuie sa.mi raspunzi sincer....
Iulia:Ok,dăi drumul.
RM:Ai transformat-o pe Min Hee?
Iulia: Nu,doamne,cum sa fac asa ceva ,dar nu va temeti sunt vampir complet.Acum ma dezlegati?
    RM se indrepta spre Iulia pentru a o dezlega ,dar de la etaj se auzi o bubuitura asta facandu-l sa dea inapoi. Isi trimite priviri cu Jungkook...oare Jungkook il chema?...Da ,da Junkook.
Acesta iese in graba din camera ,iar eu raman singura cu 6 baieti...pardon,vampiri completi....in camera.
Iulia sparge tacerea.
Iulia: Deci.... ce treaba aveti voi cu Min Hee?
Unul dintre cei din spatele lui RM ,era Jimin spune
Jimin : E o poveste lunga.
Si cu aceste vorbe Jimin paraseste incaperea.

*perspectiva Jungkook*

Urc grabit scarile pana in camera mea, acolo este Min Hee. Daca as putea sa.i spun tot,dar nu pot trebuie sa las lucrurile sa decurga de la sine.
Apas clanta usii cu ezitare,dar cand vad ca Min Hee este intinsa pe podea am crezut ca fac infarct. Inima mea o luase la galop nevrând sa se revina la normal. Acum stau in genunchi langa ea,o trag pe genunchii mei capul tinandu-l usor in maini. As fi putut sta asa ore in sir sa o privesc,dar trebuie sa fac ce e bine, nu?

Am ridicat-o ,era atat de usoara, dar am pus-o usor pe pat. Cand am lasat-o am observat colierul de la gat ,care a inceput sa straluceasca ,atunci am zambit bland la chipul adormit de langa mine. Si mi-am luat colierul meu de la gat care era identic cu cel pe care i l.am dat. Ups......nu trebuia sa spun asta...uita.ti tot....bine....bine va spun ,dar ramane secretul nostru. Eu sunt cel pe care l.a visat Min Hee,eu i.am dat colierul si tot eu am salvat-o. De ce ?...Ei bine, i.am dat colierul ca sa o pot gasi acesta fiind conectat cu colierul meu.       
Stiu tot despre Min Hee , obisnuiam sa stau sa o privesc de la fereastra noaptea cand dormea,in ultima vreme fratii mei hyungs m.au oprit spunand ca e necesar sa nu ma duc. Ce prostie. Dar ma bucur ca este aici acum o pot proteja mai bine . Deci deja am spus prea multe.
Ma pun langa Min Hee in pat si adorm cu zambetul pe buze.

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum