~02~

99 4 3
                                    

Toen we de living binnenwandelde gingen we meteen in de zetel zitten. Eerst had niemand echt door dat ik er was, tot een jongen mij van top tot teen aankeek. "Hey meneer Stark, wie is dit nieuwe meisje?", vroeg hij. "ik ben Y/n", zei ik. "Vertel eens wat meer over jezelf", zegt Tony. "Oké, uhm, ik ben Y/n, Y/n Stark", begon ik, ik wou verder gaan maar de jongen onderbrak me, "Oh Y/n, ben jij Starks' dochter?", vroeg hij. Ik knikte en keek hem even aan. "Ow uhm ik ben Peter, Peter Parker", zei de jongen dan, hij keek me weer net iets te lang aan en Tony had dat gemerkt, "Parker! Stop met mijn dochter zo aan te staren" zei Stark lichtelijk geërgerd. Peter keek snel weg. "Laten we een namen rondje doen", zei Thor, "wie begint er?", vroeg hij. "ik wil wel beginnen", zei een meisje van ongeveer mijn leeftijd. Ik keek haar aan en ze begon met vertellen, "ik ben Wanda", zei ze, "leuk om je te leren kennen Wanda", zei ik met een glimlach. Wanda leek me nog wel een leuk meisje, misschien werden we wel vrienden. "Wie is de volgende?", vroeg ik. Een man in de rechts in de zetel deed het teken dat hij wel wou, "Ik ben Steve, beter bekent als Captain America, maar je kunt me ook gewoon Cap noemen", zei hij. Zo gingen we rond tot we iedereen hadden gehad.

Iedereen was in gesprek gegaan en ik zat er maar gewoon bij in de zetel tegenover Thor en Cap. Ik zat op mijn gsm want ik wou hun gesprek niet onderbreken. Plotseling kwam er iemand naar me toe gewandeld, "Hey y/n, ik mag hier toch wel komen zitten hè?", vroeg Peter, "Ja natuurlijk mag dat". Hij ging zitten en keek eerst even weg, hij leek nogal een verlegen type, maar dat maakt niet zoveel uit. "Waarom zit je hier eigenlijk zo alleen?" vroeg Peter om de stilte te breken. "Ow uhm, ik wou hun gesprek gewoon niet onderbreken", zei ik en glimlachte even naar Peter. "Vertel eens wat meer over jezelf", zei ik tegen hem. "Wat wil je weten?" vroeg hij een beetje nerveus, "oh gewoon, waar je naar school gaat, wat je hobby's zijn, zo iets", zei ik. "Wel, ik ga naar school naar 'the midtown school', en telt spiderman zijn als hobby want dan is dat mijn hobby" zei hij lachend. "ja dat mag je wel meetellen", lachte ik. "En jij? vertel ook nog eens wat over jou" zei hij, "uhm ik weet niet echt wat nog meer te zeggen", zei ik een beetje verlegen. "mijn hobby's zijn tekenen, zingen en piano" zei ik "En vanaf dit jaar ga ik ook naar 'the midtown school". "oh cool, wat teken je zoal?", vroeg hij, "een beetje van alles" zei ik. we praatte zo  nog een tijdje verder over van alles en nog wat, tot dat het avond was. "Ik moet gaan y/n, het is al redelijk laat, en ik wil niet dat May ongerust word" zei Peter, ik keek eerst een beetje verdrietig naar hem maar stond dan recht, "ik loop wel even mee tot aan de deur" zei ik. Toen ik en Peter rechtstonden om naar beneden te gaan, stonden Cap, Thor en Nat ook recht. "Wij moeten ook maar eens gaan" zei Steve. We liepen met zen alle naar beneden om afscheid te nemen. "tot de volgende keer!" zei ik nog tegen iedereen voor ze vertrokken, "Tot ziens!" zei Thor nog terug, "zie je op school" zei Peter. Toen iedereen weg was gingen ik en mijn ouders, Pepper en Tony, terug naar boven. "Mam? Wat gaan we eten" vroeg ik, "kies jij maar", zei Pepper. Ik dacht even na over wat ik wou eten, maar lang duurde dat niet "ik wil spaghetti bolognese!", zei ik, "oké, dat is niet al te moeilijk" zei Pepper lachend.

Na het eten praatte ik nog even met mijn ouders over hoe de kennismaking gegaan was voor mij. "Peter is echt een grappige guy, we kunnen nog wel goede vrienden worden" zei ik. "Zolang jullie gewoon vrienden zijn is het goed voor mij, maar niks meer dan vrienden" zei Tony een beetje streng. "tuurlijk niet, jongens en meisjes kunnen ook gewoon vrienden zijn." zei ik. "Dat is waar y/n" zei Pepper. Nadat we nog een beetje verder gepraat hadden was het al 21 uur. Ik ging naar boven en nam nog snel een douche voor ik ging slapen. Ik pakte al mijn spullen om in de douche te gaan, handdoek, zeep en shampoo. Na men douche van net geen uur deed ik mijn pyjama aan en ging naar mijn slaapkamer. Ik had nog geen zin om te slapen dus zette nog even een beetje muziek op. Ik dacht na over vandaag terwijl ik rustig meezong met de muziek. "Ik hoop dat ik Peter snel wel terug zie, hij is echt leuk en ik heb nog nooit echt goede vrienden gehad" dacht ik. Na nog een uur naar mijn muziek te luisteren was ik echt moe, dus zette ik het af en ging slapen.   

The Secret ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu