Ik had geen zin om lang te wandelen dus stak ik mijn hand uit en wachtte op Mjölnir. De hamer kwam na enkele seconden in mijn hand, ik draaide er wild mee in het rond en vloog ermee naar huis. Eenmaal aangekomen liep ik meteen naar de living waar mijn mama meestal zat. "Y/n!! ik ben zo blij om je te zien", zei mama blij. "Ik ben ook blij om jou te zien", zei ik. "Tony zei dat je in het vakantie huis was omdat Banner daar je wonden heeft moeten verzorgen", zei ze bezorgt. "uhm ja, maar ik ben beter en ik wou naar huis". "Is alles oké?", vroeg ze, "ja ja, ik ben gewoon een beetje moe", zei ik, "ga dan maar slapen, het is al redelijk laat". Ik gaf haar nog een knuffel zei slaapwel en liep naar mijn kamer. "Wow het is hier echt veranderd", merkte ik op. Ik had een nieuw tweepersoonsbed, een nieuwe boekenkast, kleerkast, de muren waren opnieuw geverfd en ik had een nieuw raam met een zetel. Ik ging op de vensterbank zitten en keek naar buiten.
Ik werd net wakker. Mijn rug deed pijn van hele nacht tegen het raam te slapen. Ik ben gisterenochtend pas geopereerd, maar ik besloot om vandaag naar school te gaan. Pete zal vast ongerust zijn, ik was 3 dagen afwezig en heb niks gestuurd. Ik sprong recht en liep naar de badkamer. Ik keek naar de klok, ik had nog maar vijf minuten om de schoolbus te halen. Ik poetste mijn tanden als een gek en liep dan zo snel als ik kon naar beneden. "Dag mam, ik ga naar school", riep ik nog toen ik de deur uitliep. De bus was er net ik stapte op en ging zitten. Na ongeveer twintig minuutjes was ik op school. Ik stapte af en besefte dat ik mijn rugzak thuis vergeten was, maar dat maakt mij niet uit, ik kan wel op een papier noteren. Ik liep naar Peter zijn Locker in de hoop dat hij daar was, maar ik zag enkel Ned. "Hey Ned, heb je Pete gezien?", vroeg ik, "nee, ik zocht hem ook", zei hij. De bel ging dus ik ging naar de les, daar was Pete ook niet. Ik vroeg me echt af waar hij was.
Na een lange voormiddag was het eindelijk middagpauze. Ik ging naar mijn Locker om even een paar spullen weg te leggen, of dat wou ik toch doen. Ik liet al mijn spullen op de grond vallen. Ik zag Peter met Mj kussen. "WTF PETE", riep ik kwaad en ik barste in tranen uit. Peter merkte het op en liep naar me toe, "y/n, je bent terug, uhm ik kan dit uitleggen", zei hij. "Oh ja, probeer het maar uit te leggen!", "Ik uhm...", ik onderbrak hem, "Vind je haar leuker dan mij?", vroeg ik bot, "y/n ik...", "VIND JE HAAR LEUKER DAN MIJ JA OF NEE!", riep ik kwaad. Heel de gang was stil, je zou een pen kunnen horen vallen. "ZEG HET PETE", "ja", antwoorde hij. Ik wist genoeg ik draaide me om en liep weg. Ik ging terug naar huis. "Y/n wacht!", hoorde ik Parker nog roepen, maar ik wou het niet weten.
Ik kwam thuis en merkte dat ik helemaal alleen was. "Was Loki hier nu maar", dacht ik. Ik ging op mijn bed zitten onder mijn laken en gilde het uit in mijn kussen. "y/n is alles oké?", vroeg Loki die zijn hand op mijn rug legde en het deken van mij aftrok. "Loki, hoezo ben je ineens hier?", vroeg ik hem. "Ik ben al heel de tijd bij je", zei hij. Loki gaf me een knuffel en ik huilde verder. "Als je hele tijd bij me was, dan heb je ook gezien wat Pete deed", zei ik. "Ja, ik heb het gezien, het spijt me y/n", zei hij. Hij knuffelde me stevig, "Ik hou nog steeds heel veel van jou y/n", zei Loki toen hij me los liet en mijn tranen wegveegde. Ik stopte met huilen en keek Loki aan. Hij hief mijn kin op met zijn wijsvinger en herhaalde zijn woorden, "Ik hou van jou". Ik sloot men ogen toen Loki me dichterbij trok en zijn lippen de mijne raakte. Het voelde goed, ik voelde me geliefd en ik vergat voor een paar seconden al mijn problemen. Loki gaf me een knuffel, "Loki..", fluisterde ik in zijn oor, "Wat is er Y/n?", "ik heb honger, ik wil een ijsje", zei ik fluisterend. Loki keek me aan en rolde speels met zijn ogen, "Dan halen we een ijsje", zei hij. "maar niet zomaar een ijsje, wat dacht je van Asgardiaans ijs?", vroeg hij, "oh bestaat dat? ik wil het wel eens proeven", antwoorde ik. Loki kwam dichter bij me staan en pakte mijn handen vast. Er kwam een regenboog over ons heen en we waren plots bij het nieuwe Asgard. "Hoe snel hebben ze hier wel niet gebouwd", dacht ik in mezelf. Ik bewonderde de mooie huisjes en alles wat hier al gemaakt was. "Y/n, kom je nog?", riep Loki naar mij, hij stond al een paar meter verder. Ik liep snel naar hem toe Ik huppelde vrolijk achter Loki aan, "zijn we er bijna?", vroeg ik ongeduldig, "ja, bijna y/n", antwoorde hij. Ik zag verderop een winkeltje met een plakkaat in de vorm van een ijsje, dat moet het wel zijn. "Hey y/n!", hoorde ik achter me, ik draaide me om "Ow hi Thor", zei ik terug toen ik hem zag. Ik liep naar hem toe, "Uhm ik ga dan alleen de ijsjes halen zeker?", zei Loki lichtjes geïrriteerd, "Ja doe maar, dat kun je wel, je bent al een grote jongen", antwoorde Thor in mijn plaats. Ik hoorde Loki zuchten terwijl hij alleen verder liep. "Wat vind je al van Asgard?", vroeg Thor, "Het is echt al heel mooi geworden. Maar hoe snel kunnen jullie wel niet bouwen? Het oude Asgard is twee dagen geleden verwoest en deze plaats was volledig leeg", zei ik. "Ik weet het, we hebben allemaal hard samengewerkt zodat iedereen een huis heeft en nu komen er hier en daar extraatjes zoals die ijsjeswinkel", zei Thor. Een tijdje later kwam Loki terug met twee ijsjes, Loki gaf er een aan mij en hield de andere voor zichzelf. Ik likt een paar keer aan mijn ijsje, "omg dit ijsje is perfect", zei ik. Thor pakte het ijsje van Loki uit Loki's handen en likte er aan, "ja ze zijn inderdaad heel lekker", zei hij. "Mag ik misschien mijn ijsje terug?", vroeg Loki geïrriteerd, "Wacht nog een hap", zei Thor, "Durf niet te bijten in mijn ijs", zei Loki, maar het was al te laat. Thor had net Meer dan de helft van Loki's ijsje eraf gebeten. "Ah shit dit is koud, auw mijn hoofd", "Karma!", zei Loki. Loki haakte zijn arm in de mijne en liep met mij naar een open plek waar je uitzicht had op het water. "Wil je mijn ijsje delen?", vroeg ik aan Loki, want ik vond het zielig dat hij nu geen ijsje meer had. "Als je dat niet erg vind", antwoorde hij. Ik hield mijn ijsje vast en liet Loki eraan likken en dan ik duwde het omhoog, heel Loki zijn neus zijt vol met ijs. "Hahahahaha", ik lachte het uit, "wacht maar", zei Loki. Ik stond snel recht en liep zo hard als ik kon weg, ik wil geen ijs in mijn gezicht. "y/n, kom hier!", riep hij lachend terwijl hij achter mij aan liep. Ik had niet zo'n goede conditie dus ik liep steeds trager en trager. "aaaaah!", gilde ik toen Loki me ineens te pakken had. "Y/nnnn, wil je een likje van mijn ijsje?", vroeg Loki speels. "Nee bedankt", zei ik lachend, maar Loki duwde het ijsje al tegen mijn neus. Nu hadden we allebei een gezicht vol ijs. "Loki, ik denk dat ik genoeg ijs heb gehad voor vandaag", ze ik, "ja, ik ook", antwoorde hij.
JE LEEST
The Secret Child
FanfictionDit verhaal gaat over y/n (your name) die haar eigen verleden niet meer kent. Maar ze is anders dan anderen. Ze heeft voortdurend dezelfde nachtmerries en weet niet wat het betekent, ze wilt antwoorden. Ze wilt gewoon weten wie ze is. Ook krijgt ze...