capitolul 4

875 60 3
                                    

*perspectiva Iulia*

  O ascult de minute bune cum imi povesteste ,dar nu.mi vine sa cred ce aud. Asta suna supranatural ,oare si.a cumparat singura colierul ca sa ma faca sa cred in vampiri?
Nu.....ea nu ar face asa ceva niciodata. Sper ca acest mister sa se sfarseasca odata deoarece ii deterioreaza si mai mult starea psihica.

Intre timp , lui Min Hee ii suna telefonul pe fundalul soneriei era melodia ,,Not today,, de BTS. Fata asta asculta numai BTS.
BTS in sus,BTS in jos,BTS in stanga,BTS in dreapta.......BTS si BTS.
Nu ca eu nu le-as asculta melodiile ,dar ea e mai obsedata ca mine.
Min Hee: Iulia, de cate ori sa-ti spun ca nu sunt obsedata de ei!!
Iulia: Ups........am zis cu voce tare?
Min Hee: Aproape ai tipat!
Iulia: Sorry!
Min Hee: Acum suntem mari englezoaice ĂĂĂ!?
Iulia: Ce-ai patit de esti asa nervoasa???
Min Hee: Nimic!
Iulia: Ti-am mai spus ca nu stii sa minti?
Min Hee: Offf.....Bine. Uite ce e , ma suna de cateva zile un numar necunoscut ,dar nu i-am raspuns, dar acum cand esti tu aici nu m-am mai uitat cine e si am raspuns.Si......
Iulia: Si????
Min Hee: Si a zis ca vrea sa ne intalnim in parc.
Iulia: In niciun caz nu te duci!!!
Min Hee: Dar,stie tot despre mine inclusiv ce am visat !!
Iulia: Dar cum????
Min Hee: Nu stiu ,dar trebuie sa aflu.
Iulia: Bine.....dar vin si eu cu tine.
Min Hee: Dar.....
Iulia: Nici un dar . Cand mergem?
Min Hee: Esti sigura?
Iulia: 100%
Min Hee:Bine....pai atunci haide.
Iulia: Unde?
Min Hee: In parc asa a spus la telefon.

Cele doua au iesit din casa ,dar Min Hee s.a oprit in dreptul trecerii de pietoni.
Iulia: S.a intamplat ceva?De ce te.ai oprit?
Min Hee: Iulia......ma bucur ca esti prietena mea!!!
Iulia: Awwwww!!!!

Fetele s.au imbratisat si au pornit spre parc.
Ajunse acolo au vazut ca parcul e pustiu.
Iulia: La ora asta parcul trebuia sa fie plin.
Min Hee: Ciudat......Hai sa stam pe banca aceea!
Iulia:Ok.
 
*perspectiva Min Hee*

Ne.am pus pe banca si din lipsa de ocupatie am inceput sa butonam telefoanele,dar pe ecran imi apare o stire noua. Imi pun mana la gura dupa ce am citit facand-o pe Iulia sa tresara si sa se uite in telefonul meu.

*perspwctiva Iulia*

Am inceput sa citesc cu voce tare:
,,In parcul central , se inregistreaza niste fenomene paranormale , un exemplu bun a fost un hot de buzunare care a fost brusc ridicat cu piciorele in ......aer. Lucrurile furate cazand din buzunarele sale........,,
Iulia : Trebuie sa plecam de aici!!
Dupa acestea o trag pe Min Hee de mana pana la iesirea din parc. Acolo ne oprim sa ne tragem rasuflarea. Cand ma uit la locul unde era Min Hee aceasta disparu.
Iulia: Min Hee ??? Min Hee!!!! Unde esti?Min Hee......
Dar nu apuc sa termin de spus ca totul se face negru.

*perspectiva Min Hee*

Fugeam din spatele Iuliei. Ajungand aproape de un copac simt cum sunt pusa la pamant. Neavand timp sa reactionez sau macar sa strig deoarece un baiat brunet care semana cu cel pe care il visasem ,dar nu era el,imi spune o bucata de materia la gura. Apoi negru,negru peste tot.


Multumesc celor 2 ochisori care imi citesc carte.
Sunt foarte bucuroasa sa stiu ca cuiva ii place ce scriu. Oricum multumesc si celor care nu citesc poate cu timpul voi ajunge si pe placul lor.
Daca am facut greseli de gramatica imi cer un mare ,,SORRY!,, si Iulia isi cere😂😂.
Multumesc din nou , bye.

Dragoste de vampir|| VOL I + IIUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum