~28~

33 2 1
                                    

Ik was al een paar weken thuis. Het was saai om zonder Pete te leven. Op vakantie hadden we wel altijd iets te doen, zoals gezelschapspelletjes, playstation, groepsactiviteiten of gewoon praten. "Ik mis Pete", dacht ik. Ik verveelde mij zo hard dat ik maar besloot om te tekenen, maar ik wist niet wat. "Wacht is, Peter houd van spiderman tekeningen", zei ik tegen mezelf. Ik ging meteen aan de slag. 

De tekening duurde ongeveer vier uur en het was echt cool geworden. Ik stuurde Pete een berichtje, "Ik mis je". Ik legde mijn gsm aan de kant en ging op mijn bed liggen. Opeens hoorde ik geklop op mijn raam, "Spideyyyyy!!", riep ik blij. Ik deed het raam open en hij slingerde naar binnen en gaf me meteen een knuffel. "Ik zag je berichtje, dus ik kwam even langs", zei Pete nerveus terwijl hij zijn masker afdeed. Ik kuste hem lang en zacht, "ik hou van jou", zei ik. "Ik ook van jou. "Wat wil je doen y/n?", vroeg hij, "Ik weet het niet, kunnen we misschien naar jou huis gaan? want mijn pa is nog steeds kwaad op mij", zei ik. "tuurlijk", antwoorde hij. Hij zette zijn masker weer op en ging bij het raam staan, "kom y/n", zei hij, "wacht ik moet nog een ding meenemen", zei ik, ik pakte snel de tekening dat ik net gemaakt had van mijn bureau en liep naar hem toe. "Hou me goed vast y/n, niet dat ik jou niet vasthoud, maar we zijn beter extra veilig", zei hij. Ik deed wat hij vroeg en hield hem dus goed vast, hij tilde mij op en we sprongen door het raam naar buiten. We slingerde tussen verschillende gebouwen tot we bij een appartementsgebouw aankwamen. Pete schoof het raam open en liet mij eerst naar binnen gaan en dan kwam hij. Hij schoof het raam weer dicht en trok zijn hele pak uit en stond hier nu gewoon in zijn onderbroek. "Dat was echt cool!", riep ik blij. "ja inderdaad", zei hij. Hij kwam dichter bij mij staan, Ik legde mijn hand op zijn borst en hij kuste mij. "jouw lippen zijn zo zacht", zei hij. Ik kuste hem terug terwijl ik mijn hand over zijn hele lichaam naar beneden liet glijden tot ik de rand van zijn onderbroek aanraakte. Pete duwde me zachtjes achteruit tot ik zijn bed voelde, Hij trok mijn T-shirt voorzichtig uit en legde me neer op zijn bed. "Je bent prachtig y/n", zei hij, Ik moest blozen. Hij begon mij te kussen en Ik trok hem dichter bij. Ik sloeg mijn armen om hem heen toen hij mij in mijn nek begon te kussen. Pete trok mij recht, we zaten nu recht tegenover elkaar op het bed. Ik duwde hem nu achterover en lied mijn hand over zijn borst naar beneden glijden, ik voelde de bobbel in zijn onderbroek. Ik ging met mijn vingers langs het randje van zijn onderbroek, Pete legde zijn hand op mijn hand zodat ik even stopte, "Y/n ben je heir zeker van?", vroeg hij, "ja, heel zeker", zei ik hem. Hij  duwde mij nu weer achterover. Hij kuste mij lang en zacht terwijl zijn hand tussen mijn benen zat. Hij trok mijn onderbroek een beetje opzij en een paar seconden later voelde ik hem naar binnen glijden. Ik kreunde heel even, "doet het pijn?", vroeg hij bezorgd, "nee Pete doe verder", zei ik. Hij ging nog dieper en toen kreunde hij. Hij was heel gentle en dat vond ik zalig. We deden heel rustig aan, maar na tien minuutjes trok hij snel terug en hij kwam over mijn buik. Het was een beetje plakkerig maar ik vond het niet erg. Pete pakte snel een handdoek en veegde me schoon. Hij raapte mijn kleren op van de vloer, "Wil je een douche nemen y/n?", vroeg hij, "Ja misschien wel", zei ik. Hij bood zijn hand aan dus die nam ik vast, ik ging uit het bed en volgde hem naar de badkamer naast zijn kamer. Hij Legde mijn kleren neer en pakte een propere handdoek voor mij klaar. Ik ging al in de douche, "Pete kom er mee in", zei ik, "Oké, maar dan moeten we wel snel douchen want may kan elk moment thuis komen", antwoorde hij. Hij stapte bij me in de douche en draaide de kraan open. Ik knuffelde hem terwijl het water of ons ging. "Mag ik jou haar wassen?", vroeg ik aan Peter, "Ja, mag ik jou dan wassen", vroeg hij een beetje verlegen, "tuurlijk", zei ik blij. Ik pakte de shampoo en spoot er een beetje van op mijn handen. Ik wreef eerst voorzichtig door zijn haar, maar daarna werd het eerder een hoofdmassage want ik Krabde voorzichtig tussen zijn haren. Ik was klaar met inzepen en spoelde zijn haren voorzichtig uit. Nu was hij aan de beurt, hij pakte een beetje zeep, "ow voor mijn haar heb je iets meer shampoo nodig", zei ik. Hij pakte meer shampoo en waste mijn haar zorgvuldig en spoelde het uit. Dan pakte we de zeep we zeepte elkaar helemaal in. Zijn handen gingen over mijn hele lichaam en ik genoot er enorm van. Ik zag dat Pete er ook van genoot. Ik bekeek zijn lichaam van top tot teen want dit was de eerste keer dat we elkaar volledig naakt zagen.

We spoelde ons af en gingen uit de douche, Pete gaf me mijn handdoek aan, pakte dan snel zelf een handdoek, "Y/n kleed je snel aan en ga naar mijn kamer", zei hij. Hij liep de badkamer uit, "Hey May", hoorde ik hem zeggen. Ik deed wat hij vroeg, ik droogde me snel af, kleedde me aan en deed de handdoek rond mijn haren. Ik deed dan de deur voorzichtig open en ging naar peter zijn kamer en ging daar op het bed zitten. "hey peter, Kom je net uit de douche?", vroeg May, "Ja, uhm ik en Y/n zijn daarnet naar het bos geweest en we zaten onder de modder", zei Pete. Ik hoorde ze naar de deur lopen. "Hey y/n, leuk je eindelijk te ontmoeten", zei May blij, "Ook leuk om jou te ontmoeten", zei ik. "Uhm, als jullie het niet erg vinden ga ik me nu even aankleden", zei Pete, "Ow ja tuurlijk mijn schat", zei May. Pete liep de kamer uit. "Hoelang zijn jullie al samen?", vroeg May. Ik wist dat die vraag ging komen, maar zo snel had ik niet verwacht. "Uhm al een paar weken", antwoorde ik. "Ow leuk, Pete heeft al veel over jou gezegt, maar hij wou nooit toegeven dat hij gevoelens voor jou had", zei May. Ik wist niet wat te antwoorden, maar gelukkig kwam Peter de kamer weer binnenwandelen. "Blijf je straks eten y/n?", vroeg May, "ja graag", antwoorde ik blij. "Oké dan ga ik even boodschappen doen, ik ben straks terug, gedraag jullie.", zei ze. "oké, doen we", zei pete. May vertrok naar de winkel. "Kunnen we op de playstation?", vroeg ik, "ja tuurlijk, welk spel?", vroeg hij, "little big planet, het eerste spel dat we samen gespeeld hebben", zei ik. "Oké", zei hij enthousiast en hij zette de ps4 op.

The Secret ChildWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu