Lidi,... malé upozornění na začátek... pokud nemáte žaludek na detailní sexuální scény, tak tuto kapitolu radši přeskočte, jelikož je to flashback předešlé noci z Louiho pohledu... Vím, že jsem říkala, že budou příští kapitoly žhavější,... ale nečekala jsem, že se tak rozjedu. Přímo sex tam sice neprobíhá (nebojte se, to nás taky čeká... jen abyste se měli na co těšit :D), ale... řekněme, že to nemá od toho daleko. Abych pravdu řekla, jsem trochu nervózní z toho, jaké z toho budete mít dojmy. Je mi to trapný, ale... můžete mi prosím napsat svůj názor? Děkuji.
Užijte si dnešní kapitolu, vy perverzáci :3
***
Louis
„To nemyslíš vážně, viď?" zeptala se mě Lis, když jsem jí táhl po schodech do mého hotelového pokoje.
„Co jako?"
„No, to, že si mě fakt vezmeš do své postele v hotelovým pokoji." V jejím hlase jsem uslyšel vážný tón okořeněný jemnou špetkou humoru.
„Myslel jsem, že už mě znáš dost na to, abys poznala, kdy si dělám srandu a kdy jsem naprosto smrtelně vážný." odpověděl jsem a pokračoval. „Nedělal jsem si srandu, když jsem říkal, že nebudu v jednom domě s tvými sestrami."
Neušel mi její zamračený výraz. Ale usmívala se. „Co máš v plánu?"
Pomilovat se s tebou. To je to jediné po čem momentálně toužím.
Zalapal jsem po dechu, když jsem si uvědomil, že jsem to právě málem řekl nahlas. Jen taktak jsem se včas zarazil. Obzvlášť dnes jsem si ale opravdu nemohl pomoct.
Lis byla dnes v ráži... a mě se to neuvěřitelně líbilo. Zbožňoval jsem tohle její já, kdy je šťastná, usměvavá a hlavně má neskutečně prořízlou pusu. Občas vážně měla chvilky, kdy se chovala jako mazlivé nevinné koťátko, ale když vystrčila drápky, tak to byl teprve pohled. Ráda se hádala, drze odsekávala a to, co mě na ní nejvíc rajcovalo, byla její hravost. A když byla hravá, velmi snadno to přenesla i na mě a vždycky to končilo divokým muchlováním v posteli... ale nic víc. Nezmínila se o tom, že už by byla připravená. Ale... dnes asi překročím hranice.
Nemám v plánu se dnes hlídat, zajdu tak daleko, jak to jen půjde. Dokud si ona sama neřekne, že chce přestat. A s její hravou náladou a neuvěřitelně ohromným sexuálním napětím, které dnes mezi námi panovalo, si jsem jistý, že určitě několik met přeskočíme. Nemohl jsem se dočkat až prozkoumám náš sexuální svět hlouběji, než doposud.
Netěšil jsem se z toho jenom já, ale i můj malý kamarád dole. Za celý večer ten zmetek nechtěl lehnout, od té doby, co mi Lis v klubu seděla na klíně a svým zadečkem se provokativně o něj otírala, stál v pozoru, jako stožár. Kalhoty mi byly tak neuvěřitelně těsné, že jsem málem nemohl ani normálně chodit.
„To brzy uvidíš..." odpověděl jsem jí tím nejsvůdnějším šeptem, jaký jsem ze sebe dokázal vyplodit. Vteřinu na to jsem vytáhl kartu, přiložil ji ke klice a dveře od mého pokoje se otevřely. Společně jsme vstoupili do luxusního apartmá. Taky jsme byli ubytovaní v pětihvězdičkovém hotelu... což mi na jednu noc přijde opravdu přehnané.
„Takový luxus?" zeptala se Lis překvapeně. „Jenom na jednu noc? A k čemu to vůbec je? Vždyť zítra ráno stejně zase odjíždíte."
„Myslíš, že to management zajímá?" zeptal jsem se jí sarkastickým tónem.
Ona na svůj obličej okamžitě nasadila chápavý výraz a přikývla. „Jasně... ty manipulativní krysy, které se na vás přiživují."
ČTEŠ
Láska je potřeba (Louis Tomlinson FF) - Book 2
FanfictionDruhý díl z fanfikční série Láska je..., kde je hlavní charakter slavný zpěvák Louis Tomlinson a zpěvačka, která se společně se svými sestrami proslavila přes YouTube, Lisa Cimorelli... I přes všechny složité překážky se Lisa dala se svou tajnou lás...