"Bana bunu yaptıramazsın piç kurusu." dedim. Resmen burnumdan soluyordum.
"Evet yaptırabilirim. Sende biliyorsun ki işin ucunda ailen var. Yoksa onları sevmiyor musun?" dedi alaycı bir tavırla. Önemli birisisin diye zorunlumuyum lan?
"Sen resmen kız kılığına gir diyorsun. Benden bunu isteme, ne yaptırırsan yaptır, ama bu olmaz." dedim dişlerimin arasından. Teste tabi tutacaklarmış bey efendilerimiz(!) Tamamen amaçsız bir şekilde seçilmiştim. Neden ben ulan?
Sonunda pes ettim ve kaderime göz yumdum. Ailemi her şeyden çok seviyorum. Onların ölümüne dayanamam, ah şu korumalar olmasa yüzünü dağıtırdım ama... Kaderde kız olmakta varmış.
"Peki." dedim "Ama ailemin kılına bile zarar gelirse beni karşında bulursun."
"Yarın saat ikide değişime hazırlan, Rüya."
Rüya mı? Ne diyor lan bu?
*******
Allahım neydi günahım? Sadece erkek olarak kalmak istemiştim. Saate baktığımda olduğum yerde dondum.
Pardon da, saat 14:38 mi? Aman önemli değil kendime özen göstermediğim için şortumu çıkarıp siyah bir pantolon giydim.- Sadece şortla uyuyabiliyorum.- Üstüme kaslarımı belli eden siyah birde t-shirt giydiğimde"Çok yakışıklıyım be." diyerek buluşacağımız yere ilerlemeye başladım.
Elveda yakışıklılığım merhaba güzelliğim. E sonuçta erkek iken yakışıklıysam kız ikende güzel olurum değil mi?
Adamlarla buluştuğumuzda halime acıyordum. Gerçekten acınılacak bir halim vardı. Adamlar zaten çok yapılı adamlardı. Üstüne yetezmiş gibi beni dövecek gibi bakıyorlardı.
En son onların boşluğundan yararlanarak elerinden kaçtım. Arkamdan bağırmalarına rağmen durmamıştım. Ölmek var dönemek yok sıpaydi! Arkama baka baka koşarken yere resmen esnaf tükürüğü gibi yapışmıştım.
Şansın biryerlerine kaş göz çizmişler, bana onunla gülüyor şerefsiz.
Multimedia: Cemre
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kızlar Arasında
HumorElbette kız yurduna girebilmek her erkeğin hayaliydi. Ama tamı tamına bir erkek olarak. Ben gibi test için kız kılığına sokulmuş olarak değil. En başta her şey güzeldi, kız yurdunda, kızlara yakın olma fikri çok hoşuma gitmişti. Zaten bizim macera...