Mám pro vás překvapení!!

21 2 1
                                    

Zdravím všechny svoje milé čtenáře, kteří jistě netrpělivě čekají na další kapitolu mého příběhu a já nic nepřidala už dobré čtyři měsíce. Za to se Vám neskutečně moc omlouvám, ale má to své důvody, které Vám právě teď sdělím. 

Po napsání poslední kapitoly se mi toho začalo ve škole příliš moc hromadit a já na nic jiného, než na svoje vzdělání v podstatě nemyslela. V listopadu jsem však pocítila zvláštní touhu... touhu něco napsat... ne však jenom kapitolu k mému příběhu, ale celou knihu. Ne tak ledajakou. 

Jeden z mých obrovských snů je napsat knihu a vydat ji. A víte co? Přesně k tomuto se právě chystám. 

Vzala jsem první knihu tohoto příběhu, přejmenovala postavy (pár jich také bohužel musela ubrat, protože jich bylo tak strašně moc, že by se v tom čtenář nevyznal), upravila děj tak, aby dával smysl a logiku (je v podstatě stejný, ale zkvalitněný) a přepisuju ho. 

Jsem proto ráda, že Vám můžu oznámit, že pracuju na projektu VYDÁNÍ KNIHY! Knihy, kterou tak moc milujete a skutečně spisovatelsky upravenou. Jestli to vyjde budu nejšťastnější člověk pod sluncem a splním si svůj sen. 

Stále ještě pracuju na procesu psaní a korekce a nakladatelství mám v plánu oslovit, až po kompletním dopsání (pochopitelně). Může to vyjít, ale taky nemusí. Pokud by to však nevyšlo, nemusíte se bát, na sto procent to jinak zveřejním tady, protože podle mě si to zaslouží uznání od druhých lidí. Neuvěřitelně se mi líbí upravená verze a jsem na ní opravdu hrdá, takže tak či tak budu chtít, aby se to dostalo mezi lidi. 

Co se týká tohoto příběhu,... až onu knihu napíšu, vrhnu se na tuto. V případě, že to vyjde, chci vydat i tuto (samozřejmě také upravenou), jelikož konec té první je stejně otevřený jako původní knihy tady na Wattpadu. Takže se nemusíte bát, že by tento příběh zůstal nedopsaný... protože na sto procent nezůstane, jen se mu teď úplně nevěnuji. 

Sama doufám, že to vyjde, splnil by se mi obrovský sen. Budu moc ráda pokud za rok (nebo možná za půl roku,... kdo ví) byste mohli držet tento dramatický příběh v papírové nebo deskové podobě, kde je napsaný název a pod tím moje jméno. 

O tom, jak postupuju, Vás budu průběžně informovat.

Děkuji Vám za podporu, bez Vás bych tohle odhodlání v sobě nikdy nenašla!

Pozměněná jména postav v knize:

Lisa Cimorelli = Lexi Calnanová

Louis Tomlinson = Lucas Taylor

Harry Styles = Caleb Summers

Niall Horan = Nolen Hayden

Liam Payne a Zayn Malik (které jsem spojila do jedné postavy :D) = Brandon Myles

Christina Cimorelli = Mackenzie Calnanová

Lauren Cimorelli = Stephanie Calnanová

Dani Cimorelli = Ashley Calnanová

Perrie Edwards = Paisley Jamesová

Amy, Katherine a ostatní členky Little Mix jsem bohužel musela odebrat :(

PS: Líbí se Vám mnou vymyšlená jména, která budou v knize zastupovat jednotlivé postavy?

Love you guys <3

Gabča :*


Láska je potřeba (Louis Tomlinson FF) - Book 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat