"Y/n, laat Peter zijn logeerkamer zien" zei Tony, "Oké pap" zei ik kort. Ik keek naar Peter, "Volg mij" zei ik, hij knikte en liep achter mij aan de trap op. We liepen naar de kamer vlak naast de mijne, ik deed de deur open en stapte de kamer in. "wow, dit is een coole logeerkamer" zei Peter, hij liep naar het bed en ging erop zitten. "Ik ben blij dat je deze kamer tof vind" lachte ik. "Ik ga mijn rugzak snel op mijn kamer leggen" zei ik, "oké is goed" zei Peter. Ik liep de kamer uit en liep richting mijn kamer. Ik deed mijn deur open en wou mijn boekentas neerzetten bij mijn bureau, maar ik had het gevoel dat ik werd aangekeken. Ik bleef even staan en keek om me heen om te zien of er iemand was, maar natuurlijk was er niemand, waarom zou er ook iemand in mijn kamer zijn. Ik zette mijn rugzak neer en liep terug mijn kamer uit.
Ik klopte op Peter zijn deur, "mag ik terug binnenkomen?" vroeg ik. "ja kom maar" hoorde ik hem zeggen. Ik wou de deur opendoen maar dat deed Peter al voor mij, ik lachte en liep langs hem door, de logeerkamer in. "Heb je nog iets nodig of is alles in deze kamer genoeg?" vroeg ik, "uhm, misschien nog een handdoek zodat ik straks kan gaan douchen" antwoorde hij. "Oké ik ga er een halen, ik ben direct terug" zei ik. Ik liep de kamer weer uit en liep naar mijn badkamer en pakte daar een handdoek uit de kast. Ik had weer het gevoel dat ik aangekeken werd maar negeerde het gewoon. Ik liep terug naar Peter zijn kamer, maar ineens kreeg ik het heel koud en werd alles zwart voor mijn ogen.
"Y/n kom hier nu!" hoorde ik een vrouw roepen. ik draaide me om en zag een lange, slanke vrouw met lang zwart haar in de deuropening staan. Ik schrok mij een beetje en keek dan de vrouw vragend aan. "Kom zeg ik je!" zei ze dreigend. Ik liep naar de vrouw toe en zei trok mij aan mijn arm mee. We liepen een donkere trap af en liepen dan een donkere gang in. "Hier slaap jij vannacht" zei de vrouw streng, ze duwde mij een donkere kamer in en ik viel op mijn knieën. Ik draaide mij om om te zien of de vrouw er nog steeds was, maar in plaats van de vrouw zag ik nu de deur voor mijn neus dichtslagen. Ik kroop bang in een hoekje weg en voelde mij weer aangestaard maar zag helemaal niemand want het was te donker.
"Y/n, Y/n, word wakker" hoorde ik iemand roepen, ik probeerde mijn ogen open te doen maar het lukte niet. "Y/n, word wakker alsjeblieft!" hoorde ik weer iemand roepen, maar ik kon niet goed horen wie het was. Ik voelde mij door elkaar geschud worden en probeerde dan weer mijn ogen open te doen maar het lukte weer niet. "Stark, Stark!! y/n is flauwgevallen, ik krijg haar niet wakker" hoorde ik de stem in paniek roepen. Nu herkende ik de stem, het was Peter. Ik hoorde steeds beter maar kreeg mijn ogen nog steeds niet open. ik hoorde voetstappen gehaast op mij aflopen. "Y/n, hoor je mij?" hoorde ik Tony vragen, ik wou antwoorden maar dat lukte ook niet. Ik voelde hoe ik opgepakt werd en neergelegd werd op een bed. Ineens hoorde ik weer niets meer.
Ik werd wakker en probeerde recht te zitten maar werd tegengehouden, "Rustig aan y/n je bent net flauwgevallen, blijf nog even liggen" zei Peter, Na een tijdje gewoon naar elkaar te staren zonder iets te zeggen stond hij op, "Ik ga even tegen Tony zeggen dat je wakker bent, blijf hier" zei hij. Toen hij nog maar net de deur uit was ging ik weer recht zitten en keek om mij heen. "Ik had net weer een nachtmerrie maar dan tijdens dat ik flauwgevallen was. Zouden ze een betekenis hebben?" vroeg ik mezelf af. Ik had niet veel tijd om na te denken want Peter kwam mijn kamer weer binnen gevolgd door Tony. "Hey Y/n, gaat het al wat beter?" vroeg Tony, "ja, het gaat al weer een beetje" zei ik. "Hier is een glaasje water" zei hij. "dankje" zei ik en ik nam het glas aan en dronk er kleine slokjes van van. "Wat is er daarnet gebeurt?" vroeg Tony. Ik legde uit wat er was gebeurt en zei ook dat ik vaker nachtmerries had met diezelfde vrouw. Tony knikte en toen was het even stil. "Heb je honger?" vroeg hij dan om van onderwerp te veranderen. "ja best wel" antwoorde ik. Tony hielp mij recht en we liepen met zen allen naar beneden.
"Waar is mam?" vroeg ik toen ik beneden kwam en zag dat ze er niet was, "Ze is even een paar zakelijke dingen aan het regelen voor mij" antwoorde Tony. "Wat eten we?" vroeg Peter dan. "We eten pizza" zei Tony, "ze moeten er elk moment zijn". "Wie moet er zijn" vroeg Peter verward, "De pizza's" zei ik en ik lachte even, daardoor schoot Peter ook in de lach. De liftdeur ging open en Pepper liep naar buiten, "hoi mam" zei ik. "hoi y/n, ik heb de pizza's meegenomen, ik kwam de pizzaman beneden tegen" zei Pepper met een klein lachje. "Oh bedankt Pepper" zei Tony en hij gaf haar een kus. We gingen alle 4 aan tafel zitten en pakte elk een stukje pizza.
Toen ik en Peter klaar waren met eten gingen we naar boven, "wat wil je doen?" vroeg ik, "maakt mij niet echt uit" antwoorde Peter. "Wat dacht je van een film?" vroeg ik dan terug, "klinkt goed, welke film?" vroeg hij dan. "Wat dacht je van Lion king" vroeg ik, "ja is goed" zei hij. Ik startte de film op en we gingen samen in de zetel zitten die iets verder dan mijn bed stond. Toen we ongeveer in het midden van de film zaten voelde ik mijn ogen al zwaarder worden en niet veel later viel ik in slaap.
JE LEEST
The Secret Child
FanfictionDit verhaal gaat over y/n (your name) die haar eigen verleden niet meer kent. Maar ze is anders dan anderen. Ze heeft voortdurend dezelfde nachtmerries en weet niet wat het betekent, ze wilt antwoorden. Ze wilt gewoon weten wie ze is. Ook krijgt ze...