Varování: V této kapitole se vyskytují podrobně popsané sexuální scény. Pokud jste slabší povahy a nemáte tyto scény zrovna v lásce, nedoporučuji číst :D
Byli jste varováni...
A vy, co se rozhodnete si kapitolu přečíst, Vám přeji příjemné čtení, vy perverzáci :3
***
Už ve svém raném věku jsem se zapřísahala, že si svůj první sex prodělám až po svatbě s tím pravým. Vedla nás k tomu naše křesťanská víra. Nám všem to připadalo jako dobrý nápad, přece jenom všechno to čekání by opravdu stálo za to. Jenže já jsem si nedávno uvědomila, že k tomuto kroku stačí nepřekonatelná důvěra a láska k tomu, koho z celého srdce milujete.
Někdo by se se mnou mohl hádat a říct, že sex není přece žádná věda, ale pro mě ano. Pro mě to věda byla. Neskutečná. Pro mě první milování znamenalo neskutečně moc. Znamenalo by to se otevřít svému milovanému člověku a odhalit mu to nejsoukromější, co vlastníte. On by pak byl jediným člověkem na světě, který vás z této stránky zná. A v této chvíli jsem byla ochotná se mu naprosto odevzdat... ukázat mu svou odhalenou lásku a darovat mu svoje doteď neposkvrněné panenství. Protože on mi za to stál. O tom jsem se přesvědčila už dávno.
Miluju ho a chystala jsem se mu dát svolení s tomu, aby si mě úplně celou vzal. Chystala jsem se kompletně porušit svou přísahu.
Na mém prsteníčku své pravé ruky stále vysedával prsten, který tomuto obrovskému kroku celou dobu bránil. Namáhavě mezi Louiho polibky v oblasti mého ucha jsem ohnula obě ruce v předloktí před sebe a tak, aby to dobře viděl, jsem si prsty své levé ruky sundala ten šperk, který vyjadřoval puritánství, z prsteníčku.
Louis se ve své činnosti zastavil a uslyšela jsem, že sotva popadá dech. „Co to děláš?" zeptal se. Věděl, jak moc pro mě ten prsten znamená. Když jsem se mu odhodlaně podívala do očí, nevím co se mu v nich zračilo víc. Překvapení, nebo nadšení? Každopádně tam bylo obojí a já mu musela poskytnout vysvětlení, proč jsem se pro tento čin rozhodla.
„Louisi,... poslední půlrok se pro mě stal tím nejlepším v mém životě a hlavně kvůli tomu, že jsi mě doprovázel a... ukázal mi, jaké to je po někom toužit." Ucítila jsem, jak se mi do tváří nahrnulo horko. O těchto věcech se mi nemluvilo lehce. „Při každé intimní chvíli, kterou jsme spolu sdíleli, se ve mně probudila touha, ale nikdy... opakuju, NIKDY nebyla tak silná jako v tento okamžik. Věděla jsem, že tomu jednou podlehnu a dřív nebo později se ti odevzdám. A... ten okamžik nastal právě teď." Krátce jsem se odmlčela.
Louisův výraz se nezměnil a ani nic neřekl, proto jsem pokračovala dál. „Lou, chci tě." vyřkla jsem větu, která měla změnit úplně všechno. „Vím jistě, že jsi ten jediný, ke komu jsem tohle kdy cítila a jsi také jediný, kdo si zaslouží znát tuto stránku mé osobnosti. Miluju tě tak neuvěřitelně moc a vím, že tohoto činu nikdy nebudu litovat. Jsem připravená porušit svou přísahu." Moje paže ho poté objaly kolem krku a toužebně jsem ho začala líbat na rty.
On se však téměř hned odtrhnul. „Lis, já... já jsem... do háje! Jazyk se mi zamotává tak moc, že ani nevím, co říkám." Nebudu lhát, jeho malý monolog mě vyděsil. Vždycky mi vyjadřoval a dával mi najevo, jak moc mě chce, a jak se chce se mnou milovat. Copak... změnil názor?
„Ty mě nechceš?" zeptala jsem se tak, aby mi z hlasu nešel zřetelně poznat vyděšený tón, ačkoliv jsem v tom šeredně selhala. Louis nejdříve vyvalil svoje oči, ale jeho šokovaný výraz se poté změnil v malý zmatený smích a svými dlaněmi mě začal hladit po pažích.
ČTEŠ
Láska je potřeba (Louis Tomlinson FF) - Book 2
FanfictionDruhý díl z fanfikční série Láska je..., kde je hlavní charakter slavný zpěvák Louis Tomlinson a zpěvačka, která se společně se svými sestrami proslavila přes YouTube, Lisa Cimorelli... I přes všechny složité překážky se Lisa dala se svou tajnou lás...