De volgende ochtend werd ik wakker door Peter, die ineens naast mij stond te roepen, "y/n! y/n! wakker worden, we gaan straks al vertrekken" zei hij veel te hyperactief. "Doe rustig Pete, ik ben pas wakker" zei ik een beetje geïrriteerd. Ik draaide mij om en trok het deken tot over mijn hoofd. "Y/n, niet terug gaan slapen" zei Peter. "Ik wil nog even blijven liggen" zei ik, "nee ik ken jou, jij valt gewoon weer in slaap" zei Peter. "Oké dat is wel waar" zei ik, we moesten allebei lachen. "Kom Y/n, Pepper heeft pannenkoeken gemaakt" zei Peter blij. "Ik ben wakker" zei ik, en sprong uit mijn bed. We moesten allebei lachen en we liepen zo snel mogelijk naar de keuken.
"Goeiemorgen Y/n" zei Steve, die er blijkbaar al was, "goeiemorgen Steve" zei ik terug, "wie is er allemaal al?". "Ik en Bucky" zei Steve, "ow oké". "Y/n de pannenkoeken worden koud" zei Peter. Ik liep snel naar de tafel en ging zitten. Ik pakte een pannenkoek voordat Peter ze allemaal had opgegeten en smeerde er speculoospasta op. Ik en Peter aten alle pannenkoeken op en gingen dan ons omkleden. Ik liep mijn kamer in en Peter volgde mij, "Peter ik ga me omkleden ga even weg" zei ik. "ow sorry" zei hij en hij ging de kamer weer uit. Ik deed een pastel roze trui aan en een zwarte joggingbroek. Dat is lekker comfortabel voor onderweg. Toen ik klaar was pakte ik mijn valies en ging daarmee naar de gang. Daar stond Peter te wachten, "Ga je je niet omkleden?" vroeg ik. "Nee, ik hou deze kleren van gisteren wel gewoon aan" antwoorde hij. "Oké maar pak dan wel al je valies we gaan ze al bij de auto's zetten, dan moet dat straks niet meer" zei ik. Peter knikte en hij liep zijn kamer in en twee seconden later was hij al terug met zijn valies. "Wow we gaan maar voor een weekend weg he" zei ik, toen ik zag hoe groot Peter zijn valies was. We moesten allebei lachen, "zorg ervoor dat je niet van de trap valt" zei ik, "Moet jij zeggen" antwoorde hij. We liepen de trappen af tot bij de garage en daar zette we onze valiezen neer. Dan liepen we terug naar boven en we zagen dat Nat, Clint en Bruce er nu ook waren. De enige die nu nog moesten komen waren Thor en Loki. "Hi Y/n en Peter" zei Natasha. "Hi" zeiden ik en Peter tegelijk. "Moeten we anders misschien helpen met jullie spullen?" bood ik aan. "Nee, dat hoeft niet, wij gaan gewoon met ons drie in de auto dus onze spullen liggen daar nog" antwoorde Nat. "Met wie rijd ik mee?" vroeg Peter, "Ik zal vragen of je mee met ons mag" zei ik. Ik liep naar de keuken waar mijn vader nog koffie zat te drinken. "Mag Peter mee in onze auto?" vroeg ik, "Ja, dat was het plan" zei Tony. Ik liep terug naar Peter en vertelde het hem.
Na nog een tijdje gewacht te hebben waren Thor en Loki er ook, een beetje te laat maar dat maakt niet uit. "Hoi Thor" zei ik, "hey y/n, dit is Loki". Loki lachte even, "Jij bent zeker Y/n, het meisje dat Mjölnir waardig is" zei hij. "Ja dat ben ik" zei ik een beetje verlegen. "Mijn broer heeft veel over je verteld" zei Loki. Ik moest een beetje blozen. "Y/n! Peter! kom naar de auto we gaan vertrekken" riep Tony. Ik en Peter liepen de trap af, naar de garage. En de rest liep de deur weer uit, om naar hun auto's te gaan. Tony had de valiezen al in de auto gezet dus ik en Peter stapte in. "Iedereen klaar voor de vakantie?" vroeg Tony enthousiast, "Ja!!!" riepen ik en Peter blij. Tony startte de auto en reed de garage uit, naar de andere die al aan het wachten waren. We reden voorbij iedereen zodat wij voorop konden en iedereen ons kon volgen naar onze bestemming. Tijdens de rit speelde ik en Peter van alle spelletjes zoals, ik zie ik zie wat jij niet ziet, en woordenslang. "ik zie, ik zie wat jij niet ziet en het is groen" zei ik, "het gras?" probeerde hij, "nee", "de bomen?", "nope", "ow de groene lijn van de gps" zei hij, "ja juist" zei ik. "Hoe lang nog eigenlijk?" vroeg ik, "Nog 2 uur y/n" zei Tony. Na nog een tijdje verder te spelen stopte we en keek ik gewoon een beetje uit het raam.
Na een tijd keek ik naar Peter om te zien wat hij deed en zag dat hij in slaap gevallen was. "hij is echt schattig als hij slaapt" dacht ik. Ik draaide mij weer richting het raam en keek weer verder naar buiten.
JE LEEST
The Secret Child
FanfictionDit verhaal gaat over y/n (your name) die haar eigen verleden niet meer kent. Maar ze is anders dan anderen. Ze heeft voortdurend dezelfde nachtmerries en weet niet wat het betekent, ze wilt antwoorden. Ze wilt gewoon weten wie ze is. Ook krijgt ze...